Pikken 250 Skrevet 15. Februar, 2017 And now to something completely different : https://annoncelight.dk/showad/223307 Fedt, fedt. MARIE er en skøn "kendis" i GB-regi : AMALIE må være debutant. Hun ser knaldhamrende godt ud. Det skal sgu´ fejres ! 23 år begge 2, sikkert tidligere knaldet. Mon ikke de bliver det igen !! Jeg tager ihvertfald min stav med på Tirsdag ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 15. Februar, 2017 Pokkers jeg ik' har mulighed for at deltage. Det bliver uden tvivl en fest! God leg til jer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 16. Februar, 2017 Jeg har lige meldt mig til festen og glæder mig til at møde begge de dejlige tøzer Marie har jeg haft æren af at møde før, og hun er om nogen en sexgudinde Glæder mig selvfølgelig også til at sexe med debutanten. Hun ser bestemt meget attraktiv og appetitlig ud så skal der spilles fløjte igenå 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 16. Februar, 2017 Uha dem der deltager kan glæde sig Maria er helt klasse og virker til at være helt vild med alle de mænd hun kan få! Er desværre forhindret endnu engang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 16. Februar, 2017 Fløjtespillere skrev, for 5 timer siden: Jeg har lige meldt mig til festen og glæder mig til at møde begge de dejlige tøzer Marie har jeg haft æren af at møde før, og hun er om nogen en sexgudinde Glæder mig selvfølgelig også til at sexe med debutanten. Hun ser bestemt meget attraktiv og appetitlig ud så skal der spilles fløjte igenå Det bliver jo en fin duo, du kommer med fløjten, jeg kommer med staven ! . Hvis du da kommer ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fløjtespillere 86 Skrevet 16. Februar, 2017 Pikken skrev, for 22 minutter siden: Det bliver jo en fin duo, du kommer med fløjten, jeg kommer med staven ! . Hvis du da kommer ?? Kære Pikken jeg joiner in, bare rolig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 16. Februar, 2017 jeg tæller på knapper om jeg har råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 17. Februar, 2017 Fløjtespillere skrev, for 18 timer siden: Kære Pikken jeg joiner in, bare rolig SUPER ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 18. Februar, 2017 Jeg mødte Amalie og Marie ved GB'et i Vejle i tirsdag, hvor de var for at se på - Marie havde jeg oplevet tidligere, men ikke Amalie, og de er begge meget lækre, der var mange af deltagerne som havde svært ved at holde fingre væk fra begge pigerne selvom det ikke var dem som var på. Amalie blev fotograferet også.... i lækkert outfit, som man også kan se på de fotos der er i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 19. Februar, 2017 Knajten skrev, den 2/16/2017 at 22:09: jeg tæller på knapper om jeg har råd. Smider lige nogle i din pulje !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 19. Februar, 2017 Tak og i kan glæde jer jeg mødte Marie i lørdags til et GB i tre timer og det var godt hils hende endelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 19. Februar, 2017 Hun lyder godt nok som en der skal prøves. Var det et privat gangbang du var til? Synes ikke jeg har set annonce på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 19. Februar, 2017 Ja vi var der i lørdags heldigvis. Hun hedder Maria og elsker græsk, det er man ikke i tvivl om ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 19. Februar, 2017 storslem skrev, 1 time siden: Ja vi var der i lørdags heldigvis. Hun hedder Maria og elsker græsk, det er man ikke i tvivl om ☺ Ja - Marie får godt nok nogle pæne ord med på vejen i en anden tråd her - her kaldes hun godt nok Sarah, men det er jo ligemeget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mmmh Skrevet 20. Februar, 2017 Smiler... I er søde.. tak - Marie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crazyt 87 Skrevet 20. Februar, 2017 Jeg vil lige sige til dem der ikke har været sammen med Marie, at det er noget man ikke vil gå glip af! Jeg var så heldig at have hende til mit Privat GB i lørdags og det var en sand fornøjelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 20. Februar, 2017 Man kan da vist godt sige at hun får sig noget P*K !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 20. Februar, 2017 Pikken skrev, for 10 timer siden: Man kan da vist godt sige at hun får sig noget P*K !! ja, der må siges at være tale om et vist aktivitetsniveau Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 21. Februar, 2017 hvordan gik det i dag og er der chance for at hende Marie laver et nyt gb inden så længe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Natskygge 168 Skrevet 22. Februar, 2017 Burde flytte denne til allerede afholdte events, men ved ikke hvordan? Vil bare sige, at det var Fucking Fantastic, at deltage. Og det lækre krydderi i form af en 3. ny pige var meget spændende! /Natskygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 22. Februar, 2017 Var der 3 piger som man kunne lege med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2017 ims skrev, for 2 timer siden: Var der 3 piger som man kunne lege med? Jep. Den tredje pige skulle har været med for at kigge, men hun var liderlige og kunne ikke nøjes med bare kigge. Debutanten AMALIE var så fræk. Vil sikkert deltage igen hvis hun holder GB igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 22. Februar, 2017 Marie og Amalie er vist nogle rene guldklumper i GB-verdenen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg