Guest Sara25 Skrevet 21. Februar, 2017 (edited) gerog skrev, for 6 timer siden: Lige præcis, det er vigtigt man har beviser og flere vidner, så man kan styrke sin sag. Jeg ved dog, at naboen til den anden side også har klaget, og underboen er flyttet pga. larmen. Jeg bankede på og videooptog 4 fjolser, som stod i døråbningen og sagde at jeg skulle blande mig udenom mht hvor mange, der boede i lejligheden, de smækkede døren i, så man tydelig kunne se navnskiltet, åbnede døren igen og sagde at de ville ringe til politiet flot.. Men prøv at skriv datoer ned de næste 10 dage, få folk til at skriv under og gentag proceduren et par gange de næste par mdr I ender måske i retten, hvor I skal vidne mod ham.. Redigeret 21. Februar, 2017 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 22. Februar, 2017 Sara25 skrev, for 13 timer siden: Jeg bankede på og videooptog 4 fjolser, som stod i døråbningen og sagde at jeg skulle blande mig udenom mht hvor mange, der boede i lejligheden, de smækkede døren i, så man tydelig kunne se navnskiltet, åbnede døren igen og sagde at de ville ringe til politiet flot.. Men prøv at skriv datoer ned de næste 10 dage, få folk til at skriv under og gentag proceduren et par gange de næste par mdr I ender måske i retten, hvor I skal vidne mod ham.. God idé med at skrive datoerne ned for de næste 10 dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg