Hop til indhold
Guest djaj

Jessie på Odense visit

Recommended Posts

Guest djaj

Jeg var heldig at få en aftale med Jessie da hun var i Odense i tirsdags :wub: det var dagens sidste aftale inden hun skulle hjem til Esbjerg så havde tænkt lidt at hun måske ville være lidt træt og brugt der sidst på dagen men det var bestemt ikke mit indtryk under vores halve time sammen tværtimod overraskede hun positivt med sin imødekommende natur og sexede krop som hun villigt bød til under hele forløbet mens hun nussede og tungekyssede mig helt væk mentalt... super lækkert :wub:

Det var bestemt ikke som noget jeg tidligere har prøvet ved købesex og det er absolut kun positivt ment så det blir ikke sidste gang jeg besøger hende hvis altså hun kommer til Odense eller bare Fyn igen...

Så gutter... grib chancen hvis i får den... men vær advaret... købesex blir aldrig helt det samme igen hun er en ener :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jessie

Tusind tak for de rosende ord.

Det er super vigtigt for mig at sex er fantastisk- både for ham jeg er sammen med, men også for mig selv - 

Den dag jeg ikke nyder sex.....SÅ LAVER JEG IKKE FLERE FRÆKKE AFTALER- MEN BARE ROLIG GUTTER.....

LIGE NU ER JEG UMÆTTELIG:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jessie skrev, for 24 minutter siden:

Tusind tak for de rosende ord.

Det er super vigtigt for mig at sex er fantastisk- både for ham jeg er sammen med, men også for mig selv - 

Den dag jeg ikke nyder sex.....SÅ LAVER JEG IKKE FLERE FRÆKKE AFTALER- MEN BARE ROLIG GUTTER.....

LIGE NU ER JEG UMÆTTELIG:P

Og det er vi nogle der er glade for:-P

/

C

Del dette indlæg

Link til indlæg
djaj skrev, for 14 timer siden:

Jeg var heldig at få en aftale med Jessie da hun var i Odense i tirsdags :wub: det var dagens sidste aftale inden hun skulle hjem til Esbjerg så havde tænkt lidt at hun måske ville være lidt træt og brugt der sidst på dagen men det var bestemt ikke mit indtryk under vores halve time sammen tværtimod overraskede hun positivt med sin imødekommende natur og sexede krop som hun villigt bød til under hele forløbet mens hun nussede og tungekyssede mig helt væk mentalt... super lækkert :wub:

Det var bestemt ikke som noget jeg tidligere har prøvet ved købesex og det er absolut kun positivt ment så det blir ikke sidste gang jeg besøger hende hvis altså hun kommer til Odense eller bare Fyn igen...

Så gutter... grib chancen hvis i får den... men vær advaret... købesex blir aldrig helt det samme igen hun er en ener :wub:

Ja Jessie har haft en travl uge... Og formår bestemt at levere fuld service samtidig med at hun tydeligvis nyder det arbejde hun har... Både som (Naughty)Nurse og som fræk GP....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jessie

Når jeg er i Odense lejer jeg et privat sted.

Der går desværre et par måneder imellem besøgene:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...