Hop til indhold

Recommended Posts

Heller ikke her - derfor jeg blev mistænksom efter jeg fik svar på min mail til hende, om at man kunne få en halv time til 1000 kr (og også fik adressen) hvis man betalte halvdelen forud via mobilepay.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sydjylland(M) skrev, den 17/2/2017 at 14:54:

Hejsa

Nogen der har erfaring med hende her?

https://annoncelight.dk/showad/223370

Hun skriver at man skal betale forud for at få adressen, men det lugter lidt af fup - men kan jo være der er nogen der kan sige god for hende?

Tvivler på der er en enste der kan sige god for hende. Skrev også frem og tilbage med hende, og uanset hvad blev hun ved med at forlange 300 i depositum, også selv om jeg skrev tilbage hvad det depositum skulle dække, idet vi jo var i samme by, og hun ikke havde udgifter til noget som helst. At hun/han så bare er smart og forsøger at køre snyde rouletten i forsøget på at få 20-30 godtroende mænd til at sende 300 kr ned i et sort hul, håber jeg så sandelig ikke lader sig gøre for ham/hende. Men kan da godt se det er en dejlig nem måde at tjene 5-10000 kr på fri af skat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette var hendes syge forklaring

Hejsa søde, kræver desværre 300 forud grundet stor interesse. Det her er faktisk også som en slags depostium, eftersom jeg har rigtig mange kunder, mindst ikke tilfredse kunder så er lidt eftertragtet, de 300 du sender nu trækkes fra prisen + du kommer foran i køen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sydjylland(M) skrev, den 17/2/2017 at 14:54:

Hejsa

Nogen der har erfaring med hende her?

https://annoncelight.dk/showad/223370

Hun skriver at man skal betale forud for at få adressen, men det lugter lidt af fup - men kan jo være der er nogen der kan sige god for hende?

Vil ikke betale forud da det kan være en svindler "mand" som tage røven på folk;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt at jeg ikke er den eneste der blev mistænksom

Undrede mig også over at hun havde så meget tid og var så hurtig til at svare, hvis hun havde så travlt med kunder, som hun (eller nok nærmere han) skrev ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...