Bølle 15 Skrevet 18. Februar, 2017 Er der noget nyt omkring Nina, de sidste gange jeg har været forbi, har kun hendes medhjælper været der og det er ikke noget at råbe hurra af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkel 25 Skrevet 23. Februar, 2017 Følger med spænding denne tråd, jeg har haft mange fremragende oplevelser med både Nina og Geog, men er enig med dig Bølle, kvaliteten af de andre på stedet er ikke ret høj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 159 Skrevet 23. Februar, 2017 Onkel skrev, for 34 minutter siden: Følger med spænding denne tråd, jeg har haft mange fremragende oplevelser med både Nina og Geog, men er enig med dig Bølle, kvaliteten af de andre på stedet er ikke ret høj Det er da helt utroligt at det eneste man har at bidrage med at man følger med.... Helt ærligt vi andre er fuldstændig ligeglade tag nu og kom ud og prøv eller så bare nøjes med at læse med.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 23. Februar, 2017 LiderligL skrev, for 1 time siden: Det er da helt utroligt at det eneste man har at bidrage med at man følger med.... Helt ærligt vi andre er fuldstændig ligeglade tag nu og kom ud og prøv eller så bare nøjes med at læse med.... Eller..... brokke sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 159 Skrevet 23. Februar, 2017 Funktionær skrev, 1 time siden: Eller..... brokke sig? Ja godt ord igen, men hvad kan vi andre bruge det til at en eller anden følger med?..? i stedet skal vi jo beskrive vores oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle 15 Skrevet 7. Marts, 2017 Påtænker et besøg i denne uge, har hun fået nye der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest goodtimes Skrevet 7. Marts, 2017 Hvis du tager afsted så gi lige en tilbage melding det er ved at være længe siden jeg har været der selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg