Hop til indhold
Krebsen80

Nicky - Tarupcenteret

Recommended Posts

Hej

Først et link https://annoncelight.dk/showad/223169

Jeg har besøgt Nicky i dag til lidt lagengymnastik.... wow en sød lille og meget serviceminded pige...

Nicky er en meget lille og tynd pige med ægte billeder på annoncen.

Akten holder jeg lidt for mig selv.... men kan afsløre at selvom BJ var med gummi så kom hun ind på min top 5.... 

Sexen var god.

Karakter 1-5

Stedet 4.... pæn lejlighed med bad og rene håndklæder.

Pigen 4.... flot, sød, rar, 

Sexen 3.... ikke maskinsex men heller ikke top GFE... men det kan ligesågodt være mig...

Gentagelse.... ja hvis vejen lige bringer mig forbi.... men ellers lever jeg for at få nye oplevelser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid lækkert med de internationale piger der gæster Odense.

https://www.adultlook.com/p/1536949

Sikker på det ER hende på billederne. De kan findes rigtigt mange steder på nettet. Men på den anden side - hvis hun leverer varen og ellers ser sød ud. Så betyder det måske ikke så meget om det er hende på billederne. Bare det ikke er mile vidt fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi i dag. Jeg er ret sikker på at det er hende på billederne, men de har nok nogle år på bagen. Det er mest på ansigtet at man kan se at hun er blevet lidt ældre, så jeg vil skyde på at hun nok er sidst i trediverne. Kroppen er der ikke noget at udsætte på, udover at hun ikke virker så stram forneden. Højden vil jeg skyde til mellem 160-165.

Sexen minder meget om en tidligere model der har været på stedet som også reklamerede med tantramassage. Det blev til blow samt cowgirl i begge retninger, så jeg afsluttede med udsigt til hendes pæne lille numse. Ikke noget der sprænger min skala, men omkring 6-7 ud af 10. Selv om hun er pæn kommer jeg nok ikke igen, da hun ikke helt er min type.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tipset - jeg har lige besøgt hende og jeg kan kun gi Krebsen ret wow for en lækker petit rapand!!!!

Hun er 33, ikke mere ikke mindre, og billederne er ganske rigtigt af hende men er nok et par år gamle, men hold da helt op mand hvor er hun bare skøn. Frisk,fræk, kæk og naturligt køn. Jeg tog en time og lagde + 200 for tungekys og følte mig godt underholdt for mønten. Fik jeg sagt hun er køn? Meget serviceminded og imødekommende. Jeg var forberedt på at fissen ville være slap som den lange skrev, men det mærkede jeg sku ikke noget til. Jeg savner stadigvæk Gabriella, ingen slår Gabriella i GFE, men mindre kan også gøre det og specielt når det er så køn en pige som Nicky.

Jeg kommer 100% igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...