Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Min ferie

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen
tvr skrev, for 1 time siden:

Tak. Nu skal diskussionen jo ikke være om mig. Det ville være at berøve alles tid. Og jeg bedømmer IKKE det danske sundhedsvæsen til at være inkompetent generelt. Men jeg bedømmer dem til mindst at være bagefter når det angår tropesygdomme. Ret langt bagefter faktisk. Og igen, min erfaring er at Frankrig er langt bedre til den slags. Hvilket jo nok fremkommer naturligt, da de har en masse tidligere kolonier i troperne, og en vis befolkning der stammer derfra (og rejser frem og tilbage).

Tak for rådet tvr, det vil jeg helt sikkert tage op til overvejelse hvis mine problemer ikke forsvinder fuldkommen og forholdsvist hurtigt. Jeg har nemlig også haft en del oplevelser der får mig til at tvivle på det danske sundhedsvæsens kompetencer. Måske ikke så meget deres diagnostiske kompetencer, men mere deres evner til at kommunikere med mig og hinanden, og det nytter jo ikke noget at de har prøvesvarene hvis ingen kigger på dem og kontakter mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SalteFanden skrev, for 23 timer siden:

Jeg tror det kaldes en joke, og den fløj over hovedet på jer ;)

Joken var så dårlig, at den ikke fik tilladelse til at lande på mit hoved - derfor fløj den over hovedet :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Til gengæld fik det udryddet tuberkulosen på Grønland.

Ja, og der kan du sige det var vores "koloni", hvor Frankrigs kolonier var i troperne. Og måske deraf er bedre til tropesygdomme. Men det er et gæt. Det ved jeg jo reelt ikke. Jeg ved bare at de er bedre til tropesygdomme, især amøber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 36 minutter siden:

Ja, og der kan du sige det var vores "koloni", hvor Frankrigs kolonier var i troperne. Og måske deraf er bedre til tropesygdomme ...

Det var netop min tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Godmorgen :)

Klokken er 9 om morgenen her i Dominikiet og om præcis 8 timer sidder jeg på et fly mod Danmark. Glæder mig som et lille barn! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 8 timer siden:

Godmorgen :)

Klokken er 9 om morgenen her i Dominikiet og om præcis 8 timer sidder jeg på et fly mod Danmark. Glæder mig som et lille barn! 

På et eller andet niveau glæder man sig usigeligt til at komme til DK, når man har været syg i et land med tvivlsom hygiejne. Prøvede det selv engang i Indien (prøver de fleste, der rejser rundt dér...en gang Delhibelly).

Velkommen hjem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...