Hop til indhold
Midnats6

Valentina milf på Østerbro

Recommended Posts

Jeg missede hende igen. Kan ikke finde hende. Moden kvinde på 40 fra Ungarn. Jeg havde lige besluttet mig for, at nu skulle det være. Jeg startede med at gemme en ordentlig ladning. Jeg sparer gerne sammmen en uges tid før jeg besøger( er der andre der gør det samme). 

Er der nogen der ved om hun kommer tilbage ?? Hører også gerne generelle oplevelser i har haft med hende. Hendes billeder tænder mig enormt. Jeg håber virkelig at få chancen for at begrave mig mellem hendes stænger i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuriousDk

Jeg var forbi tilbage i december og jeg synes på ingen måde, at det var noget at skrive hjem om. Hun var vist også på vej hjem, så det kan måske have haft noget indflydelse på hendes ret ligegyldige indsats. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også mødt hende, en helt vildt sexig og sød kvinde!:wub:

Men hele stedet på Østerbro virker til at ha førsvunnit. Ingen annoncer på EG som minder om de som pigerne der plejer at ha?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til jer begge for svar. I har jo haft to meget forskellige oplevelser med hende. Jeg vil ikke gøre mig de stor forhåbninger, men så længe folk som Lemac har haft gode oplevelser, er jeg NØDT til at tage chancen. 

Krydser alt hvad krydses kan for at hun kommer tilbage. Jeg kender ikke noget til stedet, er det et "kendt sted" ligger det diskret ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligger i en kælder/halvkælder, tværgade til Østerbrogade.

Måske er det personligt og kemi, hon var lidt kold og stiff til at begynde med. Lidt genert. Men når klæderne kom av, og hon mærkte hvor flodt og sexed jag syntes hon var, gick hon godt igang. Det bygynte med håndsprit og tantekys. Det sluttede med at vi kom samtidigt i hård doggy och sen bare låg og tungekystes dybt, helt svettige. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow. Hun har den strammeste krop. Hun ser pissegodt ud og er virkelig sød, smilende og sjov.

alt i alt synes jeg, at hun levere varen. Hun levere dog varen på en sådan måde, at det virker meget rutine præget. Hendes øko blow er over middel. Hendes kys er dybe og våde( men lidt for prof). I sengen red hun mig. Det var nok højdepunktet. Det gjorde hun rigtig godt. 

Jeg havde måske bygget mine forhåbninger lidt for højt op, så jeg var lidt skuffet over besøget. Men jeg er nødt til at komme tilbage. Jeg tror, at man som fast kunde, får en super behandling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...