Guest Trinetease Skrevet 19. Februar, 2017 Hejsa Et spørgsmål til jer GB deltagere.... Hvilket tidspunkt er mest attraktivt.... Fra 11-15 eller Fra 17-21? Hvis jeg har postet forkert så undskylder jeg....men event forummet har ikke en debat del Kh Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 19. Februar, 2017 Det afhænger vel også meget af om det er en hverdag eller weekend... I weekenden er jeg fleksibel, og hvis det er en hverdag så foretrækker jeg 17-21. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 19. Februar, 2017 På hverdage: Cirka 15-19 . For så rammer du både arbejdstid og efter arbejdstid I weekend: I butikkernes åbningstider - det vil sige fra kl cirka 10 og slut senest ved 18-tiden. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanssi 26 Skrevet 19. Februar, 2017 11 - 15, helt klart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 19. Februar, 2017 Det bliver en hverdag..... Første uge i april Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 19. Februar, 2017 11-15 giver mulighed for dem med skæve arbejdstider + kørende sælgere mm... 17-21 giver mulighed for dem med alm arbejde, minus dem med kone og børn... så måske er det optimale 15-19, så har alle lidt muligheder. Men det ved jeg ikke hvordan erfaringerne er med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 19. Februar, 2017 Hvor henne i landet frk. Tease? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 19. Februar, 2017 Helt klar kl 11-15 Så der mulighed for at brænde restferie af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 19. Februar, 2017 @1master I Kbh - et stort Påske Sex party Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 19. Februar, 2017 (edited) Det ser ud til at påsken skal tilbringes i kbh Redigeret 19. Februar, 2017 af 1master Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 20. Februar, 2017 det passer mig bedst der hvor der kommer flest mænd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 21. Februar, 2017 En hverdag mellem 11 og 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 22. Februar, 2017 Gid jeg havde nosser nok til sådan noget...damn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 22. Februar, 2017 underdog40 skrev, for 1 time siden: Gid jeg havde nosser nok til sådan noget...damn Hvad er du bange for? - Tag beslutningen stille og roligt. - Glæd dig - selvfølgelig lidt spændt. - Du vil opdage, at det faktisk kan lade sig gøre, og at det er uproblematisk. - Derefter vil du være glad for at have turdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 23. Februar, 2017 (edited) Trinetease skrev, den 19/2/2017 at 14:30: Det bliver en hverdag..... Første uge i april Hej @Trinetease mener du uge 14? så kommer jeg også Redigeret 23. Februar, 2017 af Markild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 23. Februar, 2017 underdog40 skrev, for 17 timer siden: Gid jeg havde nosser nok til sådan noget...damn DU skal absolut prøve det. Har selv prøvet det og tvivler, om jeg vil prøve igen, men er glad for, at jeg fik prøvet det af. Hellere det end at ærgre mig over, at jeg ikke fik prøvet. Og Trine gør meget for at alle skal nyde det. Jeg fandt ud af, at det, at være flere om samme pige, ikke var mig, men den slags ved man ikke, før man har prøvet. Du vil måske synes det er vildt fedt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 23. Februar, 2017 Som jeg læser skriverierne her, ser det ud til, at Trine er i gang med at arrangere et gang-bang, hvor hun er ene-pige til at lade sig beligge/kneppe/oversprøjte af alle fyrene. Det kan også blive rigtigt festligt, men jeg foretrækker nu - de få gange jeg har prøvet det - at der er to eller flere piger involveret. Jeg nyder at kunne sjoppe lidt rundt og stikke pikken i den ene pige og så i den næste pige og gerne i endnu en pige. Stemningen ved at flere piger samtidig er i gang med at blive behandlet af begejstrede mænd er vist nok det, der tænder mig mest. - Med Trine alene tror jeg, jeg besøger hende en "almindelig dag på kontoret". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. Februar, 2017 @Pigeforskeren Du læser det helt forkert Jeg skal deltage i et med 5 piger....;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 23. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 7 minutter siden: @Pigeforskeren Du læser det helt forkert Jeg skal deltage i et med 5 piger....;-) Nå! Der er 5 piger der skal lege med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 23. Februar, 2017 bliver mere og mere frustreret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 23. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 3 timer siden: @Pigeforskeren Du læser det helt forkert Jeg skal deltage i et med 5 piger....;-) Undskyld, nu ser jeg: I er bl.a. to gange Trine. - Håber på heldet - om jeg kan "få fri". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg