Legetimen 445 Skrevet 23. Februar, 2017 Hey. Jeg søger en fyr der vil dele en gp og samtidig søger jeg også en gp der vil forsøge sig med en dp (double penetration) Kunne det være noget for dig, så skriv gerne ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 23. Februar, 2017 Måske smart, at skrive hvor i landet du søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 23. Februar, 2017 (edited) Pite skrev, for 1 time siden: Måske smart, at skrive hvor i landet du søger Er "efterlysninger på Sjælland og København" ikke tilstrækkeligt specifikt? Redigeret 23. Februar, 2017 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 23. Februar, 2017 Hej Lege...jeg er da interesseret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 23. Februar, 2017 warmgun skrev, for 4 timer siden: Er "efterlysninger på Sjælland og København" ikke tilstrækkeligt specifikt? Fra den ene ende af området til den anden er der ca. 200 km, så jeg syntes det er relevandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flqdeis 20 Skrevet 24. Februar, 2017 Jeg kunne også sagtens være frisk, hvis du finder pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg