Guest Sara25 Skrevet 16. Februar, 2017 Sad og fik et glas vin med en gæst igår og fandt det her i bunden af glasset idag - nogle, der ved hvad det kan være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 16. Februar, 2017 Det ligner kork fra proppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 16. Februar, 2017 moderatorerne ved alt der er tale om vinsten https://da.wikipedia.org/wiki/Vinsten 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 16. Februar, 2017 (edited) Extinguisher skrev, for 9 minutter siden: moderatorerne ved alt der er tale om vinsten https://da.wikipedia.org/wiki/Vinsten .... oh alvidende moderator, hvornår får jeg mit næste knald ? Redigeret 16. Februar, 2017 af Playful Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 16. Februar, 2017 Playful skrev, for 40 minutter siden: .... oh alvidende moderator, hvornår får jeg mit næste knald ? Hvis du er i Kbh kan det blive om cirka et kvarter Just say when Seriøst! Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 16. Februar, 2017 (edited) Jeg vidste bare, at I ved alt Næste spørgsmål - er der liv efter døden Redigeret 16. Februar, 2017 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 16. Februar, 2017 det væsentlige er at sørge for der et liv før døden 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 16. Februar, 2017 (edited) Extinguisher skrev, for 9 minutter siden: det væsentlige er at sørge for der et liv før døden You are on fire Redigeret 16. Februar, 2017 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 16. Februar, 2017 Extinguisher skrev, for 13 minutter siden: det væsentlige er at sørge for der et liv før døden og ikke mindst nyde livet, da man skal være død så længe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 16. Februar, 2017 gerog skrev, for 15 minutter siden: og ikke mindst nyde livet, da man skal være død så længe Er det noget du seriøst ved noget om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 16. Februar, 2017 Prinz skrev, for 11 minutter siden: Er det noget du seriøst ved noget om? Nej, men jeg tør ikke tage chancen med at forvente/håbe på et liv efter døden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg