uniden 18 Skrevet 22. Februar, 2017 (edited) Jeg var egentligt taget til adressen for at besøge Nicol, men da hun ikke var ledig, besluttede jeg mig for i stedet at besøge Evelin som deler adresse med Nicol, men dog i lejligheden til venstre i stedet for til højre. Jeg ringede på, og kort efter åbnede Evelin døren, iført badekåbe. Hun så bedre ud end på hendes billieder, en smuk ung kvinde, med et glimt i øjet. Vi gik på værelset og aftalte en halv time til 50 eur. Evelin har en smuk ungpige krop, og med hendes dejligt sind, fik hun hurtigt skabt en god stemning, og der var en god kemi mellem os.Efter et dejligt forspil med nusseri, pillen og udforskning af hinandens kroppe, gav hun mig gummi på, og gav et rigtigt dejligt blowjob. Herefter fulgte sex i forskellige stillinger, hvor hun deltager aktivt og virker som om hun nyder det. En rigtig dejlig oplevelse, hos en rigtig skøn ung kvinde, som helst sikkert skal gentages, hvis vores veje atter krydser hinanden. http://www.fair-girls.com/profile/22928 Redigeret 22. Februar, 2017 af uniden Tilføjelse af link. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 22. Februar, 2017 Hejsa, lyder jo dejligt, var hun så som på hendes billeder, og var hun snæver, hun er jo kun er str. 32????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uniden 18 Skrevet 22. Februar, 2017 Det er hende på billederne, men hun er mere lækker i levende live synes jeg. Og ja, hun er dejligt snæver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg