Randers500 187 Skrevet 10. Februar, 2017 (edited) Jeg har fundet en sød og smuk lille ny New Dark blondine her i Randers og vil høre, om der er en som har besøgt hende og kan fortælle, om beskrivelsen taler sandt. Hun har vist ikke været her før. Redigeret 10. Februar, 2017 af Randers500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 12. Februar, 2017 (edited) Hold da op en skarp sag! Er der virkelig ingen der har været her? tineeye finder ingen match, så måske man skulle tage turen til Randers Redigeret 12. Februar, 2017 af Lystenstiger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 13. Februar, 2017 Lystenstiger skrev, den 12/2/2017 at 11:32: Er der virkelig ingen der har været her? tineeye finder ingen match Jo - jeg besøgte hende dagen efter. En dejlig polsk kvinde på 23 år, der fortalte at hun hedder Anna, men hun er desværre rejst igen. Nej - selvfølgelig finder tineye ikke match på et billede, som jeg har taget på screen shut med mit mobilkamera, men hun svarer 100% til hende på billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg