Zar 332 Skrevet 17. Februar, 2017 Skulle i dag have besøgt BellaDenise og Veninden Jessica. Sent i aftes fik jeg dog en meddelelse fra dem om at de var opsporet at Politiet og måtte flygte. Øv Øv Øv nu er BellaDenise i Barcelona. Og jeg ???? Fik ikke min fantasi opfyldt !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. Februar, 2017 opsporet af politiet ??? Jamen hvad har de da gjort ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 19. Februar, 2017 Mon de betaler skat af de penge de tjener og har arbejds tilladelse. En gang imellem laver Politi / Told & Skat nogle nogle auktioner. De kom Onsdag middag og sent Torsdag aften var de væk igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1431 Skrevet 19. Februar, 2017 Total sort at fortælle en fremmed at man er jagtet af politiet... De var her lige så kort i slutningen af 2016, jeg tror det er noget andet end at politiet er "på sporet" af dem, et sådan razzia ville de ikke vide var på vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 20. Februar, 2017 Det var hvad de skrev til mig. Sjovt nok kom de Onsdag og rejste Torsdag sent aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peteypower 69 Skrevet 22. Februar, 2017 det er mere sandsynligt at der er kommet nogen for at opkræve penge - for 'beskyttelse' som de siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 22. Februar, 2017 peteypower skrev, 1 time siden: det er mere sandsynligt at der er kommet nogen for at opkræve penge - for 'beskyttelse' som de siger Det kan være. De har ellers været her mange gange og desuden skrev hun selv at det var politiet ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peteypower 69 Skrevet 22. Februar, 2017 Zar skrev, for 1 minut siden: Det kan være. De har ellers været her mange gange og desuden skrev hun selv at det var politiet ! der er mange, der kommer her af og til, som kan have problemer med nogle ubehagelige typer - og ja, det kan da også være politiet har været der. Så har de nok haft en grund:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg