Playerdaddy 16 Skrevet 12. Februar, 2017 Nogen der måske har erfaringer med hende .. mht bla. forudbetal for transport? https://sugardaters.dk/show?alias=amalie122 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 12. Februar, 2017 HUSK......... ALDRIG som i ALDRIG at forudbetale for noget, hverken transport eller for besøget.... Det er mit råd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playerdaddy 16 Skrevet 12. Februar, 2017 norbert skrev, for 5 timer siden: HUSK......... ALDRIG som i ALDRIG at forudbetale for noget, hverken transport eller for besøget.... Det er mit råd. (Ny i faget) Hvad så hvis hun ingen penge har, og fortæller så at det mening med en daddy .. ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
watthefoxsay 15 Skrevet 12. Februar, 2017 Har skrevet med hende først 1700 for billeder så 5500 for at mødes, bliver så lavet om til 2700, virker meget useriøs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Februar, 2017 Playerdaddy skrev, for 25 minutter siden: (Ny i faget) Hvad så hvis hun ingen penge har, og fortæller så at det mening med en daddy .. ? Har du ikke mulighed for at hente hende?? Så kan du også bakke ud af det, hvis hun ikke lever op til evt. billeder mv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
watthefoxsay 15 Skrevet 12. Februar, 2017 Ved mig skulle det være hos hende. Men tror sgu ikk jeg tør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 12. Februar, 2017 Jeg ville ikke gå videre med det der............... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
watthefoxsay 15 Skrevet 13. Februar, 2017 Nogen som har taget chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playerdaddy 16 Skrevet 13. Februar, 2017 DK fyr 34 skrev, for 22 timer siden: Har du ikke mulighed for at hente hende?? Så kan du også bakke ud af det, hvis hun ikke lever op til evt. billeder mv. Nej det jo derfor hun ikke vil hverken hentes eller mødes før noget udbetaling, tænk hvis jeg så få kolde fødder eller måske ikke syntes om hende og så har hun kørt forgæves. Jeg har takket nej tak til tilbuddet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. Februar, 2017 Playerdaddy skrev, 1 time siden: Nej det jo derfor hun ikke vil hverken hentes eller mødes før noget udbetaling, tænk hvis jeg så få kolde fødder eller måske ikke syntes om hende og så har hun kørt forgæves. Jeg har takket nej tak til tilbuddet ok - det var nok meget klogt gjort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
watthefoxsay 15 Skrevet 13. Februar, 2017 Tvivler på hun er dansk . Nej, jeg kan solgt nogle af min nøgen til dig inden mødes så er jeg glæde så er du også. Det var en besked jeg fik da jeg spurgte hvorfor jeg skulle købe billeder inden møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playerdaddy 16 Skrevet 13. Februar, 2017 watthefoxsay skrev, for 19 minutter siden: Tvivler på hun er dansk . Nej, jeg kan solgt nogle af min nøgen til dig inden mødes så er jeg glæde så er du også. Det var en besked jeg fik da jeg spurgte hvorfor jeg skulle købe billeder inden møde. Ja det lyder lidt som om der er gået google translate i den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 16. Februar, 2017 Helt klart Fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
watthefoxsay 15 Skrevet 16. Februar, 2017 Har du haft kontakt til hende Fløjtespiller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 16. Februar, 2017 1700.- for Billeder, som enhver "idiot" kan have snuppet på nettet... og så 5500.- for at mødes med hende, hun er lidt ud af trit med virkeligheden. Som jeg skrev et andet sted, er det fint at betale for "specielle" oplevelser, men jeg skrev også at GULD KAN KØBES FOR DYRT .. Dette er jo på grænsen til et Scam (hvis det ikke er det, allerede) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
watthefoxsay 15 Skrevet 16. Februar, 2017 Jeg kunne få det til 2500, men så skulle jeg købe billede til 500. Spændende om der er nogen som her været der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg