Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Juli, 2018 Maya Kathrine skrev, for 11 minutter siden: Pga. nogle rettelser i dag, er chatten blevet l ikke så glad for brugernavne der inkluderer ÆØÅ. Det er det du oplever. Jeg forsøger at finde fejlen hurtigst muligt Det skulle fungere igen nu. Beklager afbrydelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 19. Juli, 2018 Nu kan jeg logge på chatten igen tak Men der står 4 som online, og når jeg gør min entre, er jer ene mand i stuen Måske de bare flygter straks de ser mig Venlig hilsenb Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Juli, 2018 Rejsenetværk skrev, for 18 minutter siden: Nu kan jeg logge på chatten igen tak Men der står 4 som online, og når jeg gør min entre, er jer ene mand i stuen Måske de bare flygter straks de ser mig Venlig hilsenb Rejsenetværk Ja, ok, glemte at nævne at det arbejder jeg på at fikse pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Juli, 2018 Rejsenetværk skrev, for 20 timer siden: Nu kan jeg logge på chatten igen tak Men der står 4 som online, og når jeg gør min entre, er jer ene mand i stuen Måske de bare flygter straks de ser mig Venlig hilsenb Rejsenetværk Så skulle der igen være status på hvor mange der er online. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 21. Juli, 2018 Jeg kan ikke skrive i chatten, har jeg opbrugt min kvote @Maya Kathrine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 21. Juli, 2018 En som slet ikke står på online listen har oprettet en privat chat med mig, men jeg kan ikke føre en chat med vedkommende Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 21. Juli, 2018 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: En som slet ikke står på online listen har oprettet en privat chat med mig, men jeg kan ikke føre en chat med vedkommende Venlig hilsen Rejsenetværk Det var bare mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 21. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, den 22/4/2018 at 12:00: Chatten er efterhånden bare en stor, fed joke! Der står en kvinde bag alt , også når chatten bryder ned og når den starter op på ny , hvad mon vi mænd kan være skyld i jo for mange kærlige ord til en kvinde, få hende til at trykke forkert og så starte alt forfra igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg