Hop til indhold
NoBS

Hørt på bordellet

Recommended Posts

Hov, hvad er jeg gået glip af?

Jeg troede kun, at det var mig, som den smukke Claire diskvalificerede som debattør p.g.a. min manglende intelligens- og vidensmæssige habitus.

Enlighten me, hvor jeg kan finde mere af denne sublime humor, plz. ;) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, 1 time siden:

Øhhh - det ved jeg ikke rigtig om man kan sige. Jeg skriver jo så meget.

Dejligt der er en lighed mellem det du skriver og den tekst der står på dit profilbillede.

God søndag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 1 time siden:

Har du efterladt et rum for, at din perception er den forkerte?

Jeg rummer alle typer fortolkning,

Tror du skal fjerne de første to bogstaver i dit brugernavn. Du bruger alt for mange ord, du ikke forstår.

NoBS skrev, for 4 timer siden:

hvad synes du om mit eardrop :D

Har du ørebetændelse? Eller er dit ene øre faldet af?139676.jpg

Littlefinger skrev, for 18 timer siden:

Ja, det giver ingen mening for mig. 

Du kan godt stryge "... for mig." Det er rent vås.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Du mener at der er fri fortolkning...folk fortolker dine "digte" forskelligt.

Men du må da selv have en fortolkning på de sætninger du har skrevet, ellers havde du vel valgt at skrive om nogle andre observationer herinde.

Jo jo - selvfølgelig har jeg det. Men det jeg skriver, må gerne stå alene i sit udtryk. Det er jo i sig selv mit perspektiv - og dermed er uddybninger uden for nødvendighedens politik ;)

Jeg er meget komfortabel med alle typer fortolkninger - det er meget værre, hvis ikke det sætter noget i gang hos den enkelte - og heldigvis ser det da ud til, at denne tråd giver og tager af karsken bælg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, for 2 timer siden:

Og det er du så dommer over !?

ja - i hvert fald hvis du forventer svar fra mig - jeg har skrevet det der skal skrives ift. dit perspektiv. Men måske vil andre med glæde hjælpe dit synspunkt på vej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Hov, hvad er jeg gået glip af?

Jeg troede kun, at det var mig, som den smukke Claire diskvalificerede som debattør p.g.a. min manglende intelligens- og vidensmæssige habitus.

Enlighten me, hvor jeg kan finde mere af denne sublime humor, plz. ;) 

Det meste findes i Hyggesnak - der er indtil flere tråde med skriftkloge udgydelse fra min side :D

Hvem der er diskvalificeret af hvem skal jeg lade være usagt - jeg læser gerne de ting du skriver, noget er jeg enig i, noget finder jeg langt ude og atter andet som en slags 'alternative facts' ;) he he he

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 1 time siden:

Dejligt der er en lighed mellem det du skriver og den tekst der står på dit profilbillede.

God søndag.

Wow - der fik jeg den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Tror du skal fjerne de første to bogstaver i dit brugernavn. Du bruger alt for mange ord, du ikke forstår.

Har du ørebetændelse? Eller er dit ene øre faldet af?

Du kan godt stryge "... for mig." Det er rent vås.

Helt sikkert.

Hedder det ikke ørenbetændelse?

Tag bare imod det gode råd @Littlefinger - everything is in the eye of the beholder..... Men ingen kan klandres sin refleksionsevne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 2 timer siden:

Fri fortolkning: Til Claire fra Cage.

Arhhh en til af dem...... Sjovt som ingen endnu har luret de rette sammenhænge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

Arhhh en til af dem...... Sjovt som ingen endnu har luret de rette sammenhænge ;)

Tør vædde med at du klasker dig på lårene af grin. Din mission er gået i opfyldelse. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, Lige nu:

Tør vædde med at du klasker dig på lårene af grin. Din mission er gået i opfyldelse. 

Finally :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, Lige nu:

Ironi kan forekomme :shock:

En dobbelt negation - giver det ikke plus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 43 minutter siden:

Du er luret for længst. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, Lige nu:

Du er luret for længst. ;)

Helt sikkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, 1 time siden:

Jo jo - selvfølgelig har jeg det. Men det jeg skriver, må gerne stå alene i sit udtryk. Det er jo i sig selv mit perspektiv - og dermed er uddybninger uden for nødvendighedens politik ;)

Jeg er meget komfortabel med alle typer fortolkninger - det er meget værre, hvis ikke det sætter noget i gang hos den enkelte - og heldigvis ser det da ud til, at denne tråd giver og tager af karsken bælg :D

Endnu engang et "ikke-svar" fra dig, så nr. 1 bliver du aldrig ;) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med din truende pm til Claire, (som desværre lynhurtigt blev fjernet). Dig som har svar på alt. Hvordan vil du forklare den? Vorherre bevares, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Endnu engang et "ikke-svar" fra dig, så nr. 1 bliver du aldrig ;) 

Jeg kan vel ikke drages til ansvar for at du ikke kan lide svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 2 timer siden:

Hvad med din truende pm til Claire, (som desværre lynhurtigt blev fjernet). Dig som har svar på alt. Hvordan vil du forklare den? Vorherre bevares, 

Hør nu her - man kan ikke vælge sine egne facts. Blot fordi man siger det samme vrøvl i en uendelighed, bliver det ikke til virkelighed - måske med mindre man hedder Trump.

Spild nogle andres tid. Du er velkommen til at mene noget om emnet, men din (og andres) paranoia må I gå til en psykolog eller præst og få talt igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...