Studinebabe 125 Skrevet 10. Marts, 2017 aarhussyd skrev, for 8 minutter siden: Jeg er single, og kan med garanti skrive at jeg aldrig har besøgt dig du må have et sølle liv, siden du skriver herinde Det har du op til flere gange Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 10. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 16 minutter siden: Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Jeg holder fast og jeg giver mig ikke. I kan kommentere så tosset i vil på mine kommentarer. 4-5 bobs ellers er der ingen chance her. Og dem der virkelig vil mig, betaler prisen. Har aldrig sagt noget om en kaffe date. Champagne på d'angle terrre er mere min stil Jeg er da ragende da ligeglad med jeres meninger omkring mig. I siger mig intet. Clarie formulere et glimrende indlæg her i tråden. Enten er man til de billige eller de dyre piger. Sådan er det vel? Jeg hader ikke de mænd jeg møder nu. Det har jeg gjort før men ikke mere. Jeg har gjort mange ting som jeg fortryder. Tilbudt mig selv for småpenge og haft det forfærdeligt. Nu kan jeg med god samvittighed gå på en lækker date med en lækker velhavende mand og ha det godt i de rammer jeg foretrækker Du kan vælge at tage lige den pris for det som du syntes. Du skal bare ikke forvente at læserne herinde tager dine prale historier om mænd der er villige til at betale mange tusinde kr. for at drikke champagne med dig for pålydende. Jamen søde skat, det her er et diskussions forum. Hvis du på forhånd har udelukket at tage andres kommentarer alvorligt, så er der jo ikke nogen grund til at kommentere herinde. Du har ligesom fået fyret din svada af om alle de nærige taber mænd som du grænseløst foragter. Noget siger mig dog at det er dig der har et mentalt problem. Du hader nemlig alle disse mænd fordi at de fik dig til at føle dig billig. Men nu har du tilsyneladende lagt hadet bag dig fordi at du bliver betalt den minimale pris der skal til for at du føler dig mentalt værdsat. Du har tydeligvis meget lidt empati tilovers overfor de mænd som ikke har det store økonomiske råderum, og det er sgu lidt sørgeligt. Din indstilling er bare så gennemoverfladisk og umoden. Jeg håber virkelig at du bliver klogere med alderen, og at din selvtillid ikke i den grad vedbliver med at være så afhængig af den pris du kan slippe af sted med at tage som GP. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 10. Marts, 2017 DK fyr 34 skrev, den 09/03/2017 at 16:42: Er en SB ikke bare en pige der ikke tør tage springet og indrømme at de rent faktisk er GP - uanset hvad pris de forlanger og hvad de ydelser de tilbyder.....Hvis man tager betaling for noget, så er det prostitution i min optik. det er også min mening om det. men SBs der er uenig i dette siger, at de går mere op i at bygge en relation til en/få kunder som de så ønsker at være sammen med flere gange. Altså købesex med en abonnementsordning. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 10. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 2 timer siden: Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Jeg holder fast og jeg giver mig ikke. I kan kommentere så tosset i vil på mine kommentarer. 4-5 bobs ellers er der ingen chance her. Og dem der virkelig vil mig, betaler prisen. Har aldrig sagt noget om en kaffe date. Champagne på d'angle terrre er mere min stil Jeg er da ragende da ligeglad med jeres meninger omkring mig. I siger mig intet. Clarie formulere et glimrende indlæg her i tråden. Enten er man til de billige eller de dyre piger. Sådan er det vel? Jeg hader ikke de mænd jeg møder nu. Det har jeg gjort før men ikke mere. Jeg har gjort mange ting som jeg fortryder. Tilbudt mig selv for småpenge og haft det forfærdeligt. Nu kan jeg med god samvittighed gå på en lækker date med en lækker velhavende mand og ha det godt i de rammer jeg foretrækker Jeg kunne ikke drømme om at betale 5.000 kr. og en flaske champagne på D'angleterre for at få et et glimt af falske øjenvipper og ungpigesnak, mens jeg bagefter tager liderlig hjem til min forsidefrue og gokker den af over den guldbelagte håndvask. Men vi mænd har jo forskellige præferencer. Men jeg vil gerne give dig en medalje. Du besidder ganske enkelt en ubestridelig viljestyrke og selvforherligelse. Det er godt, at stå fast ved sig selv, selvom 99% af alle andre synes noget andet. Det er pøblen. De billige piger, der går i seng med mænd for 2000 i timen og den sørgelige mand, der ikke spiser ægte kaviar til mellemmåltid. Har i øvrigt opsnappet denne annonce for at vise, hvor langt man kan synke som studine. Hun burde virkelig have din professionelle hjælp, så også hun kan få gucci-tasker til 5.000 kr. blot ved at sprede glæde og visdomsord overfor Direktøren med den lille tissemand https://annoncelight.dk/showad/223482 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 10. Marts, 2017 Studinebabe skrev, den 9/3/2017 at 19:18: Sjovt at se hvem der skriver med her. Sød kommentar af en ellers stamkunde Kan da love for du aldrig skal på besøg igen "lille ven" Det pisser mig lidt af, at du kalder mig stamkunde, jeg aner ikke hvem du er, og har aldrig besøgt dig hvis du er seriøs, så kom med et link til din annonce, el. Dit profil navn på sd.dk her el. Privat besked.. Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 10. Marts, 2017 aarhussyd skrev, for 10 minutter siden: Det pisser mig lidt af, at du kalder mig stamkunde, jeg aner ikke hvem du er, og har aldrig besøgt dig hvis du er seriøs, så kom med et link til din annonce, el. Dit profil navn på sd.dk her el. Privat besked.. Hun er ve i Magasin og bytte gavekort til kontanter inden de lukker.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 10. Marts, 2017 Hvad er det lige for et knald der er kr. 5.000.- værd? Jeg kunne da godt betale de penge...men ville jeg? No way in hell. Men det er sq da cool hvis en pige kan få det for det, og der er andre gavmilde mænd som mener det er det værd. Det bliver man da nødt til at respektere. Uanset om man er enig i pigernes synspunkter eller ej. Jeg vil (næsten) gå så langt at hvis min kone kom og sagde at hun kunne tjene 4-5.000.- pr knald eller kaffedate eller hvad hulen du vil kalde det, ville jeg selv løbe ud og købe en ny lårkort kjole til hende. Så kunne hun endelig begynde og spæde lidt til i "fælleskassen". Bare gi´ den gas, bitches...undtagen når jeg kigger forbi 1 Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 10. Marts, 2017 hvad var det egentlig jeg spurgte om ? nå ja om prisen på sugardating ikke er gået 500 op og en del ikke vil mødes hvis sex kan blive involveret tja nogle har da fået nok opmærksomhed her ) men det har narcisister jo en tendens til i deres egen selvovervurdering , godt man ikke er til det sov godt og hvis jeg havde 5000 jeg ville bruge på en gang, så ville jeg nok vælge et par søde piger fra sd , hvilket jeg tit bliver tilbudt hvis jeg mangler selskab til en dyr middag i byen kan jeg da sagtens finde en uden at betale , at dele den med gider da ikke sidde med en sikker afvisning som date ) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 16 timer siden: Jeg er på ingen måde immun overfor hvad skæbnens tilfældigheder kan bringe, jeg tænker hele tiden på hvad dagen imorgen mon bringer. Om jeg stadig lever så som jeg gør nu når brysterne falder sammen og kroppen ikke er stram mere. Jeg bruger derfor al min tid på uddanelse og fremtidsplaner når jeg ikke dater rige mænd. De rige mænd giver mig et liv og glæder jeg ikke selv kan skabe lige nu eftersom jeg er studerende. Med din nærdødsoplevelse har du et værktøj til transformation. Lige nu har du valgt en overlevelsesstrategi hvor du søger værdi undet ydre (fremtidsplaner Uddannelse og rige mænd der giver dig penge og oplevelser). Et godt råd er at finde lykken og livet i det indre og i den mere ægte kontakt med andre mennesker. Her vil du opleve at penge og det ydere udsende ikke har så stor betydning. Den slags pige der søger kontakten og det indre - er i mine øjne en lækker pige der er dejlig at være sammen med. Om hun så er tyk eller tynd ung eller gammelt. Hun vil altid være smuk - men på en anden og mere dyb langtidsholdbar måde. Fordi hun får livet til at blive smukt. Det er også derfor jeg simpelthen aldrig uanset hvor lækkert et ydre en kvinde har vil betale 4-5k pr time med med en pige selvom let let kunne. Det er ikke det samme som at jeg ikke kunne finde på at give en stor bonus fx til uddannelse eller lign hvis det er en kvinde med en god plan og et smukt indre... Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 11. Marts, 2017 godt sagt anders, og netop det ægte og umiddelbare , har intet med penge at gøre, men er hele forskellen på nærvær og tiltræknig god weekend Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Tag jer sammen ! Vi sidder alle på et prositutions forum. Jeg brækker mig og forlader den latterlige tråd. Lad mig dog passe min forretning og min lyst til velhavende mænd. Jeg er hvor jeg skal være, jeg ved hvor jeg skal hen og hvordan. Betal hvad fanden i vil idi.... ! Forsæt med den lommepsykologi Anders. Godt arbejde du har gang i der.. Det her er lige en branche til at finde en "ægte" kvinde med et smukt indre. Åh Gud. Det bliver jo bedre og bedre.. Heldigvis er dette forum jo ikke større end jeg kan holde øje med hvem af jer båtnakker som har besøgt mig i tidernes morgen. Det er sgu slut. Hyg jer Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 53 minutter siden: Tag jer sammen ! Vi sidder alle på et prositutions forum. Jeg brækker mig og forlader den latterlige tråd. Lad mig dog passe min forretning og min lyst til velhavende mænd. Jeg er hvor jeg skal være, jeg ved hvor jeg skal hen og hvordan. Betal hvad fanden i vil idi.... ! Forsæt med den lommepsykologi Anders. Godt arbejde du har gang i der.. Det her er lige en branche til at finde en "ægte" kvinde med et smukt indre. Åh Gud. Det bliver jo bedre og bedre.. Heldigvis er dette forum jo ikke større end jeg kan holde øje med hvem af jer båtnakker som har besøgt mig i tidernes morgen. Det er sgu slut. Hyg jer Pas du bare din forretning, husk at betale skat af gaverne Det så sjovt du hårdnakket påstår der ikke skal betales skat, når det så modbevises er du tavs som en østers... Du påstår du skulle ud og spise på en date med en rig fyr, alligevel loggede du på hver 30-45 minut, stakkels fyr... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Hestendk skrev, for 3 minutter siden: Pas du bare din forretning, husk at betale skat af gaverne Det så sjovt du hårdnakket påstår der ikke skal betales skat, når det så modbevises er du tavs som en østers... Du påstår du skulle ud og spise på en date med en rig fyr, alligevel loggede du på hver 30-45 minut, stakkels fyr... Ha ha nej det har jeg aldrig påstået i denne chat kære ven Og jeg bruger min tlf under dates hvis det passer mig. Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 11. Marts, 2017 ja det er nok ikke studenterhuen som trykker tænker man bare i sit stille sind 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, den 10-03-2017 at 11:09: Hvis du nu prøver at læse mine tidligere kommentar til dette opslag skriver jeg 4000-5000kr i gaver (dvs en Louis Vuittion taske, smykker, Gucci, Dior, Chanel mm) hvis du ved hvad det er Jeg vælger derefter at returnere tingene. Det skal jeg vel ikke betale skat af? Skal jeg også betale skat af mine fødselsdagsgaver? Måske du skulle passe din egen forretning istedet for at have travlt med min Tror du skal hoppe over i en selfie tråd og tag imod skamros for mænd istedet at have travlt med mig Her fortæller du at du ikke skal betale skat af gaver til 4000-5000 kr. Hvis du seriøst ikke mener du har skrevet det, kan du så ikke lige skifte til den personlighed som skrev det, og så lade denne kommentere på det... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 46 minutter siden: Tag jer sammen ! Vi sidder alle på et prositutions forum. Jeg brækker mig og forlader den latterlige tråd. Lad mig dog passe min forretning og min lyst til velhavende mænd. Jeg er hvor jeg skal være, jeg ved hvor jeg skal hen og hvordan. Betal hvad fanden i vil idi.... ! Forsæt med den lommepsykologi Anders. Godt arbejde du har gang i der.. Det her er lige en branche til at finde en "ægte" kvinde med et smukt indre. Åh Gud. Det bliver jo bedre og bedre.. Heldigvis er dette forum jo ikke større end jeg kan holde øje med hvem af jer båtnakker som har besøgt mig i tidernes morgen. Det er sgu slut. Hyg jer Jeg tror at det er dig der skal tage dig sammen. Du indleder jo med at monster trolle denne tråd, når du tilsviner alle de mænd som ikke er i stand til at betale den pris der skal for at du føler dig værdsat. Din selvtillid er alene afhængig af hvor meget du kan tage for en hyrdetime som GP. Det tyder på at du lider af alvorlige selvtillids problemer, i tillæg til svær grad af umodenhed. Jeg kan forsikre dig om at brækkeriet er gensidigt frk. båtnakke. Hele din indstilling er så gennem usympatisk, i en grad så jeg kan love dig for at der er ganske mange mænd som ikke ville have lyst til at investere så meget som en bøjet femøre i en wannabe diva som dig, hvis de vidste hvad du virkelig mente om dem. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Kindhesten80 skrev, for 1 minut siden: Jeg tror at det er dig der skal tage dig sammen. Du indleder jo med at monster trolle denne tråd, når du tilsviner alle de mænd som ikke er i stand til at betale den pris der skal for at du føler dig værdsat. Din selvtillid er alene afhængig af hvor meget du kan tage for en hyrdetime som GP. Det tyder på at du lider af alvorlige selvtillids problemer, i tillæg til svær grad af umodenhed. Jeg kan forsikre dig om at brækkeriet er gensidigt frk. båtnakke. Hele din indstilling er så gennem usympatisk, i en grad så jeg kan love dig for at der er ganske mange mænd som ikke ville have lyst til at investere så meget som en bøjet femøre i en wannabe diva som dig, hvis de vidste hvad du virkelig mente om dem. Jamen det er både sødt og morsomt på en gang at I tror at det hænger sådan sammen. Du tror simpelthen at jeg opfører mig sådan udenfor dette forum? Fint nok. De fleste i denne tråd har helt sikkert henvendt sig til mig på SD eftersom jeg lige knap får 700 henvendelser derinde dagligt. Wannabe diva? Ved du overhovedet hvad det er?.. hm.. Jeg ville aldrig være sammen med mændene hvis de ikke betalte for mit selskab, nej. Jeg er ikke usympatisk. Jeg er uforstående overfor den mentalitet mange mænd har herinde. Det provokerer mig at læse sådanne indlæg om SB'er, derfor er jeg hurtig på tasterne og muligvis usympatisk efter jeres mening. I kan ikke tåle modstand og kritik. Det hele skal gå efter jeres vurderinger og jeres hoved. Hvis ikke, så er man jo bare usympatisk og egocentreret. Jeg har som ingen selvtillidsproblemer, tvært i mod. Umodenhed? Hvis det er ordet for en glimrende tilværelse med frihed - hvis det kaldes at tage røven på mænd og få mest ud af det? For det er jo i virkeligheden det hele denne denne branche handler om. Så snart i har smidt pengene og sexet med sb'er eller gp'er, så har de sgu glemt alt om jer. Men som regel vender I tilbage igen og igen og ender som stamkunder som bruger en hel del penge på besøgene hver måned. Ergo, I smider pengene - sexer - ud også snart I er ude eksistere I ikke mere. Hvis der ikke var materielle goder og en stor mængde kontanter i denne branche... Hvad fanden skulle man så være i den for? Jeg skrider fra denne branche så snart jeg er færdig uddannet og tjener den slags penge selv. Hvorfor skal alting pakkes så pænt ind? I elsker selfietråde, skamros fra gp'er som elsker at smage på sig selv herinde. Som altid har påstået at de "aldrig har gjort det for pengenes skyld" - at de elsker deres kunder og bla bla bla. BRÆK BRÆK BRÆK. Er det fordi det er flovt at tænke over hvilke skabninger I er? Flovt at tænke over at pigerne kun gider at have jeres penge? Jo hurtigere det går, jo bedre. Videre til næste. At pigen må sætte et skuespil op for at sexe med jer? Egenligt ikke gider at have noget med jer at gøre? Forståeligt nok. For mig er det ren forretning og jeg vil skide på jeres meninger omkring mig og min forretning. I kan lave den ene psykoanalyse efter den anden om min manglende selvtillid og sympati. Men jeg giver egentlig ikke noget for mænd som ikke har penge i banken. Jeg giver heller intet for dem der har og ikke har intentioner om at bruge dem på mig. Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 1 minut siden: Jamen det er både sødt og morsomt på en gang at I tror at det hænger sådan sammen. Du tror simpelthen at jeg opfører mig sådan udenfor dette forum? Fint nok. De fleste i denne tråd har helt sikkert henvendt sig til mig på SD eftersom jeg lige knap får 700 henvendelser derinde dagligt. Wannabe diva? Ved du overhovedet hvad det er?.. hm.. Jeg ville aldrig være sammen med mændene hvis de ikke betalte for mit selskab, nej. Jeg er ikke usympatisk. Jeg er uforstående overfor den mentalitet mange mænd har herinde. Det provokerer mig at læse sådanne indlæg om SB'er, derfor er jeg hurtig på tasterne og muligvis usympatisk efter jeres mening. I kan ikke tåle modstand og kritik. Det hele skal gå efter jeres vurderinger og jeres hoved. Hvis ikke, så er man jo bare usympatisk og egocentreret. Jeg har som ingen selvtillidsproblemer, tvært i mod. Umodenhed? Hvis det er ordet for en glimrende tilværelse med frihed - hvis det kaldes at tage røven på mænd og få mest ud af det? For det er jo i virkeligheden det hele denne denne branche handler om. Så snart i har smidt pengene og sexet med sb'er eller gp'er, så har de sgu glemt alt om jer. Men som regel vender I tilbage igen og igen og ender som stamkunder som bruger en hel del penge på besøgene hver måned. Ergo, I smider pengene - sexer - ud også snart I er ude eksistere I ikke mere. Hvis der ikke var materielle goder og en stor mængde kontanter i denne branche... Hvad fanden skulle man så være i den for? Jeg skrider fra denne branche så snart jeg er færdig uddannet og tjener den slags penge selv. Hvorfor skal alting pakkes så pænt ind? I elsker selfietråde, skamros fra gp'er som elsker at smage på sig selv herinde. Som altid har påstået at de "aldrig har gjort det for pengenes skyld" - at de elsker deres kunder og bla bla bla. BRÆK BRÆK BRÆK. Er det fordi det er flovt at tænke over hvilke skabninger I er? Flovt at tænke over at pigerne kun gider at have jeres penge? Jo hurtigere det går, jo bedre. Videre til næste. At pigen må sætte et skuespil op for at sexe med jer? Egenligt ikke gider at have noget med jer at gøre? Forståeligt nok. For mig er det ren forretning og jeg vil skide på jeres meninger omkring mig og min forretning. I kan lave den ene psykoanalyse efter den anden om min manglende selvtillid og sympati. Men jeg giver egentlig ikke noget for mænd som ikke har penge i banken. Jeg giver heller intet for dem der har og ikke har intentioner om at bruge dem på mig. Vi tvivler ikke på dine kvaliteter. Men for at være "stor" i denne branche (og alle andre) kræver det altså en smule ydmyghed over for tingene. Og du kan ikke erkende, at du ikke helt har styr på skattelovgivningen, men i stedet vælger du bare at glide totalt af på det... Ikke fordi du skal udlevere dig selv desangående. Men læs lige igen: Det kræver YDMYGHED at begå sig ALLE steder! Ellers var sådan én som Bendtner nok ikke endt i Rosenborg... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 (edited) Tantra Anders skrev, for 4 timer siden: Med din nærdødsoplevelse har du et værktøj til transformation. Lige nu har du valgt en overlevelsesstrategi hvor du søger værdi undet ydre (fremtidsplaner Uddannelse og rige mænd der giver dig penge og oplevelser). Aj, Undskyld, men. Du er godt klar over at du sidder på et prostitutionssite ikke? Af du og en GP herinde, hvem tror du der er størst chance for, er en person der "søger værdi i det ydre"/overfladiske? Du kommer til at blande hendes kærlighedsliv sammen med hendes arbejdsliv, det er ok, det gør mænd herinde tit, fordi de ikke kan skille de to ting ad, når de besøger en GP, men pas nu på med det. Du ved, den der søgen af værdi i det overfladiske og falske, som i betaler en dyr pris for, den brænder man nallerne på. Studinebabe skrev, for 12 minutter siden: Er det fordi det er flovt at tænke over hvilke skabninger I er? Flovt at tænke over at pigerne kun gider at have jeres penge? Jo hurtigere det går, jo bedre. Videre til næste. At pigen må sætte et skuespil op for at sexe med jer? Egenligt ikke gider at have noget med jer at gøre? Forståeligt nok. For mig er det ren forretning og jeg vil skide på jeres meninger omkring mig og min forretning. I kan lave den ene psykoanalyse efter den anden om min manglende selvtillid og sympati. Men jeg giver egentlig ikke noget for mænd som ikke har penge i banken. Jeg giver heller intet for dem der har og ikke har intentioner om at bruge dem på mig. Er det projicering? For det er da en sindssyg påstand at komme med? Redigeret 11. Marts, 2017 af Claire 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 11. Marts, 2017 WOW når man ikke troede det kunne blive mere Rabiat... 1. Du giver intet for mænd som ikke har penge i banken (vi må antage vi taler millioner) 2. Hvis mænd så har Millioner og ikke vil bruge dem på dig giver du heller intet for dem.. Du mener ikke der kan være en connection med en SB eller GB ? Jeg endte for en del år siden med faktisk at blive kæreste med en GB som trak sig ud af gamet og vi flyttede sammen. Hun gik pænt ned i indtægt pga det ifølge din optik kan det ikke lade sig gøre Jeg kender ligeledes 1 som i dag også er kæreste med en eks SB og en som er gift med en eks GB Alle pigerne var ikke de mest intelligente, men de var sgu søde og omsorgsfulde, en af dem driver i dag Butik så dum var hun dog ikke. I din optik kan intet af det her lade sig gøre... Du er kvinde, så hvis du skal ud i erhvervslivet og har den indstilling til mænd så får du det sgu hårdt. Med mindre du bare har tænkt dig at knalde dig så langt du kan ? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, 1 time siden: Tag jer sammen ! Vi sidder alle på et prositutions forum. Jeg brækker mig og forlader den latterlige tråd. Lad mig dog passe min forretning og min lyst til velhavende mænd. Jeg er hvor jeg skal være, jeg ved hvor jeg skal hen og hvordan. Betal hvad fanden i vil idi.... ! Forsæt med den lommepsykologi Anders. Godt arbejde du har gang i der.. Det her er lige en branche til at finde en "ægte" kvinde med et smukt indre. Åh Gud. Det bliver jo bedre og bedre.. Heldigvis er dette forum jo ikke større end jeg kan holde øje med hvem af jer båtnakker som har besøgt mig i tidernes morgen. Det er sgu slut. Hyg jer He he det er jo ikke os der starter med at angribe dig og slet ikke os der siger du skal deltage i debatten. Et sidste råd herfra inden du sletter din profil - sørg for at have en spand eller et lokum klar når du så Elegant brækker dig. Det kan der måske også være forretning i? Hvem ved. du kan jo godt kalde og båtnakker det er jo din gode ret - men det er jo sådan lidt havneglædespigeagtigt. Eller i hvertfald gadepigeagtigt at have et så lavkulturelt sprog. men der findes jo nok disse mænd der gerne betaler for havne Jagon og plastikskaller - men Hey Oplysning; Du kan da godt kalde det et luder forum men det er det faktisk kun for den der anset sig selv for at være luder. De fleste herinde går faktisk op i at når man køber sex så er det et øjeblik man deler sammen og der er gensidig respekt mellem pige og mand. Det er et forum for glædespiger og deres kunder - og så dig som åbenbart er luder? Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Tantra Anders skrev, for 2 minutter siden: He he det er jo ikke os der starter med at angribe dig og slet ikke os der siger du skal deltage i debatten. Et sidste råd herfra inden du sletter din profil - sørg for at have en spand eller et lokum klar når du så Elegant brækker dig. Det kan der måske også være forretning i? Hvem ved. du kan jo godt kalde og båtnakker det er jo din gode ret - men det er jo sådan lidt havneglædespigeagtigt. Eller i hvertfald gadepigeagtigt at have et så lavkulturelt sprog. men der findes jo nok disse mænd der gerne betaler for havne Jagon og plastikskaller - men Hey Oplysning; Du kan da godt kalde det et luder forum men det er det faktisk kun for den der anset sig selv for at være luder. De fleste herinde går faktisk op i at når man køber sex så er det et øjeblik man deler sammen og der er gensidig respekt mellem pige og mand. Det er et forum for glædespiger og deres kunder - og så dig som åbenbart er luder? Ha ha ha. Jeg kan ikke klare mere. En luder er en luder. Alle pigerne herinde er definitionen af ludere. Det er et grimt ord men det er virkeligheden. Vågn op. Jeg har skam ikke tænkt at slette min profil. Hvad skulle jeg gøre det for? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, for 6 minutter siden: Aj, Undskyld, men. Du er godt klar over at du sidder på et prostitutionssite ikke? Af du og en GP herinde, hvem tror du der er størst chance for, er en person der "søger værdi i det ydre"/overfladiske? Du kommer til at blande hendes kærlighedsliv sammen med hendes arbejdsliv, det er ok, det gør mænd herinde tit, fordi de ikke kan skille de to ting ad, når de besøger en GP, men pas nu på med det. Du ved, den der søgen af værdi i det overfladiske og falske, som i betaler en dyr pris for, den brænder man nallerne på. Er det projicering? For det er da en sindssyg påstand at komme med? Det er blandet sammen - men ikke af mig - prøv at læs hendes lange støm af nedgørelser og projektioner over på kunderne. Jeg siger bare at hun at valgt en overlevelsevej hvor penge og overfladen er det eneste der tæller i hendes arbekde. Det er da klart at smukke møder med mennesker omkring sex intet med kærlighed at gøre - den er jeg med på - bare rolig. Det er da også klart man skal have penge for sit arbejde som gp. Jeg tager mig også rigtigt godt betalt for mit. Personligt ville jeg bare aldrig bruge min sexuelle energi på en kvinde der kalder dette er luder site og brækker sig over kunderne Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 (edited) Studinebabe skrev, for 4 minutter siden: Ha ha ha. Jeg kan ikke klare mere. En luder er en luder. Alle pigerne herinde er definitionen af ludere. Det er et grimt ord men det er virkeligheden. Vågn op. Jeg har skam ikke tænkt at slette min profil. Hvad skulle jeg gøre det for? Ja det Det er lige nødagtigt sådan du ser dig selv og de andre piger. Det er derfor jeg aldrig aldrig kunne tænde på et møde med dig hvis den holdning skindet igennem. Min holdning er ikke lig din - jeg ser pigerne som professionelle glædespiger. Der er masser af piger der har det sjovt og hyggeligt med deres kunder - men sådan er det ikke for dig og det er fair nok ognså kan jeg godt forstå du brækker dig og skal have mange penge for det - jeg forstår bare ikke de mænd der gider den slags Redigeret 11. Marts, 2017 af Tantra Anders Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 25 minutter siden: ... Men jeg giver egentlig ikke noget for mænd som ikke har penge i banken. Jeg giver heller intet for dem der har og ikke har intentioner om at bruge dem på mig. Det her siger bare alt om dig og dit menneskesyn 2 Del dette indlæg Link til indlæg