Guest djaj Skrevet 4. Februar, 2017 Jeg var heldig at få en aftale med Jessie da hun var i Odense i tirsdags det var dagens sidste aftale inden hun skulle hjem til Esbjerg så havde tænkt lidt at hun måske ville være lidt træt og brugt der sidst på dagen men det var bestemt ikke mit indtryk under vores halve time sammen tværtimod overraskede hun positivt med sin imødekommende natur og sexede krop som hun villigt bød til under hele forløbet mens hun nussede og tungekyssede mig helt væk mentalt... super lækkert Det var bestemt ikke som noget jeg tidligere har prøvet ved købesex og det er absolut kun positivt ment så det blir ikke sidste gang jeg besøger hende hvis altså hun kommer til Odense eller bare Fyn igen... Så gutter... grib chancen hvis i får den... men vær advaret... købesex blir aldrig helt det samme igen hun er en ener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 5. Februar, 2017 Tusind tak for de rosende ord. Det er super vigtigt for mig at sex er fantastisk- både for ham jeg er sammen med, men også for mig selv - Den dag jeg ikke nyder sex.....SÅ LAVER JEG IKKE FLERE FRÆKKE AFTALER- MEN BARE ROLIG GUTTER..... LIGE NU ER JEG UMÆTTELIG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camfyr5700 156 Skrevet 5. Februar, 2017 Jessie skrev, for 24 minutter siden: Tusind tak for de rosende ord. Det er super vigtigt for mig at sex er fantastisk- både for ham jeg er sammen med, men også for mig selv - Den dag jeg ikke nyder sex.....SÅ LAVER JEG IKKE FLERE FRÆKKE AFTALER- MEN BARE ROLIG GUTTER..... LIGE NU ER JEG UMÆTTELIG Og det er vi nogle der er glade for / C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 266 Skrevet 5. Februar, 2017 djaj skrev, for 14 timer siden: Jeg var heldig at få en aftale med Jessie da hun var i Odense i tirsdags det var dagens sidste aftale inden hun skulle hjem til Esbjerg så havde tænkt lidt at hun måske ville være lidt træt og brugt der sidst på dagen men det var bestemt ikke mit indtryk under vores halve time sammen tværtimod overraskede hun positivt med sin imødekommende natur og sexede krop som hun villigt bød til under hele forløbet mens hun nussede og tungekyssede mig helt væk mentalt... super lækkert Det var bestemt ikke som noget jeg tidligere har prøvet ved købesex og det er absolut kun positivt ment så det blir ikke sidste gang jeg besøger hende hvis altså hun kommer til Odense eller bare Fyn igen... Så gutter... grib chancen hvis i får den... men vær advaret... købesex blir aldrig helt det samme igen hun er en ener Ja Jessie har haft en travl uge... Og formår bestemt at levere fuld service samtidig med at hun tydeligvis nyder det arbejde hun har... Både som (Naughty)Nurse og som fræk GP.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 5. Februar, 2017 Hvornår besøger du Odense igen? Og har du stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 5. Februar, 2017 Når jeg er i Odense lejer jeg et privat sted. Der går desværre et par måneder imellem besøgene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don John 3 Skrevet 5. November, 2017 Snart i Odense igen? Jeg brænder for at møde dig efter alle de flotte anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg