Hop til indhold
gerog

Hjælp til at optage lyd - Nabo larm

Recommended Posts

Guest Sara25
gerog skrev, for 6 timer siden:

Lige præcis, det er vigtigt man har beviser og flere vidner, så man kan styrke sin sag.

Jeg ved dog, at naboen til den anden side også har klaget, og underboen er flyttet pga. larmen.

Jeg bankede på og videooptog 4 fjolser, som stod i døråbningen og sagde at jeg skulle blande mig udenom mht hvor mange, der boede i lejligheden, de smækkede døren i, så man tydelig kunne se navnskiltet, åbnede døren igen og sagde at de ville ringe til politiet :huh: flot.. 

Men prøv at skriv datoer ned de næste 10 dage, få folk til at skriv under og gentag proceduren et par gange de næste par mdr :) I ender måske i retten, hvor I skal vidne mod ham.. 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 13 timer siden:

Jeg bankede på og videooptog 4 fjolser, som stod i døråbningen og sagde at jeg skulle blande mig udenom mht hvor mange, der boede i lejligheden, de smækkede døren i, så man tydelig kunne se navnskiltet, åbnede døren igen og sagde at de ville ringe til politiet :huh: flot.. 

Men prøv at skriv datoer ned de næste 10 dage, få folk til at skriv under og gentag proceduren et par gange de næste par mdr :) I ender måske i retten, hvor I skal vidne mod ham.. 

God idé med at skrive datoerne ned for de næste 10 dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...