JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Februar, 2017 Halløjsa alle sammen.. Jeg fik igår nye briller.. Ja jeg er jo nok ved at blive gammel på andet end bare sjælen.. Hahaha.. Nu har jeg så en tele der hver gang jeg skal ind til en gæst råber "husk lige brillerne" som en påmindelse om at lige fjerne brillerne.. Hehe.. Mit spørgsmål er så: er briller noget i tænker på om pigen har på eller er det et turn off eller turn on for jer.? Og udover det må i have en fantastisk lørdag you guys.. Knus Jenni 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2936 Skrevet 4. Februar, 2017 Det er turn on! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 4. Februar, 2017 For mig er det ret ligemeget, for det er ikke brillerne det kommer an på i sidste ende Det kunne sikkert være noget hvis man gik efter sådan en hot sekretær-vibe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bmand 31 Skrevet 4. Februar, 2017 Briller kan få en kvinde til se fantastisk ud.. På den frække måde.. Knus og god lørdag til dig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 4. Februar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Halløjsa alle sammen.. Jeg fik igår nye briller.. Ja jeg er jo nok ved at blive gammel på andet end bare sjælen.. Hahaha.. Nu har jeg så en tele der hver gang jeg skal ind til en gæst råber "husk lige brillerne" som en påmindelse om at lige fjerne brillerne.. Hehe.. Mit spørgsmål er så: er briller noget i tænker på om pigen har på eller er det et turn off eller turn on for jer.? Og udover det må i have en fantastisk lørdag you guys.. Knus Jenni ærligt er det turn off- men du jennifer kunne friste mig alligevel -briller eller ej - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 4. Februar, 2017 Turn on absolut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 4. Februar, 2017 Jeg har faktisk også briller smukke, og hører da kun at det er frækt for så ligner man jo en sekretær. Så bare på med dem og en lille stram nederdel og håret i en knold 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BTL Skrevet 4. Februar, 2017 Briller kan bare være så sexede. Sektetærlooket er skønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 4. Februar, 2017 Turn on for mig - alt efter brillen selvfølgelig, men hvis der er tale om en nogenlunde normal brille, er det et plus for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Februar, 2017 jeg er ikke helt fan af det der brille noget.. Men man må jo indrømme når det bliver nødvendigt.. Hahaha.. Og det er nok bare noget man skal vænne sig til.. Jeg brugte nok to timer på at finde nogen jeg bare syntes nogenlunde om.. Hmm.. Jeg blev bare nysgerrig når nu jeg faktisk aldrig havde set en pige gå ind med sine briller på.. Og nu skal det endelig ikke fremstår som en selfie tråd overhoved.. Men det gør det måske lidt nemmere at vurderer om det er et turn on.. Men tænker stadig jeg holder mig til at tage dem af.. Hahaha.. 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 4. Februar, 2017 (edited) Interessant - de briller virker jo begge veje. - Nu genkender man dig jo præcis som den pige man har mødt i virkeligheden. - Gad vide om de også virker sådan for dig - og hvad du så kommer til at mene om det? - Bare du ikke bliver forskrækket. Redigeret 4. Februar, 2017 af Pigeforskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 4. Februar, 2017 Som brille/kontaktlindebærer har briller altid været et turnoff for mig, når det har drejet sig om kærestepotentiale. Måske fordi jeg er meget nærsynet (omkring - 7 på begge øjne), så mine briller har jo altid været lidt colabunde-agtige, glassene forstås. Derfor fik jeg som én af landets første i midt 70'erne bløde kontaktlinser, så det at tage dem ud eller sætte i kan foretages men én hånd i selv den største brandert. Det er faktisk først i de seneste år, at jeg har lært at betragte fænomenet briller neutralt og har det helt ok med at kysse en pige med briller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 4. Februar, 2017 Jeg kan godt lide dig med briller Og hey - du kunne jo tilbyde en ny ydelse, hvor man må komme ud over dine briller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 4. Februar, 2017 Hvis brillerne klæder hende så er det helt vildt sexet, synes jeg. DE rigtige tøj og den rigtige makeover kan for enhver almindelig kedelig husmor til at minde om en stjerne. Så ja briller med stil som passer til alt det andet. men i din branche kommer det jo hele af, men på den anden side man skal kunne klæde dig af med øjnene. Jeg ser hellere at en pige møder mig i elegant stillet tøj som bare virkelig passer til kroppen og faconen og hendes måde at være menneske inden uniformen, man møder pigen i. Hvad med kontaktlinser Jennifer, bare en tanke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 4. Februar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: jeg er ikke helt fan af det der brille noget.. Men man må jo indrømme når det bliver nødvendigt.. Hahaha.. Og det er nok bare noget man skal vænne sig til.. Jeg brugte nok to timer på at finde nogen jeg bare syntes nogenlunde om.. Hmm.. Jeg blev bare nysgerrig når nu jeg faktisk aldrig havde set en pige gå ind med sine briller på.. Og nu skal det endelig ikke fremstår som en selfie tråd overhoved.. Men det gør det måske lidt nemmere at vurderer om det er et turn on.. Men tænker stadig jeg holder mig til at tage dem af.. Hahaha.. Kæft du ser klog ud og dejlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 4. Februar, 2017 Nu giver dine tidligere udtalelser om og være klodset lidt mere mening, du kan jo ikke se noget uden dem åbenbart? Og ja briller eller ej gør ikke den store forskel for mig personligt, men vi alle er jo heldigvis forskellige, så måske tlf pigen bare skal spørge om det er ok du har dem på når du kommer ind så du ikke falder? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Februar, 2017 Jeg har en helt parallel skæbne med Onslow. Når vi er oppe i de store styrker, er glas et decideret handicap. Måske skulle Jennifer overveje kontaktlinser? Man kan nu om stunder få nogle, man ikke behøver at tage ud i et par uger, idet de også er beregnet til at sove med. Jeg har aldrig spekuleret over trådstarters spørgsmål. Faktisk har jeg kun mødt en enkelt glædespige med briller, nemlig Ratree. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 4. Februar, 2017 Haha - det er ligemeget for mig, hvis brillerne klæder ansigtet. Jeg bruger selv briller af nødvendighed, og det er ikke noget, nogen overhovedet nogensinde har kommenteret! Hverken venner eller GP'er! Dog har et par GP'er måttet minde mig om at tage dem med mig, da jeg gik! Hahaha. Selvom jeg har brugt dem i et årti, så kan jeg godt glemme dem - kortvarigt - da mit "fjern-syn" er ok. De er primært læse og se-tv-briller! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Februar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: jeg er ikke helt fan af det der brille noget.. Men man må jo indrømme når det bliver nødvendigt.. Hahaha.. Og det er nok bare noget man skal vænne sig til.. Jeg brugte nok to timer på at finde nogen jeg bare syntes nogenlunde om.. Hmm.. Jeg blev bare nysgerrig når nu jeg faktisk aldrig havde set en pige gå ind med sine briller på.. Og nu skal det endelig ikke fremstår som en selfie tråd overhoved.. Men det gør det måske lidt nemmere at vurderer om det er et turn on.. Men tænker stadig jeg holder mig til at tage dem af.. Hahaha.. Hvis du har brugt to timer på at finde dette stel, er det altså ikke de værste, du er nået frem til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 4. Februar, 2017 Borende X skrev, for 1 minut siden: Hvis du har brugt to timer på at finde dette stel, er det altså ikke de værste, du er nået frem til Enig!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Februar, 2017 HirtshalsFyr skrev, for 11 minutter siden: Nu giver dine tidligere udtalelser om og være klodset lidt mere mening, du kan jo ikke se noget uden dem åbenbart? Og ja briller eller ej gør ikke den store forskel for mig personligt, men vi alle er jo heldigvis forskellige, så måske tlf pigen bare skal spørge om det er ok du har dem på når du kommer ind så du ikke falder? Altså det her har jeg fået efter brillerne.. Hahaha.. Så klodsetheden forsvandt ikke.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Februar, 2017 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Hvis du har brugt to timer på at finde dette stel, er det altså ikke de værste, du er nået frem til Mange tak.. Min ven jeg havde med ind var ved at blive sindssyg.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Februar, 2017 Romantikeren skrev, for 18 minutter siden: Hvis brillerne klæder hende så er det helt vildt sexet, synes jeg. DE rigtige tøj og den rigtige makeover kan for enhver almindelig kedelig husmor til at minde om en stjerne. Så ja briller med stil som passer til alt det andet. men i din branche kommer det jo hele af, men på den anden side man skal kunne klæde dig af med øjnene. Jeg ser hellere at en pige møder mig i elegant stillet tøj som bare virkelig passer til kroppen og faconen og hendes måde at være menneske inden uniformen, man møder pigen i. Hvad med kontaktlinser Jennifer, bare en tanke Jamen kontaktlinser tror jeg ikke jeg ville bryde mig om.. Men altså måske det skulle prøves.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 4. Februar, 2017 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Jamen kontaktlinser tror jeg ikke jeg ville bryde mig om.. Men altså måske det skulle prøves.. Prøv at tænk hvis de faldt ud i løbet af en vild gang sex Det ville være hylende morsomt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg