Hop til indhold
Playerdaddy

Amalie122 nogle erfaringer ?

Recommended Posts

norbert skrev, for 5 timer siden:

HUSK.........

ALDRIG som i ALDRIG at forudbetale for noget, hverken transport eller for besøget....

Det er mit råd.

(Ny i faget) 

Hvad så hvis hun ingen penge har, og fortæller så at det mening med en daddy .. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Playerdaddy skrev, for 25 minutter siden:

(Ny i faget) 

Hvad så hvis hun ingen penge har, og fortæller så at det mening med en daddy .. ?

Har du ikke mulighed for at hente hende?? Så kan du også bakke ud af det, hvis hun ikke lever op til evt. billeder mv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 22 timer siden:

Har du ikke mulighed for at hente hende?? Så kan du også bakke ud af det, hvis hun ikke lever op til evt. billeder mv. :)

Nej det jo derfor hun ikke vil hverken hentes eller mødes før noget udbetaling, tænk hvis jeg så få kolde fødder eller måske ikke syntes om hende og så har hun kørt forgæves. 

Jeg har takket nej tak til tilbuddet :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Playerdaddy skrev, 1 time siden:

Nej det jo derfor hun ikke vil hverken hentes eller mødes før noget udbetaling, tænk hvis jeg så få kolde fødder eller måske ikke syntes om hende og så har hun kørt forgæves. 

Jeg har takket nej tak til tilbuddet :-) 

ok :)

- det var nok meget klogt gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tvivler på hun er dansk

Nej, jeg kan solgt nogle af min nøgen til dig inden mødes så er jeg glæde så er du også.

Det var en besked jeg fik da jeg spurgte hvorfor jeg skulle købe billeder inden møde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
watthefoxsay skrev, for 19 minutter siden:

Tvivler på hun er dansk

Nej, jeg kan solgt nogle af min nøgen til dig inden mødes så er jeg glæde så er du også.

Det var en besked jeg fik da jeg spurgte hvorfor jeg skulle købe billeder inden møde. 

Ja det lyder lidt som om der er gået google translate i den :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

1700.- for Billeder, som enhver "idiot" kan have snuppet på nettet... 

og så 5500.- for at mødes med hende, hun er lidt ud af trit med virkeligheden. Som jeg skrev et andet sted, er det fint at betale for "specielle" oplevelser, men jeg skrev også at GULD KAN KØBES FOR DYRT .. Dette er jo på grænsen til et Scam (hvis det ikke er det, allerede)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...