Knægten 323 Skrevet 5. Februar, 2019 Nej den er vist slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalle Fix 27 Skrevet 6. Maj, 2019 Bum! https://annoncelight.dk/showad/274448 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 340 Skrevet 7. Maj, 2019 Besøgte hende sidste uge. Hun var sød og smilende som altid. Stedet en fremlejet lejlighed på Frederiksbjerg i Aarhus C. Hun gør alt 100% med gummi hvilket er fint for mig. Hun siger at hun vil arbejde cirka en sag om ugen. Det er en god nyhed. Pas på hende, hun er en Perle. Torben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 7. Maj, 2019 Hvordan er hendes krop/mave efter at hun har født? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leaf 0 Skrevet 8. Maj, 2019 Sleino skrev, for 20 timer siden: Hvordan er hendes krop/mave efter at hun har født? Jeg havde selv fornøjelsen igår at besøg Lærke, hvor hun med vanelige godt humør & passioneret tog imod selvsagt med mindre mave, uagtet ikke ændre mit syn på hendes absolut flotte krop. Som så ofte før ifht udseende, tages der afsæt udfra en subjektive præference(r) & vinkel, så at når til enighed er umuligt. Men herfra skal lyde en klar anbefaling. 5/6 Lærke 4/5 stedet 6/6 Sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg