Guest MadsAalb Skrevet 20. Februar, 2017 https://annoncelight.dk/showad/223196 Vil hører om der er nogle der har væres så heldig at møde denne pige, jeg har selv forsøgt flere gange uden held. Jeg har en lille mistanke om at jeg har mødt hende for 2-3 år siden under navnet Sophie U, nogle der kan bekræfte dette, hun har en mindre handicap, hvis det er samme pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 22. Februar, 2017 Hvordan handicap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 23. Februar, 2017 (edited) Det vil jeg ikke nævne, her, hvis det ikke er sammen pige, men har du mødt pigen er du ikke tvivl hvad det er ☺ Er der nogle der har mødt pigen? Redigeret 23. Februar, 2017 af MadsAalb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 23. Februar, 2017 Hendes bryster ser rimelig handicap venlige ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 23. Februar, 2017 MadsAalb skrev, for 9 timer siden: Det vil jeg ikke nævne, her, hvis det ikke er sammen pige, men har du mødt pigen er du ikke tvivl hvad det er ☺ Er der nogle der har mødt pigen? PB med hendes handicap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 26. Februar, 2017 Ja det er rigtigt hun har et ikke synligt handicap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg