kortehansen 218 Skrevet 10. Februar, 2017 Har forgæves forsøgt at skrive en PB her til morgen, men hver gang jeg trykker "besked" på modtagerens profil eller "skriv ny besked" via min indbakke får jeg bare en "Something went wrong. Please try again." fejlmeddelse. Andre der har det problem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 10. Februar, 2017 Jeg tror der er lidt tekniske udfordringer med den sidste nye opdatering af forum-softwaren. Jeg er sikker på Maya K. arbejder på sagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 10. Februar, 2017 Jeg er i hvert tilfælde opmærksom på det nu. Jeg forsøger at finde en løsning. Jeg installerede faktisk to opdateringer den anden dag. Den første var den store opdatering, og den anden var en serviceopdatering som kom meget hurtigt efter den anden. Måske lidt for hurtigt til at den havde fået alle problemerne med den første håndteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 10. Februar, 2017 Det samme var tilfældet da jeg her for lidt siden forsøgte at anmelde et indlæg.... bare til underretning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 10. Februar, 2017 Beskedssystemet er ikke helt ude af drift. Man kan stadig gå ind i en eksisterende samtale og skrive der. Så det er "blot" "Skriv ny besked" knappen der pt. er en udfordring. Jeg kigger selvfølgelig videre på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 10. Februar, 2017 Prinz skrev, for 3 minutter siden: Det samme var tilfældet da jeg her for lidt siden forsøgte at anmelde et indlæg.... bare til underretning. Tak Prinz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 10. Februar, 2017 Det ser ud til at man har været i stand til at oprette nye beskeder indtil ca. midnat. Opdateringerne er langt på Onsdag kl. 12, så jeg tvivler derfor på at det er opdateringerne der er problemet. Jeg tænker mere det er nogle andre serverproblemer som er opstået i løbet af natten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 10. Februar, 2017 Så skulle det gerne virke igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg