Hop til indhold
trold2

er sugarbabes ved at forandre sig

Recommended Posts

Studinebabe skrev, for 3 timer siden:

Hvad fanden ved du egentligt om det? 
Jeg får jo "gaver" via SD. Dem skal jeg vel ikke betale skat af? Jeg får gaver - går ned og får pengene retur? :)) Kan ikke se det store problem?
Så synes lige du skal holde hænderne i lommen inden du går til tasterne og spiller stor kanon. Og desuden så lyder du røvsyg ! fatter ikke at nogen af pigerne derinde vil tage ud med så ubehagelig en stodder som du virker til at være :) 

Og hvem har nogensinde sagt at jeg går i seng med mine SDer? Fint at du selv kommer med den konklusion uden at kende mig eller at have mødt mig derinde. Jeg går på dinnerdates de første tre gange - OGSÅ finder jeg ud af om jeg har lyst til mere. Det respektere de mænd der kender konceptet. Velhavende og intelligente mænd som ikke er bange for at bruge penge på den rette pige. Derfor kan jeg roligt sige at jeg får mellem 4-5000kr(i form af gaver) i timen uanset om der er sex involveret eller ej.  

Der findes to typer mænd...

1. Mænd som dig, som sidder herinde.

2. Mænd som har penge i banken og ikke har tid til at sidde og debatte på så latterlig en side med så ufattelig mange bonderøve og tosser ! 

gaver over 1100 kr i f m arbejde skal oplyses til skat )

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
perperhansen skrev, for 2 timer siden:

Burde i ikke allesammen lige stoppe op her og se hvad i skriver til hinanden ?? Bevar nu den gode stemning :-)

enig

jeg startede tråden med at undre mig over , at et niveau var steget ca 500 pr møde og en del ikke ville have sex men gaver
det er noget ved siden af hvad der bliver skrevet her ,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 4 timer siden:

Sjovt at se hvem der skriver med her. ;) 

Sød kommentar af en ellers stamkunde :) Kan da love for du aldrig skal på besøg igen "lille ven" :)

hvem af jer to lyver;-) Dette er et aarhussyd citat " Du må tvivle alt det du vil - jeg har min "wall of fame" - og 15-2000 DKK per besøg har altid været nok for mig .. " og du kalder ham stamkunde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 9 timer siden:

Sådan piger ! Rigtig godt at se sådan et indlæg ! Forsæt i bare skønne SB'er (til jer der læser med) 

Jeg har været på SB de sidste 3 år og jeg dater stadigvæk masse fra siden. Jeg har aldrig mødt op til en aftale for mindre end 4-5000kr i timen. 

De piger som er interesseret i at møde en velhavende mand (SD) - som ikke opretter en profil og forventer flere timers sex for sølle 1500-2000kr findes altså ! 

Der er endda masser af dem ! Så forsæt og kør på ! Det fryder mig utroligt meget at læse dette indlæg . Så kan i fandmer lære det ! I kan bare hoste op hvis I vil lege små velhavende mænd (SD) og have unge piger. Gå dog til en GP til en pris i kan overkomme. Hader at se samtlige mænd lege store kanoner på SD og i virkeligheden har I ingen penge i banken. :) 

Hold da helt op..du lyder som om du er utrolig træt af mænd..håber da ikke din negativitet går ud over det du udfører som glædespige.Hvor har du det fra at mænd leger store kanoner når de er ved en SB??? Det må da absolut have været de forkerte mænd du har mødt, eller også har det været noget med kemi.

de 5-6 stykker jeg har mødt har da på ingen måde nærmet sig din beskrivelse (og har endda holdt ved de 2 som faste "venner mm")

Håber solen må skinne på din vej i morgen, og at det kan bringe smilet frem på dit ansigt igen ;-)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja, det gør du bare. For mig er i simpelthen til grin og det samme er pigerne som går med til 1500-2000kr for flere timer på SD.

Jeg passer skam min forretning vældig godt. Jeg har sagt det og jeg siger det igen: Kære piger. Lad være med at mødes med de bonderøve som skriver om SD herinde. Velhavende mænd findes og er villige til at betale den rette pris for den rette pige ;)

Gud hvor er du da totalt nedladende at høre på mht holdninger på mænd. Du kan da umuligt være en dejlig oplevelse at møde når du inderst inde har den sure holdning til det modsatte køn. Synes da der er advarselslamper der siger mig du måske skulle holde sommerferie sammen med dine veninder en stund, så du kan se med normale øjne igen. Hvem siger man skal være velhavende for at besøge en SB???  Der er da ingen forskel på mange SB og GP, set med mine øjne, andet end fordelen ved en SB er at man rent faktisk har tid til dialog, både før man ses, og efter, og prisen er da den samme, så spørgsmålet er da bare om de du har mødt da du var SB måske har virket anderledes, fordi du måske netop har ført dig frem som en prinsesse der følte hun absolut var 5-6000 kr værd. Det er den teori jeg hælder til.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er på eg (som GP) for at kritisere mænd som dig 

Du burde have redigeret dit profilnavn til kun en pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
trold2 skrev, for 9 timer siden:

tak , og så er jeg en bonderøv godt jeg ikke skal betale for at mødes med dig siger jeg bare

Undskyld mig trold2, men nu holder jeg så med dig. Ved da ikke hvordan i alverden hun har forvildet sig ind i en branche der beskæftiger sig udelukkende med mænd, når man foragter dem så meget. Et eller andet er rablende galt.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej? Sgu ikke når du sidder og gør dig klog på en pris for en SB! Så må jeg fandme have lov at være kritisk. 

1500 for en amatør/SB dansk pige er godt nok sølle ! du kan tilgengæld for en glimrende GP for den pris ! 

Men SD er jo bare en side for bonderøve efterhånden som skal have en dansk amatør pige til en ussel discount pris ! Heldigvis holder de mænd ved som jeg har været så heldige at møde på sd. De ved sgu hvad det vil sige ;)

Fordi du har ført dig frem som SB, er ikke ensbetydende med at du ved noget om hvad folk betaler ved en SB. Du er præsis den type vi andre griner af når de fører sig frem som en prinsesse der skal have 5-6000 kr for det samme som andre forlanger 1000-1500 for, og så endda med et smil på læberne, og med en indre glæde der viser de ikke foragter mænd.

Jeg har aldrig betalt over 1500 ved en SB, og kan fortælle dig at de 2 jeg stadig ser (ofte), der betaler jeg faktisk ikke mere end 700 ved den ene, og 800 ved den anden (og det er så endda med kaffe bagefter og hyggesnak om alt muligt andet end sex.) Begge ville faktisk kun have 1000 første gang, og skrev selv at hvis kemien var til stede,og vi skulle mødes oftere, så ville prisen blive sat ned til de 700 og 800. Tænk sig en forskel at kunne have skønne besøg sammen med dem 7 til 8 gange i forhold til måske et besøg hos dig dengang, og så endda ikke skulle føle sig berøvet for 5-6000 kr bagefter af en der inde bag facaden hader mænd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 6 timer siden:

Hvad fanden ved du egentligt om det? 
Jeg får jo "gaver" via SD. Dem skal jeg vel ikke betale skat af? Jeg får gaver - går ned og får pengene retur? :)) Kan ikke se det store problem?
Så synes lige du skal holde hænderne i lommen inden du går til tasterne og spiller stor kanon. Og desuden så lyder du røvsyg ! fatter ikke at nogen af pigerne derinde vil tage ud med så ubehagelig en stodder som du virker til at være :) 

Og hvem har nogensinde sagt at jeg går i seng med mine SDer? Fint at du selv kommer med den konklusion uden at kende mig eller at have mødt mig derinde. Jeg går på dinnerdates de første tre gange - OGSÅ finder jeg ud af om jeg har lyst til mere. Det respektere de mænd der kender konceptet. Velhavende og intelligente mænd som ikke er bange for at bruge penge på den rette pige. Derfor kan jeg roligt sige at jeg får mellem 4-5000kr(i form af gaver) i timen uanset om der er sex involveret eller ej.  

Der findes to typer mænd...

1. Mænd som dig, som sidder herinde.

2. Mænd som har penge i banken og ikke har tid til at sidde og debatte på så latterlig en side med så ufattelig mange bonderøve og tosser ! 

Det kan godt være de mænd du møder er rige og velhavende, da de jo bliver nød til at være det for at behage en prinsesse som dig, men et eller andet sted må de da have en brist i hovedet ;-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt at se hvem der skriver med her. ;) 

Sød kommentar af en ellers stamkunde :) Kan da love for du aldrig skal på besøg igen "lille ven" :)

Allerede der har han da vundet en masse..ren win win i min optik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jo, de fleste SB'er kigger med herinde :) Der er blevet skrevet flere indlæg og kommentar til at mænd sidder og diskutere priser og piger herinde(da de har ansigtsbillede på) - har set flere sb'er der skriver med :) Og ja, jeg er luder. En luder du gentagende har besøgt fordi dit sølle ægteskab ikke kan holde og du er nød til at betale for den smule glæde du har her i livet :)

Du er bare så mega lav i dit livssyn på mænd. Ufatteligt at du kan holde ud at se på dem hver dag, og ufatteligt at ingen kan gennemskue dig. Hold da helt op hvor jeg tror du skyder dig selv i foden med dine bemærkninger her i denne debat. Havde du været en jeg besøgte jævnligt kan du være 110% sikker på at det var sidste gang.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Det kan godt være de mænd du møder er rige og velhavende, da de jo bliver nød til at være det for at behage en prinsesse som dig, men et eller andet sted må de da have en brist i hovedet ;-)

Nogle mænd tænder faktisk på at lade sig ydmyge af en kvinde, derfor findes der så mange velbetalte dominaer, ja faktisk er det at måtte betale overpris i forhold til det andre mænd kan betale et stort kick for dem :rolleyes:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

I er søde og jeg lader jer blive i troen.  Jeg hader skam ikke mænd. På ingen måde. Jeg elsker mænd. Især mænd som er velhavende og ikke er bange for at smide penge efter mig. Det ligger jeg ikke skjul på. Jeg elsker desuden dyre middage, frihed til at kunne bruge penge som jeg vil, være selvstændig og ikke være afhængig af nogen som helst ! Sådan har det altid været. Derfor er denne "branche" perfekt for mig. Jeg er selvstændig og kan altid selv bestemme. 

Det må jeg give mig selv: Det har jeg sgu altid været god til. Jeg lever præcis som jeg vil. Dater/mødes med præcis de mænd jeg vil. Jeg nægter at gå på kompromis med de mænd jeg mødes med og derfor vælger jeg med omhu ! Når jeg siger med omhu, mener jeg ift udseende, økonomisk frihed, gerne stor leder stilling, store biler og gerne en stor fed villa også. (Hvis han har en kone derhjemme er det bare endnu frækkere) Jo jo..

Jeg har mit udseende med mig. Jeg har min alder med mig. Jeg går 100% op i kvalitet både når det kommer til andre og mig selv. Jeg virker og fremstår muligvis som en person I ALDRIG nogensinde vil møde og betale for . Ja herinde. 

Når jeg er ude er jeg en af de mest naturlige og søde piger I nogensinde kommer til at møde. Jeg er ung, frisk og ser rigtig godt ud. Sexen bliver aldrig bedre end med mig. Og det hører jeg hver dag. 

Men jeg elsker at kritisere og jeg elsker at tage problemstillinger op på eg fordi de fleste mænd herinde simpelthen tror det hele er en dans på roser. Selv når I besøger en gp, tror I simpelthen at pigen bare elsker sit job for alt i verden og I bare er de frækkeste og dejligste mænd ! Vi ville aldrig nogensinde have sex med jer hvis der ikke var pengea involveret! Og det er en barsk sandhed, ja. 

I kan kommentere så meget I vil. Jeg holder ved og fastholder mine principper. Jeg nægter at mødes for mindre end 4000-5000kr(i timen) og sådan er det. Der er masser af mænd til mig derude. Flere gange om dagen hvis jeg ville. Så hvis i finder piger til 1000-1500kr på SD så fyr den af :) Jeg glæder mig bare over at jeg er så "heldig" at møde den anden halvdel af mænd på SD som er velhavende og villige til at bruge den salgs penge på mig. Om der er sex involveret eller ej ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Penge gaver (og brugs gaver) skal man altså betale skat af.,

hvis du får 4-5000 i gave i timen skal du selvfølgelig betale skat.. Bare lige FYI :)  

Jeg gider egentlig ikke ha kunder, som jeg ikke kunne drømme om at ha sex med, hvis der ikke var penge involveret (det har jeg tidligere gjort), det betyder også at der er en bunke fortørnede mænd (og piger) her på EG, som syntes jeg er overfladisk (paradoksal betragtning :lol: ) men dem kan man heldigvis være fløjtende ligeglad med..

Jeg syntes ikke rigtigt du tager problemstillinger op, eller gavner din cause? Det virker lidt Troll agtigt bare at gale op, som om man sidder på den eneste standhed og alle andres betragtninger er bullshit..

• Synes godt om 11

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg er små småt ved at få mistanke om, at det er Fie Laursen, der kalder sig Studinebabe...:lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 13 minutter siden:

hvis du får 4-5000 i gave i timen skal du selvfølgelig betale skat.. Bare lige FYI :)  

Jeg gider egentlig ikke ha kunder, som jeg ikke kunne drømme om at ha sex med, hvis der ikke var penge involveret (det har jeg tidligere gjort), det betyder også at der er en bunke fortørnede mænd (og piger) her på EG, som syntes jeg er overfladisk (paradoksal betragtning :lol: ) men dem kan man heldigvis være fløjtende ligeglad med..

Jeg syntes ikke rigtigt du tager problemstillinger op, eller gavner din cause? Det virker lidt Troll agtigt bare at gale op, som om man sidder på den eneste standhed og alle andres betragtninger er bullshit..

Hvis du nu prøver at læse mine tidligere kommentar til dette opslag skriver jeg 4000-5000kr i gaver (dvs en Louis Vuittion taske, smykker, Gucci, Dior, Chanel mm) hvis du ved hvad det er :) Jeg vælger derefter at returnere tingene. Det skal jeg vel ikke betale skat af? 

Skal jeg også betale skat af mine fødselsdagsgaver? Måske du skulle passe din egen forretning istedet for at have travlt med min :) Tror du skal hoppe over i en selfie tråd og tag imod skamros for mænd istedet at have travlt med mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du nu prøver at læse mine tidligere kommentar til dette opslag skriver jeg 4000-5000kr i gaver (dvs en Louis Vuittion taske, smykker, Gucci, Dior, Chanel mm) hvis du ved hvad det er :) Jeg vælger derefter at returnere tingene. Det skal jeg vel ikke betale skat af? 

Skal jeg også betale skat af mine fødselsdagsgaver? Måske du skulle passe din egen forretning istedet for at have travlt med min :) Tror du skal hoppe over i en selfie tråd og tag imod skamros for mænd istedet at have travlt med mig ;)

Ja det skal du betale skat af, der ville nok skulle være en individuel behandling af din sag fra skats side, ift hvor meget.

Du skal ikke betale skat af fødselsdags gaver hvis de ligger inden for en rimelig grænse der igen vurderes af skat, den grænse er højere hvis du får gaverne af nærmeste familie.

Nu er det dig selv der (igen igen igen) bragte din forretning på banen i et "tadaa" debat forum, så du må vel forvente at folk reagere på det? 

Og jeg har pt ingen selfietråde planlagt, så dem må du fortsat vente på i spænding :) 

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 18 minutter siden:

Ja man skal betale skat af gaver/brugsgaver når de overstiger 62.000kr.

Hvis du modtager af din arbejdsgiver må der modtages en gave op til værdi af 1100kr uden at skulle svare skat af det.

Og jo jeg tager en problemstilling op. For SD er på det her forum blevet til en form for discount prostitution. Mænd herinde himler op over høje priser fra pigernes side. Men 99% anmelder piger som om det er en GP de besøger . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

Ja det skal du betale skat af, der ville nok skulle være en individuel behandling af din sag fra skats side, ift hvor meget.

Du skal ikke betale skat af fødselsdags gaver hvis de ligger inden for en rimelig grænse der igen vurderes af skat, den grænse er højere hvis du får gaverne af nærmeste familie.

Nu er det dig selv der (igen igen igen) bragte din forretning på banen i et "tadaa" debat forum, så du må vel forvente at folk reagere på det? 

Og jeg har pt ingen selfietråde planlagt, så dem må du fortsat vente på i spænding :) 

Hvis ikke der kom en reaktion ville det blive lidt ensomt at side og skrive herinde;)

Så jeg forventer bestemt en reaktion. Men jeg kommer med min mening. Jeg smisker ikke for folk herinde eller giver dem ret hvis jeg er uenig. At folk synes jeg trænger til ferie fordi jeg tager et højt beløb for min tid og ikke vil gå på kompromis med det. Ja det er jo deres sag!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du prøver lidt at forvikle skatteloven så den passer ind i din forretning, jeg vil ikke gå for dybt i retssnakken her, men jo du er forpligtet til at betale skat, af det du nu modtager. Om du så gør er jeg personligt fløjtende lige glad med, det var bare en service besked.

Jeg er enig i at SD er en markeds plads for "discount sex", jeg har vist flere gange selv nævnt det herinde, men lige så vel som jeg ikke gider diskutere mine priser med folk der syntes de er for dyre, kan jeg heller ikke se den store pointe i at diskutere, om nogle piger er "for billige".  

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 54 minutter siden:

I er søde og jeg lader jer blive i troen.  Jeg hader skam ikke mænd. På ingen måde. Jeg elsker mænd. Især mænd som er velhavende og ikke er bange for at smide penge efter mig. Det ligger jeg ikke skjul på. Jeg elsker desuden dyre middage, frihed til at kunne bruge penge som jeg vil, være selvstændig og ikke være afhængig af nogen som helst ! Sådan har det altid været. Derfor er denne "branche" perfekt for mig. Jeg er selvstændig og kan altid selv bestemme. 

Det må jeg give mig selv: Det har jeg sgu altid været god til. Jeg lever præcis som jeg vil. Dater/mødes med præcis de mænd jeg vil. Jeg nægter at gå på kompromis med de mænd jeg mødes med og derfor vælger jeg med omhu ! Når jeg siger med omhu, mener jeg ift udseende, økonomisk frihed, gerne stor leder stilling, store biler og gerne en stor fed villa også. (Hvis han har en kone derhjemme er det bare endnu frækkere) Jo jo..

Jeg har mit udseende med mig. Jeg har min alder med mig. Jeg går 100% op i kvalitet både når det kommer til andre og mig selv. Jeg virker og fremstår muligvis som en person I ALDRIG nogensinde vil møde og betale for . Ja herinde. 

Når jeg er ude er jeg en af de mest naturlige og søde piger I nogensinde kommer til at møde. Jeg er ung, frisk og ser rigtig godt ud. Sexen bliver aldrig bedre end med mig. Og det hører jeg hver dag. 

Men jeg elsker at kritisere og jeg elsker at tage problemstillinger op på eg fordi de fleste mænd herinde simpelthen tror det hele er en dans på roser. Selv når I besøger en gp, tror I simpelthen at pigen bare elsker sit job for alt i verden og I bare er de frækkeste og dejligste mænd ! Vi ville aldrig nogensinde have sex med jer hvis der ikke var pengea involveret! Og det er en barsk sandhed, ja. 

I kan kommentere så meget I vil. Jeg holder ved og fastholder mine principper. Jeg nægter at mødes for mindre end 4000-5000kr(i timen) og sådan er det. Der er masser af mænd til mig derude. Flere gange om dagen hvis jeg ville. Så hvis i finder piger til 1000-1500kr på SD så fyr den af :) Jeg glæder mig bare over at jeg er så "heldig" at møde den anden halvdel af mænd på SD som er velhavende og villige til at bruge den salgs penge på mig. Om der er sex involveret eller ej ;)

Falsk beskedenhed lider du bestemt ikke af. Men det er jo ikke alt, der glimrer, der også er guld, og man kan let ende som konen i muddergrøften. Det er set før, og det bliver også set siden.

Jeg har en ret god fornemmelse af, at hvis vi mødtes, ville det være som et sammenstød imellem en krudtugle og en ildflue.

Det glæder mig da, at du med din tilværelsens-ulidelige-lethed-attitude også har et publikum, men lidt ydmyghed over for tilværelsen ville nok klæde dig.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 40 minutter siden:

Du prøver lidt at forvikle skatteloven så den passer ind i din forretning, jeg vil ikke gå for dybt i retssnakken her, men jo du er forpligtet til at betale skat, af det du nu modtager. Om du så gør er jeg personligt fløjtende lige glad med, det var bare en service besked.

Jeg er enig i at SD er en markeds plads for "discount sex", jeg har vist flere gange selv nævnt det herinde, men lige så vel som jeg ikke gider diskutere mine priser med folk der syntes de er for dyre, kan jeg heller ikke se den store pointe i at diskutere, om nogle piger er "for billige".  

Du arbejder vist på en klinik kan jeg se. Vil skam gerne diskutere skattelov med din "arbejdsplads" og høre hvordan du opgør din egen indtjening ;) Jeg tilpasser ikke skatteloven så den passer min forretning. Jeg skal ikke betale skat af gaver jeg modtager af "nære relationer". De dates jeg er på opfattes som nære relationer. Jeg mødes med dem flere gange om måneden? Så få lige står på skatteloven inden du slår på tasterne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 20 timer siden:

Sådan piger ! Rigtig godt at se sådan et indlæg ! Forsæt i bare skønne SB'er (til jer der læser med) 

Jeg har været på SB de sidste 3 år og jeg dater stadigvæk masse fra siden. Jeg har aldrig mødt op til en aftale for mindre end 4-5000kr i timen. 

De piger som er interesseret i at møde en velhavende mand (SD) - som ikke opretter en profil og forventer flere timers sex for sølle 1500-2000kr findes altså ! 

Der er endda masser af dem ! Så forsæt og kør på ! Det fryder mig utroligt meget at læse dette indlæg . Så kan i fandmer lære det ! I kan bare hoste op hvis I vil lege små velhavende mænd (SD) og have unge piger. Gå dog til en GP til en pris i kan overkomme. Hader at se samtlige mænd lege store kanoner på SD og i virkeligheden har I ingen penge i banken. :) 

Du virker en smule bitter og som om du har et udestående med nogle mænd.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Falsk beskedenhed lider du bestemt ikke af. Men det er jo ikke alt, der glimrer, der også er guld, og man kan let ende som konen i muddergrøften. Det er set før, og det bliver også set siden.

Jeg har en ret god fornemmelse af, at hvis vi mødtes, ville det være som et sammenstød imellem en krudtugle og en ildflue.

Det glæder mig da, at du med din tilværelsens-ulidelige-lethed-attitude også har et publikum, men lidt ydmyghed over for tilværelsen ville nok klæde dig.

Hvorfor i al verden skulle ydmyghed over for tilværelsen klæde mig? 

Jeg har knoklet for mine penge? Jeg arbejder hårdt som gp, nogen gange selvom jeg er træt og har ondt i min krop. Men alligevel må man trække et smil på og tage imod en kunde som har bestilt en tid. Det er ikke altid en sjov branche ! Når jeg finder mænd på SD som vil betale den flotte pris for mit selskab, må jeg så ikke have en attitude overfor de piger der sælger sig selv for billigt. Mit budskab er at pigerne skal passe på sig selv og sætte deres priser op ! 

Og nej min kære ven, jeg ender ikke i muddergrøften. Branchen her kan sørge for at jeg og de fleste andre gp'er kan leve rigtigt godt de næste 20 år hvis man tænker sig om og holder styr på sin økonomi og sin indtjening ;)  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...