Hop til indhold
trold2

er sugarbabes ved at forandre sig

Recommended Posts

jeg er på det sidste løbet ind i flere profiler , eller svar, som kun søger selskab , med gaver, men ingen sex overhovedet. på hjemmesiden
ud over det, syntes jeg at det bliver sværere og sværere at få en aftale for 1500 , mindst 2000 i hvertfald første gang,

er det også jeres indtryk at siden er under forandring, måske mere i retning af hvad sugardating måske skulle være

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ikke umiddelbart uenig, eller så skal der ihvertfald søges væsentlig længere. Men det er blot en observation, der er stadig enkelte hvor det udelukkende handler om at ruske lagener :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ny snakker jeg , af indlysende grunde , ikke med de profiler, men det er lidt påfaldende, at på en uge er måske hver 5 klar i spyttet allerede i profilen på at det

ikke er sex de søger, hm tænker om det er et forsøg på at få sidens marketing profil lavet lidt om og om det faktisk er profiler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det skyldes at Fie Laursen påstår hun har fået gaver og penge for over 50.000 bare kun ved at vise billeder af det eller et 2 timers dinner date.
Det skal nok stoppe når de forstår at enten lyver Fie, eller også har hun bare noget ingen andre piger har. (jeg holder på det første)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

det lyder som en mulighed, aner heldigvis ikke hvem fie Laursen er

Redigeret af trold2
rediger
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

# trold2: Jeg har tænkt nøjagtig det samme. Der er virkelig komme mange, argh mange er måske en overdrivelse, men adskillige nye profiler, som meget klart skriver "ingen sex" "selskab uden seksuelle yderser" osv.

#Hestendk: Jeg er helt enig med dig. Jeg ville heller ikke betragte Fie Laursen som et sandhedsvidne.......

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan piger ! Rigtig godt at se sådan et indlæg ! Forsæt i bare skønne SB'er (til jer der læser med) 

Jeg har været på SB de sidste 3 år og jeg dater stadigvæk masse fra siden. Jeg har aldrig mødt op til en aftale for mindre end 4-5000kr i timen. 

De piger som er interesseret i at møde en velhavende mand (SD) - som ikke opretter en profil og forventer flere timers sex for sølle 1500-2000kr findes altså ! 

Der er endda masser af dem ! Så forsæt og kør på ! Det fryder mig utroligt meget at læse dette indlæg . Så kan i fandmer lære det ! I kan bare hoste op hvis I vil lege små velhavende mænd (SD) og have unge piger. Gå dog til en GP til en pris i kan overkomme. Hader at se samtlige mænd lege store kanoner på SD og i virkeligheden har I ingen penge i banken. :) 

Redigeret af Studinebabe
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

lol studine , jeg siger ikke det er umuligt , men prisen er nok mere 2000 for et møde end 1500 , som man sagtens kan aftale efterfølgende
men du passer din biks og jeg passer mit

og at nogle vil have møder uden sex , lol det er ikke for mange tusinde man måske en gave til 500

ja men du kan jo fryde dig som du vil , men tak for indlægget griner

og tak for alles svar iøvrigt

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

studine , din profil siger glædespige ?? hvad laver du så på sugardaters, det er jo netop for at undgå proer man er derinde ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 2 minutter siden:

lol studine , jeg siger ikke det er umuligt , men prisen er nok mere 2000 for et møde end 1500 , som man sagtens kan aftale efterfølgende
men du passer din biks og jeg passer mit

og at nogle vil have møder uden sex , lol det er ikke for mange tusinde man måske en gave til 500

ja men du kan jo fryde dig som du vil , men tak for indlægget griner

og tak for alles svar iøvrigt

Ja ja, det gør du bare. For mig er i simpelthen til grin og det samme er pigerne som går med til 1500-2000kr for flere timer på SD.

Jeg passer skam min forretning vældig godt. Jeg har sagt det og jeg siger det igen: Kære piger. Lad være med at mødes med de bonderøve som skriver om SD herinde. Velhavende mænd findes og er villige til at betale den rette pris for den rette pige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, Lige nu:

studine , din profil siger glædespige ?? hvad laver du så på sugardaters, det er jo netop for at undgå proer man er derinde ?

Jeg er på eg (som GP) for at kritisere mænd som dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak , og så er jeg en bonderøv godt jeg ikke skal betale for at mødes med dig siger jeg bare

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, Lige nu:

tak , og så er jeg en bonderøv godt jeg ikke skal betale for at mødes med dig siger jeg bare

Ja i lige måde. For det ville du aldrig kunne betale ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 7 minutter siden:

Ja i lige måde. For det ville du aldrig kunne betale ;) 

du er her for at være kritisk overfor folk som mig, men du aner ikke hvem jeg er , hvordan jeg dater og andet du skal vide for at være kritisk

jeg har betalt 4000 til en en gang så tja og du kender ikke min økonomi så det kan du jo ikke udtale dig om

jeg er på siden for ikke at møde proer, har prøvet det og det var skuffende , men tak for svaret , selv om du har ramt ved siden af i f t mig med alt hvad du har

skrevet ,

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 2 minutter siden:

du er her for at være kritisk overfor folk som mig, men du aner ikke hvem jeg er , hvordan jeg dater og andet du skal vide for at være kritisk

jeg har betalt 4000 til en en gang så tja og du kender ikke min økonomi så det kan du jo ikke udtale dig om

jeg er på siden for ikke at møde proer, har prøvet det og det var skuffende , men tak for svaret , selv om du har ramt ved siden af i f t mig med alt hvad du har

skrevet ,

Nej? Sgu ikke når du sidder og gør dig klog på en pris for en SB! Så må jeg fandme have lov at være kritisk. 

1500 for en amatør/SB dansk pige er godt nok sølle ! du kan tilgengæld for en glimrende GP for den pris ! 

Men SD er jo bare en side for bonderøve efterhånden som skal have en dansk amatør pige til en ussel discount pris ! Heldigvis holder de mænd ved som jeg har været så heldige at møde på sd. De ved sgu hvad det vil sige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er en SB ikke bare en pige der ikke tør tage springet og indrømme at de rent faktisk er GP - uanset hvad pris de forlanger og hvad de ydelser de tilbyder.....Hvis man tager betaling for noget, så er det prostitution i min optik.

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 43 minutter siden:

Nej? Sgu ikke når du sidder og gør dig klog på en pris for en SB! Så må jeg fandme have lov at være kritisk. 

1500 for en amatør/SB dansk pige er godt nok sølle ! du kan tilgengæld for en glimrende GP for den pris ! 

Men SD er jo bare en side for bonderøve efterhånden som skal have en dansk amatør pige til en ussel discount pris ! Heldigvis holder de mænd ved som jeg har været så heldige at møde på sd. De ved sgu hvad det vil sige ;)

jeg er klog på hvad en pris på en sb er ? klogere end dig da jeg er bruger der igennem mere end 3 år

men vi søger noget forskelligt eller taler om noget forskelligt , jeg vil netop ikke gp er men en ikke professionel, og jeg gider ikke give mig ud for noget for at dække

over hvem jeg er , jeg er mig selv og det er fint nok, betaler ikke mere for at kunne blive i en illosion om mig selv eller et møde for en time eller to
og de jeg har mødt holder også fast i mig, har haft en fast i over 1,5 år f eks
god jagt

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 11 minutter siden:

Er en SB ikke bare en pige der ikke tør tage springet og indrømme at de rent faktisk er GP - uanset hvad pris de forlanger og hvad de ydelser de tilbyder.....Hvis man tager betaling for noget, så er det prostitution i min optik.

jo og nej, pigerne sortere jo kraftigt i hvem de møder og hvad de går med til osv , og det er jo en forskel , syntes jeg
men jo måske , og nogle har vel også brændt nallerne over at skulle spille pro uden at kende hvad der kan ske ved det , desværre

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 2 timer siden:

Sådan piger ! Rigtig godt at se sådan et indlæg ! Forsæt i bare skønne SB'er (til jer der læser med) 

Jeg har været på SB de sidste 3 år og jeg dater stadigvæk masse fra siden. Jeg har aldrig mødt op til en aftale for mindre end 4-5000kr i timen. 

De piger som er interesseret i at møde en velhavende mand (SD) - som ikke opretter en profil og forventer flere timers sex for sølle 1500-2000kr findes altså ! 

Der er endda masser af dem ! Så forsæt og kør på ! Det fryder mig utroligt meget at læse dette indlæg . Så kan i fandmer lære det ! I kan bare hoste op hvis I vil lege små velhavende mænd (SD) og have unge piger. Gå dog til en GP til en pris i kan overkomme. Hader at se samtlige mænd lege store kanoner på SD og i virkeligheden har I ingen penge i banken. :) 

Puha...

De fleste nye derinde vil ikke engang mødes men kun sende billeder og snappe..
Så det har intet at gøre med en ændring..

Jeg ser f.eks. en pige rimeligt fast og ingen tvivl om vi begge får noget ud af det og nyder hinanden selskab de 3-4 timer det vare
Jeg giver 1500 det var hendes eget forslag, men normalt får hun 2000, plus hun fik okay dyr fødselsdagsgave og julegave +1000 kr pr styk, vi har desuden spist sammen et par gange, ikke billigt men heller ikke dyrt 750-1000 kr. pr gang.

Vi nyder begge hinandens selskab og skriver jeg ikke til hende i 14 dage så skriver hun selv om vi skal ses igen snart.

Du begynder lidt at lyde som en Taxa Chauffør, GP'er har længe sidet fast på et marked som de kunne tage en høj pris for. Så kom EU og priserne faldt vel lidt for pigerne generelt.
Enten følger man med tiden eller også uddør man, det er historisk fakta.

Du lyder i mine øjne meget dobbeltmoralsk, men du betaler sikkert din skat 100%, sørger for kun at køre alm taxa og ellers opføre dig som en engel ;) (altså pånær i sengen )

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det er sgu nok både momsen og skatten som piner hende hest , lol den var god

men kan i øvrigt fint genkende det du skriver i f t hende jeg ser og det er meget fint og hyggeligt og gensidigt

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hestendk skrev, for 47 minutter siden:

Puha...

De fleste nye derinde vil ikke engang mødes men kun sende billeder og snappe..
Så det har intet at gøre med en ændring..

Jeg ser f.eks. en pige rimeligt fast og ingen tvivl om vi begge får noget ud af det og nyder hinanden selskab de 3-4 timer det vare
Jeg giver 1500 det var hendes eget forslag, men normalt får hun 2000, plus hun fik okay dyr fødselsdagsgave og julegave +1000 kr pr styk, vi har desuden spist sammen et par gange, ikke billigt men heller ikke dyrt 750-1000 kr. pr gang.

Vi nyder begge hinandens selskab og skriver jeg ikke til hende i 14 dage så skriver hun selv om vi skal ses igen snart.

Du begynder lidt at lyde som en Taxa Chauffør, GP'er har længe sidet fast på et marked som de kunne tage en høj pris for. Så kom EU og priserne faldt vel lidt for pigerne generelt.
Enten følger man med tiden eller også uddør man, det er historisk fakta.

Du lyder i mine øjne meget dobbeltmoralsk, men du betaler sikkert din skat 100%, sørger for kun at køre alm taxa og ellers opføre dig som en engel ;) (altså pånær i sengen )

Hvad fanden ved du egentligt om det? 
Jeg får jo "gaver" via SD. Dem skal jeg vel ikke betale skat af? Jeg får gaver - går ned og får pengene retur? :)) Kan ikke se det store problem?
Så synes lige du skal holde hænderne i lommen inden du går til tasterne og spiller stor kanon. Og desuden så lyder du røvsyg ! fatter ikke at nogen af pigerne derinde vil tage ud med så ubehagelig en stodder som du virker til at være :) 

Og hvem har nogensinde sagt at jeg går i seng med mine SDer? Fint at du selv kommer med den konklusion uden at kende mig eller at have mødt mig derinde. Jeg går på dinnerdates de første tre gange - OGSÅ finder jeg ud af om jeg har lyst til mere. Det respektere de mænd der kender konceptet. Velhavende og intelligente mænd som ikke er bange for at bruge penge på den rette pige. Derfor kan jeg roligt sige at jeg får mellem 4-5000kr(i form af gaver) i timen uanset om der er sex involveret eller ej.  

Der findes to typer mænd...

1. Mænd som dig, som sidder herinde.

2. Mænd som har penge i banken og ikke har tid til at sidde og debatte på så latterlig en side med så ufattelig mange bonderøve og tosser ! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhussyd
Studinebabe skrev, for 9 minutter siden:

Jeg får jo "gaver" via SD. Dem skal jeg vel ikke betale skat af? Jeg får gaver - går ned og får pengene retur? :)) Kan ikke se det store problem?
Så synes lige du skal holde hænderne i lommen inden du går til tasterne og spiller stor kanon. Og desuden så lyder du røvsyg ! fatter ikke at nogen af pigerne derinde vil tage ud med så ubehagelig en stodder som du virker til at være :) 

Og hvem har nogensinde sagt at jeg går i seng med mine SDer? Fint at du selv kommer med den konklusion uden at kende mig eller at have mødt mig derinde. Jeg går på dinnerdates de første tre gange - OGSÅ finder jeg ud af om jeg har lyst til mere. Det respektere de mænd der kender konceptet. Velhavende og intelligente mænd som ikke er bange for at bruge penge på den rette pige. Derfor kan jeg roligt sige at jeg får mellem 4-5000kr(i form af gaver) i timen uanset om der er sex involveret eller ej.  

2. Mænd som har penge i banken og ikke har tid til at sidde og debatte på så latterlig en side med så ufattelig mange bonderøve og tosser ! 

Studinebabe :-)

ud fra dit tankesæt, der finder to slags kvinder,

1. Ludere der skriver herinde..

2. Søde unge sugarbabes der ikke kender dette site, og aldrig kommer til det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 2 minutter siden:

Sjovt at se hvem der skriver med her. ;) 

Sød kommentar af en ellers stamkunde :) Kan da love for du aldrig skal på besøg igen "lille ven" :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 5 minutter siden:

Og jo, de fleste SB'er kigger med herinde :) Der er blevet skrevet flere indlæg og kommentar til at mænd sidder og diskutere priser og piger herinde(da de har ansigtsbillede på) - har set flere sb'er der skriver med :) Og ja, jeg er luder. En luder du gentagende har besøgt fordi dit sølle ægteskab ikke kan holde og du er nød til at betale for den smule glæde du har her i livet :)

Redigeret af Studinebabe
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 54 minutter siden:

Hold da op, du lyder virkelig som en fantastisk rar person.

Jeg har dog svært ved at forestille mig at en mand vil bruge 4000-5000kr. på blot at drikke kaffe med dig. Men hvis du siger det er det sikkert rigtigt nok. 

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...