Hop til indhold
kortehansen

Privat besked systemet nede?

Recommended Posts

Har forgæves forsøgt at skrive en PB her til morgen, men hver gang jeg trykker "besked" på modtagerens profil eller "skriv ny besked" via min indbakke får jeg bare en "Something went wrong. Please try again." fejlmeddelse.

Andre der har det problem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg er i hvert tilfælde opmærksom på det nu. Jeg forsøger at finde en løsning. Jeg installerede faktisk to opdateringer den anden dag. Den første var den store opdatering, og den anden var en serviceopdatering som kom meget hurtigt efter den anden. Måske lidt for hurtigt til at den havde fået alle problemerne med den første håndteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det samme var tilfældet da jeg her for lidt siden forsøgte at anmelde et indlæg.... bare til underretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Beskedssystemet er ikke helt ude af drift. Man kan stadig gå ind i en eksisterende samtale og skrive der. Så det er "blot" "Skriv ny besked" knappen der pt. er en udfordring. Jeg kigger selvfølgelig videre på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Prinz skrev, for 3 minutter siden:

Det samme var tilfældet da jeg her for lidt siden forsøgte at anmelde et indlæg.... bare til underretning.

Tak Prinz :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det ser ud til at man har været i stand til at oprette nye beskeder indtil ca. midnat. Opdateringerne er langt på Onsdag kl. 12, så jeg tvivler derfor på at det er opdateringerne der er problemet. Jeg tænker mere det er nogle andre serverproblemer som er opstået i løbet af natten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...