Guest Mette Tøsen Skrevet 8. Marts, 2017 Har på mange måder været fantastisk! Jeg har spist på dyre restauranter og overraskende gode gadekøkkener. Jeg har spist ged, det var lækkert 8-l Jeg har hiket i bjerge og jungle, svunget mig i lianer og leget rutsjebane på et jordskred, kravlet på stejle klippevægge og fanget gekkoer, badet i skovfloder og sprunget ud fra vandfald, kørt på knallert uden hænder, drukket rom og røget cigarer i liter/metervis, og lært at rulle mine egne. Og selvfølgelig har jeg også smagt lidt på den lokale maskuline cuisine, på sleazy sex moteller og en tropisk strand. De gror dem nu meget godt hernede, søde og saftige som ananas Og så for lige at slutte det hele af med maner er jeg blevet godt og grundigt syg, ligget på hospitalet i 3 dage og misset mit fly hjem :-/ Forsikringen betaler, der er ingen ko på isen, og lå på det bedste og dyreste hospital i byen hvor de tog sig godt af mig. Blev udskrevet i går og er blevet blåstemplet til at flyve, så nu går jeg bare og venter på at de ringer fra Falck og siger de har fundet et fly, alt imens Gud har åbnet for de tropiske himmelsluser og det har stået ned i stænger i 3 dage. Vejret var ellers ganske udmærket, lige indtil jeg røg på hospitalet. Jeg har en fantastisk treenighed af sygdomme: jungle amøber i maven, infektion i lungerne og en særligt strid version af Dominikansk influenza i blodet. I kan sige meget om mig, men når jeg først gør noget, gør jeg det rigtnok ordentligt! ;-p jeg er træt og svag, men ved godt mod og fortryder INTET! (MUHAHA!) men der går nok lige et par uger før jeg er til at træffe igen penicillinen skal lige have lov til at virke. Så, D'Herrer, jeg håber I hygger jer hjemme i Danmark, og at I savner mig lige så meget som jeg savner jer. Vi ses når jeg er rask Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 8. Marts, 2017 Å din stakkel Rigtig go bedring knus fra DK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy68 95 Skrevet 8. Marts, 2017 Hej Mette, Det lyder spændende .... men jeg garantere dig at du kan nyde min pik gå dybt i halsen på dig og bare pumpe..... uden komplikationer;) Så skriv endeligt når du er klar til er af de store protein tilskud... det lyser til du trænger Håber du er frisk snart søde ...;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy68 95 Skrevet 8. Marts, 2017 Mette, Har send en mail og håber du tager mig op på leveringen Du trænger da til protein tilskud Pas på dig selv søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 420 Skrevet 8. Marts, 2017 Mette Tøsen skrev, for 56 minutter siden: Har på mange måder været fantastisk! Jeg har spist på dyre restauranter og overraskende gode gadekøkkener. Jeg har spist ged, det var lækkert 8-l Jeg har hiket i bjerge og jungle, svunget mig i lianer og leget rutsjebane på et jordskred, kravlet på stejle klippevægge og fanget gekkoer, badet i skovfloder og sprunget ud fra vandfald, kørt på knallert uden hænder, drukket rom og røget cigarer i liter/metervis, og lært at rulle mine egne. Og selvfølgelig har jeg også smagt lidt på den lokale maskuline cuisine, på sleazy sex moteller og en tropisk strand. De gror dem nu meget godt hernede, søde og saftige som ananas Og så for lige at slutte det hele af med maner er jeg blevet godt og grundigt syg, ligget på hospitalet i 3 dage og misset mit fly hjem :-/ Forsikringen betaler, der er ingen ko på isen, og lå på det bedste og dyreste hospital i byen hvor de tog sig godt af mig. Blev udskrevet i går og er blevet blåstemplet til at flyve, så nu går jeg bare og venter på at de ringer fra Falck og siger de har fundet et fly, alt imens Gud har åbnet for de tropiske himmelsluser og det har stået ned i stænger i 3 dage. Vejret var ellers ganske udmærket, lige indtil jeg røg på hospitalet. Jeg har en fantastisk treenighed af sygdomme: jungle amøber i maven, infektion i lungerne og en særligt strid version af Dominikansk influenza i blodet. I kan sige meget om mig, men når jeg først gør noget, gør jeg det rigtnok ordentligt! ;-p jeg er træt og svag, men ved godt mod og fortryder INTET! (MUHAHA!) men der går nok lige et par uger før jeg er til at træffe igen penicillinen skal lige have lov til at virke. Så, D'Herrer, jeg håber I hygger jer hjemme i Danmark, og at I savner mig lige så meget som jeg savner jer. Vi ses når jeg er rask Træls måde at afslutte ferien. Rigtig god bedring! Jeg istemmer mig koret der glæder sig til at møde dig, når du igen er frisk og (lidt for) frejdig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Marts, 2017 LOL ja med jungle amøber i maven, så er sperm sgu da det man overvejer som en dette "netdoktor" medicin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 8. Marts, 2017 Damn, Mette, du går da også all in på alt. vil gerne tage mig kærligt af dig, når du er kommet hjem jeg kan hurtigt få dig på benene igen. et varmt healende, oversøisk kram herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 8. Marts, 2017 Mette Tøsen skrev, 1 time siden: Har på mange måder været fantastisk! Jeg har spist på dyre restauranter og overraskende gode gadekøkkener. Jeg har spist ged, det var lækkert 8-l Jeg har hiket i bjerge og jungle, svunget mig i lianer og leget rutsjebane på et jordskred, kravlet på stejle klippevægge og fanget gekkoer, badet i skovfloder og sprunget ud fra vandfald, kørt på knallert uden hænder, drukket rom og røget cigarer i liter/metervis, og lært at rulle mine egne. Og selvfølgelig har jeg også smagt lidt på den lokale maskuline cuisine, på sleazy sex moteller og en tropisk strand. De gror dem nu meget godt hernede, søde og saftige som ananas Og så for lige at slutte det hele af med maner er jeg blevet godt og grundigt syg, ligget på hospitalet i 3 dage og misset mit fly hjem :-/ Forsikringen betaler, der er ingen ko på isen, og lå på det bedste og dyreste hospital i byen hvor de tog sig godt af mig. Blev udskrevet i går og er blevet blåstemplet til at flyve, så nu går jeg bare og venter på at de ringer fra Falck og siger de har fundet et fly, alt imens Gud har åbnet for de tropiske himmelsluser og det har stået ned i stænger i 3 dage. Vejret var ellers ganske udmærket, lige indtil jeg røg på hospitalet. Jeg har en fantastisk treenighed af sygdomme: jungle amøber i maven, infektion i lungerne og en særligt strid version af Dominikansk influenza i blodet. I kan sige meget om mig, men når jeg først gør noget, gør jeg det rigtnok ordentligt! ;-p jeg er træt og svag, men ved godt mod og fortryder INTET! (MUHAHA!) men der går nok lige et par uger før jeg er til at træffe igen penicillinen skal lige have lov til at virke. Så, D'Herrer, jeg håber I hygger jer hjemme i Danmark, og at I savner mig lige så meget som jeg savner jer. Vi ses når jeg er rask Hvor har du været henne, siden du har brug for pencillin? Det lyder ikke som Randers Regnskov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 8. Marts, 2017 gerog skrev, for 37 minutter siden: Hvor har du været henne, siden du har brug for pencillin? Det lyder ikke som Randers Regnskov "Dominikansk influenza," skrev Mette. Jeg gætter på Dominikiet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 8. Marts, 2017 Citerer: "Selvfølgelig har jeg også smagt lidt på den lokale maskuline cuisine, på sleazy sex moteller og en tropisk strand. De gror dem nu meget godt hernede, søde og saftige som ananas" Du er da ikke til at holde i ro, tøs Fortæl gerne lidt mere, om de der "sleazy sex moteller," "tropisk strand" og dem "der er "søde og saftige som ananas." Evt. som en lille anmeldelse Venligst French PS: Pøj pøj med helbredelsen xxx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 8. Marts, 2017 frenchlover1 skrev, for 19 minutter siden: "Dominikansk influenza," skrev Mette. Jeg gætter på Dominikiet... Dominikiet... Netop French, du har styr på din geografi lol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 8. Marts, 2017 (edited) frenchlover1 skrev, for 44 minutter siden: "Dominikansk influenza," skrev Mette. Jeg gætter på Dominikiet... Jaja, men derfor kunne det jo godt være, at Mette havde været flere steder henne på ferie. I øvrigt hedder det ikke Dominikiet, men Den Dominikanske Republik Redigeret 8. Marts, 2017 af gerog 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 8. Marts, 2017 gerog skrev, for 12 minutter siden: Jaja, men derfor kunne det jo godt være, at Mette havde flere steder henne på ferie. I øvrigt hedder det ikke Dominikiet, men Den Dominikanske Republik Jeg tænkte som dig.. Jeg har aldrig hørt om Dominikiet.. Hahaha.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SalteFanden 450 Skrevet 8. Marts, 2017 gerog skrev, for 40 minutter siden: Jaja, men derfor kunne det jo godt være, at Mette havde været flere steder henne på ferie. I øvrigt hedder det ikke Dominikiet, men Den Dominikanske Republik JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden: Jeg tænkte som dig.. Jeg har aldrig hørt om Dominikiet.. Hahaha.. Jeg tror det kaldes en joke, og den fløj over hovedet på jer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 8. Marts, 2017 SalteFanden skrev, 1 time siden: Jeg tror det kaldes en joke, og den fløj over hovedet på jer Muligvis.. Jeg er så naiv at jeg altid tror folk er alvorlige.. Det hører nok til det med at være sønderjysk bondepige.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 8. Marts, 2017 (edited) gerog skrev, for 2 timer siden: Jaja, men derfor kunne det jo godt være, at Mette havde været flere steder henne på ferie. I øvrigt hedder det ikke Dominikiet, men Den Dominikanske Republik Jeg holder med stor bestemthed fast i, at det må være Dominikiet... . Det lyder meget bedre, sådan lidt som Tjekkiet. Det hedder jo heller ikke Den Tjekkikanske Rebublik Redigeret 8. Marts, 2017 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 8. Marts, 2017 (edited) SalteFanden skrev, for 2 timer siden: Jeg tror det kaldes en joke, og den fløj over hovedet på jer Tak, SalteFanden. Det glæder mig, at der er mindst en, der forstår min syge humor , måske endda to med Mette Men Mette, nu ikke mere smalltalk. Lets talk business, og jeg gentager: Fortæl gerne lidt mere, om de der "sleazy sex moteller," "tropisk strand" og dem "der er "søde og saftige som ananas." Redigeret 8. Marts, 2017 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. Marts, 2017 Kære Mette fortsat rigtig god bedring... kh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. Marts, 2017 Æv æv da.. Det lyder ikke rart.. Men skønt du er ovenpå igen... Og snart kan være det igen... (hvis du forstår sådan en lille en ) Mega kram herfra.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. Marts, 2017 Den dér amøbe ting skal du lige passe på. Der findes et par af dem. Nogle som danske læger overhovedet ikke forstår, og som kan give dig først lever siden hjerne skade. Du skal nok lige forbi et europæisk (fransk ville jeg foreslå) hospital for tropemedicin inden du erklærer dig selv OK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2017 tvr skrev, for 13 minutter siden: Den dér amøbe ting skal du lige passe på. Der findes et par af dem. Nogle som danske læger overhovedet ikke forstår, og som kan give dig først lever siden hjerne skade. Du skal nok lige forbi et europæisk (fransk ville jeg foreslå) hospital for tropemedicin inden du erklærer dig selv OK. Ahhh, vi er nu rimelig langt fremme i mikrobiologisk diagnostik herhjemme, og hvis man bliver behandlet i København, så har man en solid diagnostik af disse amøber. Derudover er der en afdeling på SSI som beskæftiger sig med tropesygdomme og alle mikrobiologiske afdelinger i København, samarbejder med SSI både vedrørende diagnostik, behandling og forskning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. Marts, 2017 Sutteålen skrev, for 9 minutter siden: Ahhh, vi er nu rimelig langt fremme i mikrobiologisk diagnostik herhjemme, og hvis man bliver behandlet i København, så har man en solid diagnostik af disse amøber. Derudover er der en afdeling på SSI som beskæftiger sig med tropesygdomme og alle mikrobiologiske afdelinger i København, samarbejder med SSI både vedrørende diagnostik, behandling og forskning. Hvis du med "vi" mener i Danmark, er min erfaring at du tager fejl. Hvis du med "vi" mener menneskeheden eller Europa tror jeg du har ret. Man bestemmer selv om man vil lytte til et godt råd fra en som har haft den danske inkompetance i trope sygdomme tæt ind på livet. Jeg står ved mit råd. Jeg er selv glad for at jeg havde råd til at tage en månedstid til Paris på et privat hospital. Ellers havde vi ikke skrevet sammen nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Marts, 2017 tvr skrev, for 1 minut siden: Hvis du med "vi" mener i Danmark, er min erfaring at du tager fejl. Hvis du med "vi" mener menneskeheden eller Europa tror jeg du har ret. Man bestemmer selv om man vil lytte til et godt råd fra en som har haft den danske inkompetance i trope sygdomme tæt ind på livet. Jeg står ved mit råd. Jeg er selv glad for at jeg havde råd til at tage en månedstid til Paris på et privat hospital. Ellers havde vi ikke skrevet sammen nu. Jeg er ked af at du har haft sådan en grim oplevelse tæt inde på livet. Men jeg synes det er overdrevet at bedømme hele det danske sundhedsvæsen til at være inkompetent. Der kan altid sidde en som er inkompetent, og det er selvfølgelig ikke godt nok, da man i et tilfælde som dit, skal kommunikere med andre afdelinger. Men der bliver brugt state of the art udstyr til diagnostik af tropesygdomme. Men det er fint du deler din erfaringer, jeg synes bare jeg måtte berolige lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. Marts, 2017 Sutteålen skrev, for 40 minutter siden: Jeg er ked af at du har haft sådan en grim oplevelse tæt inde på livet. Men jeg synes det er overdrevet at bedømme hele det danske sundhedsvæsen til at være inkompetent. Der kan altid sidde en som er inkompetent, og det er selvfølgelig ikke godt nok, da man i et tilfælde som dit, skal kommunikere med andre afdelinger. Men der bliver brugt state of the art udstyr til diagnostik af tropesygdomme. Men det er fint du deler din erfaringer, jeg synes bare jeg måtte berolige lidt. Tak. Nu skal diskussionen jo ikke være om mig. Det ville være at berøve alles tid. Og jeg bedømmer IKKE det danske sundhedsvæsen til at være inkompetent generelt. Men jeg bedømmer dem til mindst at være bagefter når det angår tropesygdomme. Ret langt bagefter faktisk. Og igen, min erfaring er at Frankrig er langt bedre til den slags. Hvilket jo nok fremkommer naturligt, da de har en masse tidligere kolonier i troperne, og en vis befolkning der stammer derfra (og rejser frem og tilbage). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Marts, 2017 tvr skrev, 1 time siden: ... Men jeg bedømmer dem til mindst at være bagefter når det angår tropesygdomme. Ret langt bagefter faktisk. Til gengæld fik det udryddet tuberkulosen på Grønland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg