Pumpestok 9 Skrevet 7. Marts, 2017 (edited) Jeg har lige fundet http://side6.dk/resultatside/?q=sweetcats Hvor det ser ud til den særdeles populære Cindy arbejder. Jeg har ikke set Sweetcats før, er det et nyt sted? Man tror snart Herning har flere polske Bordeller end nogen anden by i Danmark Og der er flere piger end værtshuse Redigeret 7. Marts, 2017 af Pumpestok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 7. Marts, 2017 Jeg gætter på at det er samme sted som tidligere, men at navnet bare er nyt, fordi hun ikke er her sammen med Jessy denne gang. Sammen med Jessy var de Busty Duo, og sammen med den nye pige er de Sweetcats, Tror jeg..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 7. Marts, 2017 (edited) polske piger er dejlige, flere af dem, uanset hvor Redigeret 7. Marts, 2017 af T.Hansen47 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pumpestok 9 Skrevet 7. Marts, 2017 Jeg tror altså det er et nyt sted, jeg har ringet. Jeg husker deres side 6 stod som Beautydolls førhen, Det lød ikke som om det var der de var. Cindy er altså så godt anmeldt herinde at jeg synes det ville være at snyde mig selv at gå glip af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 7. Marts, 2017 Måske er det virkelig et nyt sted? Det ville da være super med endnu et polsk sted i Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 7. Marts, 2017 Pumpestok skrev, for 1 time siden: Cindy er altså så godt anmeldt herinde at jeg synes det ville være at snyde mig selv at gå glip af hende. Helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonic321 5 Skrevet 7. Marts, 2017 Besøgte hende i lørdags og det er et nyt sted de holder til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 8. Marts, 2017 Nogen der ved om Jessy er på vej?? Hun er min favorit blandt de polske kvinder Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonic321 5 Skrevet 8. Marts, 2017 Cindy snakkede noget om der ville gå lidt tid før hun kom til Danmark igen men hvornår ved jeg ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg