Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle i dag have besøgt BellaDenise og Veninden Jessica. Sent i aftes fik jeg dog en meddelelse fra dem om at de var opsporet at Politiet og måtte flygte. Øv Øv Øv nu er BellaDenise i Barcelona. Og jeg ???? Fik ikke min fantasi opfyldt !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon de betaler skat af de penge de tjener og har arbejds tilladelse. En gang imellem laver Politi / Told & Skat nogle nogle auktioner. De kom Onsdag middag og sent Torsdag aften var de væk igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Total sort at fortælle en fremmed at man er jagtet af politiet... De var her lige så kort i slutningen af 2016, jeg tror det er noget andet end at politiet er "på sporet" af dem, et sådan razzia ville de ikke vide var på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
peteypower skrev, 1 time siden:

det er mere sandsynligt at der er kommet nogen for at opkræve penge - for 'beskyttelse' som de siger

Det kan være. De har ellers været her mange gange og desuden skrev hun selv at det var politiet ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, for 1 minut siden:

Det kan være. De har ellers været her mange gange og desuden skrev hun selv at det var politiet ! 

der er mange, der kommer her af og til, som kan have problemer med nogle ubehagelige typer - og ja, det kan da også være politiet har været der. Så har de nok haft en grund:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...