Hop til indhold
NoBS

Hørt på bordellet

Recommended Posts

Vil De venligst bøje Dem forover frøken?

Så gerne hr. - Det bliver lige 2.000.

Jeg har en yacht.

Så må De undskylde, så er det naturligvis gratis.

Jamen jeg troede, at De selv udvalgte deres emner?

Nej nej - der er bare noget, jeg skriver til sørgelige mænd i Jylland - sig det ikke til nogen, men mine annoncer skulle gerne lande mig et emne af anseelig kapitalstyrke.

Arhhh frøken - nu lyver De vist. Da har jo både 5 pelse, marcipanhud, enorm viden og studiekort til hjemmehjælpsuniversitetet - De har næppe brug for en undertrykker?

Men en yacht kan jeg ikke modstå - De må forstå, at jeg naturligvis er hævet over århundreders evolutionære valgkriterier - undtagen når jeg ikke er.

Nuvel frøken - så håber jeg, De også vil nyde det lille prik, jeg nu vil tildele Dem.

Prik De bare løs - senere ringer jeg til Margrethe V - så skal vi rigtig hygge.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det giver ingen mening for mig. Men jeg har bestemt også lagt øre til en hel del på bordellerne gennem tiderne. Blandt andet om en meget kendt dansk sanger, som er min hulsvoger om jeg så må sige, og en kendt dansk realystjernes eskapader på lagnerne :-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 23 minutter siden:

Ja, det giver ingen mening for mig. Men jeg har bestemt også lagt øre til en hel del på bordellerne gennem tiderne. Blandt andet om en meget kendt dansk sanger, som er min hulsvoger om jeg så må sige, og en kendt dansk realystjernes eskapader på lagnerne :-)

Kender også til et par politikere med den hang ;) ... Meningen er til fri fortolkning. Intet er rigtigt eller forkert - blot perception.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Dén der håber jeg ikke Claire lader ligge..... Hun er dig SÅ overlegen i mental kapacitet, at jeg simpelt hen glæder mig til at du bliver sat på plads. No offence. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så ynkeligt, at en voksen mand føler trang til gang på gang at udstille sin bitterhed mod en pige. 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 46 minutter siden:

Dén der håber jeg ikke Claire lader ligge..... Hun er dig SÅ overlegen i mental kapacitet, at jeg simpelt hen glæder mig til at du bliver sat på plads. No offence. 

Du har helt ret, hun slår mig med flere lysår - men jeg er jo også en sørgelig mand - so no offence taken. ;) .... Men tilbage til tråden, hvad synes du om mit eardrop :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Findus skrev, for 40 minutter siden:

Det er så ynkeligt, at en voksen mand føler trang til gang på gang at udstille sin bitterhed mod en pige. 

Du har fuldstændig ret - det ville virkelig være ynkeligt. Hvorfor tror du jeg er bitter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
NoBS skrev, for 9 minutter siden:

Du har helt ret, hun slår mig med flere lysår - men jeg er jo også en sørgelig mand - so no offence taken. ;) .... Men tilbage til tråden, hvad synes du om mit eardrop :D

Som sagt, håber jeg du bliver sat på plads. Jeg finder det ikke i orden, den måde du lader til at være efter Claire på. Hun har intet gjort - her på sitet - andet end at være en af de skønneste og skarpeste penne. Hvad du måtte have personligt imod hende, behøver ingen andre involveres i. Men det bedste for alle var nok, at du lukkede i, undlod at chikanere hende, og ignorerede hende hvis du ikke kan lide hende. Så ignorerer hun nok også dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK - @tvr - så kom du af med det. Men måske du kunne holde dig til emnet, og undlade at afspore? På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

OK - @tvr - så kom du af med det. Men måske du kunne holde dig til emnet, og undlade at afspore? På forhånd tak.

Du spurgte, jeg svarede, så udover der egentlig ikke ser ud til at være et emne, kan det næppe kaldes en afsporing. Med mindre emnet rent faktisk bare er chikane af Claire, men det er det jo ikke, vel ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emnet er earsdrop på bordeller - det skulle være til at gennemskue. Men med min lavtstående intellektuelle kapacitet ser jeg nu, at jeg har fejlet, og undskylder overfor dig @tvr..... Jeg har været for subtil - men håber, du nu er på sporet - din galde kan du eventuelt tage op med Claire selv - jeg tillægger hende både humor og indsigt. Men eftersom jeg ikke kender hende - er det blot observationer fra EG - og det er næppe fuldstændige virkelighedsbilleder - eller hvad mener du? F.eks. kan man hurtigt begå den fejl, at tro man kender til folks habitus ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Emnet er earsdrop på bordeller - det skulle være til at gennemskue. Men med min lavtstående intellektuelle kapacitet ser jeg nu, at jeg har fejlet, og undskylder overfor dig @tvr..... Jeg har været for subtil - men håber, du nu er på sporet - din galde kan du eventuelt tage op med Claire selv - jeg tillægger hende både humor og indsigt. Men eftersom jeg ikke kender hende - er det blot observationer fra EG - og det er næppe fuldstændige virkelighedsbilleder - eller hvad mener du? F.eks. kan man hurtigt begå den fejl, at tro man kender til folks habitus ;)

Se, nu stiller du mig et spørgsmål igen. Som jeg er bange for at svare. For så siger du bare jeg afsporer. Det ville så ikke være første gang i denne tråd du fanger mig i den fælde. 

Hov, nu fik jeg alligevel skrevet noget. Jeg undskylder afsporingen på det ydmygste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 15 timer siden:

Jeg har en yacht.

Nej nej - der er bare noget, jeg skriver til sørgelige mænd i Jylland - sig det ikke til nogen, men mine annoncer skulle gerne lande mig et emne af anseelig kapitalstyrke.

Arhhh frøken - nu lyver De vist. Da har jo både 5 pelse, marcipanhud, enorm viden og studiekort til hjemmehjælpsuniversitetet - De har næppe brug for en undertrykker?

Men en yacht kan jeg ikke modstå - De må forstå, at jeg naturligvis er hævet over århundreders evolutionære valgkriterier - undtagen når jeg ikke er.

Nuvel frøken - så håber jeg, De også vil nyde det lille prik, jeg nu vil tildele Dem.

Jeg synes det er en fin, skarp satire der bredt er adresseret den gruppe piger der ikke er bange for at være markante - eller måske endda  hensynsløst ærlige i deres syn på mænd og ikke mindst sexkøbende mænd og deres eget formål med at sælge sex.

Dette her er altså et forum for sexkøbende mænd og hvis man som sexsælger vil være markant i sine holdninger, vise arrogance, hovmod, foragt for sexkøbere eller grupper heraf så må man nok acceptere at der tages til genmæle. 

Jeg personligt reagere normalt ikke på provokerende udmeldinger fra piger, men konstaterer stille for mig selv at der er piger der helt afgjort kunne være i fred for mig, selv om vi var strandet alene to på en øde ø :) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:!:Jeg så indlægget som sjov satire, ikke adresseret til en GP, men til en lille gruppe af GPer eller bare til en opførsel hos GPer. Kan ikke forstå at nogen tager på vej over det. Enkelte GPer  trykker så meget på pedalen i deres udsagn om sig selv og andre (ikke altid særlig pænt når det er om andre), at det er langt ude på overdrevet og at der kommer lidt satire om det kan jeg ikke se problemet i.  :!: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

hmmmm. Måske. Hvis man ser det som sjovt. Eller satire. Det er der måske nogen der gør. Men der er ingen undskyldning for ikke at opføre sig ordenligt. Ingen. Overhovedet. Uanset hvad modparten har sagt tidligere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 23 minutter siden:

:!:Jeg så indlægget som sjov satire, ikke adresseret til en GP, men til en lille gruppe af GPer eller bare til en opførsel hos GPer. Kan ikke forstå at nogen tager på vej over det. Enkelte GPer  trykker så meget på pedalen i deres udsagn om sig selv og andre (ikke altid særlig pænt når det er om andre), at det er langt ude på overdrevet og at der kommer lidt satire om det kan jeg ikke se problemet i.  :!: 

Det humoristiske underskud på EG et velkendt. Du har set helt rigtigt uldjyde - we think alike her på fastlandet :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 26 minutter siden:

hmmmm. Måske. Hvis man ser det som sjovt. Eller satire. Det er der måske nogen der gør. Men der er ingen undskyldning for ikke at opføre sig ordenligt. Ingen. Overhovedet. Uanset hvad modparten har sagt tidligere. 

Har du efterladt et rum for, at din perception er den forkerte?

Jeg rummer alle typer fortolkning, så din kan såmænd være lige så god som enhver anden. Og at opføre sig ordentligt er jo ikke en ensrettet gade, som du kan se at andre her i tråden også kan se?

Desuden kan du aldrig overbevise mig om, at satire er dårlig opførsel eller stil. Den slags er når debattører eksempelvis sviner hinanden personligt, kalder dem mentalt underlegne, eller gang på gang konspirerer om dette eller hint om medlemmerne her.

Gør man det må man tåle, at blive udsat for satire.

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 5 minutter siden:

Har du efterladt et rum for, at din perception er den forkerte?

Jeg rummer alle typer fortolkning, så din kan såmænd være lige så god som enhver anden. Og at opføre sig ordentligt er jo ikke en ensrettet gade, som du kan se at andre her i tråden også kan se?

Desuden kan du aldrig overbevise mig om, at satire er dårlig opførsel eller stil. Den slags er når debattører eksempelvis sviner hinanden personligt, kalder dem mentalt underlegne, eller gang på gang konspirerer om dette eller hint om medlemmerne her.

Gør man det må man tåle, at blive udsat for satire.

Er alt du skriver, så i positiv mening ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Er alt du skriver, så i positiv mening ?

Øhhh - det ved jeg ikke rigtig om man kan sige. Jeg skriver jo så meget.

Mener du i tråden her eller generelt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 17 timer siden:

Jeg har en yacht.

Som Findus udtrykte det - du holder aldrig op med at provokere og jagte en - her Claire. Det virker som en sygelig besættelse. Get a life. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, for 1 minut siden:

Som Findus udtrykte det - du holder aldrig op med at provokere og jagte en - her Claire. Det virker som en sygelig besættelse. Get a life. 

Læs eventuelt de andre svar. Dit perspektiv er så rigeligt behandlet allerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 4 minutter siden:

Øhhh - det ved jeg ikke rigtig om man kan sige. Jeg skriver jo så meget.

Mener du i tråden her eller generelt?

Du mener at der er fri fortolkning...folk fortolker dine "digte" forskelligt.

Men du må da selv have en fortolkning på de sætninger du har skrevet, ellers havde du vel valgt at skrive om nogle andre observationer herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 24 minutter siden:

Læs eventuelt de andre svar. Dit perspektiv er så rigeligt behandlet allerede.

Og det er du så dommer over !?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...