HG Wells 397 Skrevet 1. Marts, 2017 (edited) Hej alle Det er ved at være nogen tid siden jeg sidst har fået ladyboy diller - er der nogle piger rundt omkring på de midtjyske thaisteder? Randers, Hobro, Viborg eller Skive? Redigeret 1. Marts, 2017 af HG Wells Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 1. Marts, 2017 Hov, er der en moderator der kan flytte den her over til efterlysninger? Det ville være fabelagtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 2. Marts, 2017 Slet det (under rediger) og opret det selv under efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 4. Marts, 2017 Synes ikke der har været noget kvalitets ladyboy/shemale siden Miss Tina forlod Skive/Ilskov området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 4. Marts, 2017 Ja hun var dejlig. Hende holdt jeg også meget af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 5. Marts, 2017 Hvis Holstebro tæller, så ser Mylla interessant ud: http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3635&lan=da 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 5. Marts, 2017 Ja, det må man da nok sige Hende kunne jeg da snlidt blive interesseret i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 5. Marts, 2017 Shemale-eater skrev, for 9 timer siden: Hvis Holstebro tæller, så ser Mylla interessant ud: http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3635&lan=da Hun har været der før for nogle måneder siden. Jeg havde ikke nogen speciel god oplevelse hos hende desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 16. Marts, 2017 Øv træls. Hun ser ellers lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 20. Oktober, 2021 Hun er i det sønderjyske nu - er der nogen der har besøgt hende og kan berette herom? https://annoncelight.dk/showad/330052 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigis 2 Skrevet 21. Oktober, 2021 Jeg har besøgd hende i dag og kan kun anbefele. Ingen billede fusk, hun har virklig en drøm krop. I prisen er inkluderet alt (fx. cim, kyss, bj uden kondom). Selve oplevesle var fantastisk (jeg var kun intereseret at hun er passiv). Sted er også fint da man nemt kan skjule sin bil. Værsle er normalt stort, hyggeligt dekoreret, seng er stort (180x200). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 22. Oktober, 2021 Bigis skrev, for 17 timer siden: Jeg har besøgd hende i dag og kan kun anbefele. Ingen billede fusk, hun har virklig en drøm krop. I prisen er inkluderet alt (fx. cim, kyss, bj uden kondom). Selve oplevesle var fantastisk (jeg var kun intereseret at hun er passiv). Sted er også fint da man nemt kan skjule sin bil. Værsle er normalt stort, hyggeligt dekoreret, seng er stort (180x200). Hvad er prisen så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigis 2 Skrevet 22. Oktober, 2021 Herbertus skrev, for 5 timer siden: Hvad er prisen så? Jeg har først fået en pris på 1500kr for 1 time, men vi var begge enig med 1000kr for 45min. Hvis jeg skulle besøge hende næste gang, være jeg også tilfreds med de 1500kr. I min øjne er hun det værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg