Guest Jessie Skrevet 23. Februar, 2017 Er blot glad i låget Har haft en af de bedre arbejdsdage idag- en af de dage hvor det har været helt fantastisk at lege- > TAK FOR DET GUTTER. Føler mig som en MEGET heldig kvinde ♡♡♡ Knus Jessie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 162 Skrevet 23. Februar, 2017 Misundelig! Gid det var mig der fik penge for at knalde 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 23. Februar, 2017 Faktisk nyder jeg hver dag jeg har mulighed for at boltre mig med mine frække mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 24. Februar, 2017 Enten er jeg heldig, - eller også har jeg talent for at finde frem til piger, hvor jeg føler god temperaments-overensstemmelse, - det vi iblandt os kalder god kemi. - Som en del andre giver udtryk for, føler også jeg lidt misundelse over for pigerne. - Når pigen i den grad kan overbevise mig om, at hun er vild med det her, - når hendes trivsel og velvære ved samværet - i dette tilfælde med mig - lyser ud af hendes øjne og bliver talt ud af hendes mund og bliver fulgt op af hele hendes krops bevægelser og inddragelse i samværet af mig. - Så føler jeg mig misundelig, - og jeg fortæller pigen det, - og hun medgiver, at jeg har grund til at være misundelig. - Hun elsker sit hverv. - Og os, der har mødt de piger gentagne gange, tror på det. - Vi er overbeviste.- Tak fordi du siger/skriver det, Jessie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camfyr5700 156 Skrevet 24. Februar, 2017 Jessie skrev, for 15 timer siden: Er blot glad i låget Har haft en af de bedre arbejdsdage idag- en af de dage hvor det har været helt fantastisk at lege- > TAK FOR DET GUTTER. Føler mig som en MEGET heldig kvinde ♡♡♡ Knus Jessie Er det så her man skriver selv tak? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg