Hop til indhold
trold2

er sugarbabes ved at forandre sig

Recommended Posts

Studinebabe skrev, Lige nu:

Du arbejder vist på en klinik kan jeg se. Vil skam gerne diskutere skattelov med din "arbejdsplads" og høre hvordan du opgør din egen indtjening ;) Jeg tilpasser ikke skatteloven så den passer min forretning. Jeg skal ikke betale skat af gaver jeg modtager af "nære relationer". De dates jeg er på opfattes som nære relationer. Jeg mødes med dem flere gange om måneden? Så få lige står på skatteloven inden du slår på tasterne. 

gab for det første arbejder jeg ikke på klinik, for det andet, du kan forsøge at dreje og omfortolke virkeligheden som du ønsker, men det ændre ikke på, at du pt kræver værdier for op mod 4-5000 i timen, mod at bidrage med dit selskab. 

Igen jeg er hamrende ligeglad med om du betaler skat eller ej, jeg oplyste dig om loven, fordi jeg ikke troede du kendte til den, ikke fordi jeg syntes du var dårlig til at drive bedrag (som jeg nu er klar over er problemet..) 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor i al verden skulle ydmyghed over for tilværelsen klæde mig? 

Jeg har knoklet for mine penge? Jeg arbejder hårdt som gp, nogen gange selvom jeg er træt og har ondt i min krop. Men alligevel må man trække et smil på og tage imod en kunde som har bestilt en tid. Det er ikke altid en sjov branche ! Når jeg finder mænd på SD som vil betale den flotte pris for mit selskab, må jeg så ikke have en attitude overfor de piger der sælger sig selv for billigt. Mit budskab er at pigerne skal passe på sig selv og sætte deres priser op ! 

Og nej min kære ven, jeg ender ikke i muddergrøften. Branchen her kan sørge for at jeg og de fleste andre gp'er kan leve rigtigt godt de næste 20 år hvis man tænker sig om og holder styr på sin økonomi og sin indtjening ;)  

Først lad os lige snakke Skat.
Det tydeligt at du ikke kender til den danske skattelovgivning (inden du angriber mig, jeg arbejder med det til dagligt)

Den danske skattelov siger bla "Gaver til andre end den nærmeste familie, vil i almindelighed blive indkomstbeskattet."
Personer man mødes med og får gaver af er IKKE nærmeste familie

Når man ydermere får gaver som man så kan veksle til kontanter bagefter så er det ikke bare en omgåelse at skattelovgivningen, men det er en hård overtrædelse af skattelovgivningen.
Du skriver selv "Når jeg finder mænd på SD som vil betale den flotte pris for mit selskab"

Derfor er der forsæt til overtrædelse, så din overtrædelse vil være så grov en overtrædelse at det faktisk er strafbart i høj grad og udover en bøde ville der sikkert blive nedlagt påstand om fængsel ubetinget da man bevidst har prøvet at skjule hvad man gør.

Så din forklaring holder ikke vand.
Nu vil du sikkert mene jeg ikke har ret, men gider du så ikke venligst henvise til bare et sted i lovgivningen som giver dig ret ?

• Synes godt om 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 17 timer siden:

Hvad fanden ved du egentligt om det? 
Jeg får jo "gaver" via SD. Dem skal jeg vel ikke betale skat af? Jeg får gaver - går ned og får pengene retur? :)) Kan ikke se det store problem?
Så synes lige du skal holde hænderne i lommen inden du går til tasterne og spiller stor kanon. Og desuden så lyder du røvsyg ! fatter ikke at nogen af pigerne derinde vil tage ud med så ubehagelig en stodder som du virker til at være :) 

Og hvem har nogensinde sagt at jeg går i seng med mine SDer? Fint at du selv kommer med den konklusion uden at kende mig eller at have mødt mig derinde. Jeg går på dinnerdates de første tre gange - OGSÅ finder jeg ud af om jeg har lyst til mere. Det respektere de mænd der kender konceptet. Velhavende og intelligente mænd som ikke er bange for at bruge penge på den rette pige. Derfor kan jeg roligt sige at jeg får mellem 4-5000kr(i form af gaver) i timen uanset om der er sex involveret eller ej.  

Der findes to typer mænd...

1. Mænd som dig, som sidder herinde.

2. Mænd som har penge i banken og ikke har tid til at sidde og debatte på så latterlig en side med så ufattelig mange bonderøve og tosser ! 

Skatten er klaret i andet indlæg..

Nu har jeg ikke sagt du går i seng med dine SD'er (selvom jeg formodder det) men det var ment som en humoritisk kommentar, som du totalt misforstod

Gider du forklare hvorfor jeg lyder som en Ubehagelig stodder ?, røvsyg det kan jeg måske være i dine øjne men åbenbart ikke i andres så det jo en fortolkningssag som jeg har det fint med.

At du får 4-5K pr time jah det er fint for mig, nogle er bare heldige at få en høj løn fordi de rammer rigtigt, det synes jeg er flot for dig, men at du skal nedgøre andre bare fordi de tjener mindre finder jeg forkasteligt.

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor i al verden skulle ydmyghed over for tilværelsen klæde mig? 

Jeg har knoklet for mine penge? Jeg arbejder hårdt som gp, nogen gange selvom jeg er træt og har ondt i min krop. Men alligevel må man trække et smil på og tage imod en kunde som har bestilt en tid. Det er ikke altid en sjov branche ! Når jeg finder mænd på SD som vil betale den flotte pris for mit selskab, må jeg så ikke have en attitude overfor de piger der sælger sig selv for billigt. Mit budskab er at pigerne skal passe på sig selv og sætte deres priser op ! 

Og nej min kære ven, jeg ender ikke i muddergrøften. Branchen her kan sørge for at jeg og de fleste andre gp'er kan leve rigtigt godt de næste 20 år hvis man tænker sig om og holder styr på sin økonomi og sin indtjening ;)  

Jeg har det bare lidt svært med din selvhævdelse og dine pralerier.

Om man ender i muddergrøften er man da ikke selv herre over. Jeg tænker bl.a. her på den tidligere millionær Anne Mette Beckmann, der nu frister en tilværelse som hjemløs, der må tournerer fra sofa til sofa hos bekendte. Jeg kender til andre tilfælde, hvor en, der har været højt på strå, er blevet ramt af en ulykke eller sygdom i en tidlig alder.

Nej, skæbnen er man ikke selv herre over, og derfor bør man heller ikke begå hybris.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 18 timer siden:

Der findes to typer mænd...

1. Mænd som dig, som sidder herinde.

2. Mænd som har penge i banken og ikke har tid til at sidde og debatte på så latterlig en side med så ufattelig mange bonderøve og tosser ! 

Nej, der er dit verdensbillede alt for simpelt. Der er faktisk tre typer mænd, og du glemte den sidste:

3. Mænd, som både har penge i banken og har tid til at "debattere på så en latterlig side", hvor du jo iøvrigt selv skriver.

Jeg røber vist ikke alt for meget, når jeg afslører, at jeg hører til den 3. type. Men min indstilling er, at penge ikke er noget, man taler om eller praler af. Det er noget man har eller ikke har.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tantra Anders
Studinebabe skrev, for 23 timer siden:

Sådan piger ! Rigtig godt at se sådan et indlæg ! Forsæt i bare skønne SB'er (til jer der læser med) 

Jeg har været på SB de sidste 3 år og jeg dater stadigvæk masse fra siden. Jeg har aldrig mødt op til en aftale for mindre end 4-5000kr i timen. 

De piger som er interesseret i at møde en velhavende mand (SD) - som ikke opretter en profil og forventer flere timers sex for sølle 1500-2000kr findes altså ! 

Der er endda masser af dem ! Så forsæt og kør på ! Det fryder mig utroligt meget at læse dette indlæg . Så kan i fandmer lære det ! I kan bare hoste op hvis I vil lege små velhavende mænd (SD) og have unge piger. Gå dog til en GP til en pris i kan overkomme. Hader at se samtlige mænd lege store kanoner på SD og i virkeligheden har I ingen penge i banken. :) 

Det er vel bare fordi du synes de mænd du går ud med er ligegyldige mænd du ikke rigtigt har det sjovt med så de er nød til at købe din tid - eller tager jeg fejl? 

personligt ville jeg nok aldrig bruge min tid med en pige der kun tog mig for mine penge som noget jo tyder på her. Selvom jeg da nok godt kunne skrabe sammen til at mødes et par aftner om ugen - så ville jeg nok vælge en pige der var lidt mindre pengegrisk og så sende resten til Afrika hvor de hjælpe lidt mere end til indkøb af lækre takster og sko til at boost en piges selvværd 

men tillykke med at det faktisk er muligt at finde usikre mænd der kun har deres penge til at give den anerkendelse. 

Og husk at lægge til side til den dag baller og bryster hænger lidt for så falder indtægten nok med den indstilling du giver udtryk for i dine indlæg 

mvh Anders 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 4 timer siden:

Ja man skal betale skat af gaver/brugsgaver når de overstiger 62.000kr.

Hvis du modtager af din arbejdsgiver må der modtages en gave op til værdi af 1100kr uden at skulle svare skat af det.

Og jo jeg tager en problemstilling op. For SD er på det her forum blevet til en form for discount prostitution. Mænd herinde himler op over høje priser fra pigernes side. Men 99% anmelder piger som om det er en GP de besøger . 

det er kun fra nærmeste familie det gælder , fra andre f eks arbejdsgivere skal du betale skat  hvis beløbet er over 1100 kr

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2234840 om arbejdsgiver gaver

http://www.minadvokat.dk/gave/ om gaver til børn oldebørn og andre og regel om fuld beskatning af gaver fra ander

god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hestendk skrev, for 28 minutter siden:

Mon Studinebaben fik lidt at tænke over her ;)

Næppe, hun er ung, særdeles selvsikker (sikkert) grundet et fordlagtigt udseende, frembrusende og i tanken nærmest immun over for, hvad skæbnens tilfældigheder kunne tilføje hende af malice.

Jeg, der har oplevet to verdenskrige og fået livet sat lidt i perspektiv, har dog en lidt anderledes og mere ydmyg tilgang til tilværelsen: Jeg er bare glad for, at jeg overlevede, og hver dag, jeg vågner op i vort velfærdssamfund, er med taknemlighed i sindet!

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Næppe, hun er ung, særdeles selvsikker (sikkert) grundet et fordlagtigt udseende, frembrusende og i tanken nærmest immun over for, hvad skæbnens tilfældigheder kunne tilføje hende af malice.

Jeg, der har oplevet to verdenskrige og fået livet sat lidt i perspektiv, har dog en lidt anderledes og mere ydmyg tilgang til tilværelsen: Jeg er bare glad for, at jeg overlevede, og hver dag, jeg vågner op i vort velfærdssamfund, er med taknemlighed i sindet!

Jeg er skam velovervejet og sætter pris på tilværelsen. Jeg har været ude for ting de fleste mennesker aldrig oplever på et helt liv på trods af mine unge alder. Jeg kan også sige: "Jeg er bare glad for jeg overlevede". Dette har absolut intet med denne branche at gøre men den barske verden vi lever i. 

Jeg er på ingen måde immun overfor hvad skæbnens tilfældigheder kan bringe, jeg tænker hele tiden på hvad dagen imorgen mon bringer. Om jeg stadig lever så som jeg gør nu når brysterne falder sammen og kroppen ikke er stram mere. 
Jeg bruger derfor al min tid på uddanelse og fremtidsplaner når jeg ikke dater rige mænd. De rige mænd giver mig et liv og glæder jeg ikke selv kan skabe lige nu eftersom jeg er studerende. Men det kan jeg selv skabe indenfor de næste ti år og så dater jeg aldrig mænd for penge igen.
Jeg lever sammen med min fantastiske kæreste som desuden aldrig har været bleg for at svinge kortet for at gøre mig glad. MEN jeg elsker at have mine egne penge. Penge som jeg selv laver på den ene eller den anden måde. I kan kommentere så meget I vil om mig og mine oplæg. Men i virkeligheden har jeg en skøn tilværelse med frihed, som mange af jer måske ikke har eller har haft i min alder. Jeg praler på ingen måde. Jeg oplyser min mening og holdning til de mænd som vil have flere timers møder med sb'er for ingen penge!  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er skam velovervejet

Men samtidig begår du skattesvindel/unddragelse og kommer med fejlagtige antagelser jf. skattelovgivningen...

Stein Bagger havde også en skøn tilværelse indtil korthuset ramte...
Når skat en dag pga. hvidvaskningsloven opdager du lever over evne og du så skal forklare hvor du har pengene fra, så falder hammeren sgu...

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, den 3/9/2017 at 13:19:

jeg er på det sidste løbet ind i flere profiler , eller svar, som kun søger selskab , med gaver, men ingen sex overhovedet. på hjemmesiden
ud over det, syntes jeg at det bliver sværere og sværere at få en aftale for 1500 , mindst 2000 i hvertfald første gang,

Det her har jeg sagt et par gange før... men hvis det er sex du søger, hvorfor i alverden så bruge sugardaters - jo jo der er en del piger der leder efter kun det - "Hurtige aftaler for sugar" - men hvis det er det du vil, hvorfor så ikke bruge esortguide (eller eroguide)... det er gratis :) 

Udover det, så jo har også en oplevelse af at der bliver flere og flere der gerne vil ud og spise, eller hjem og spise eller tilbyder deres selskab til diverse arrangementer, ikke noget der er så aktuelt for mig pt, men det har jeg brugt en del tidligere :) - det er faktisk en helt okay udvikling syntes jeg. Kommer nok lidt tættere på Sugar Dating 

http://blog.seekingarrangement.com/2014/07/14/four-differences-between-sugar-prostitution/ - Ganske god blog post, med nogle gode pointer - naturligtvis en "reklame" også, men det rammer nu meget godt syntes jeg.

Studinebabe skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er skam velovervejet og sætter pris på tilværelsen

Dejligt, det er bare ikke det indtryk du efterlader i dine indlæg herinde... eller jeg kan ikke se det (Men jeg er også dum, grim, latterlig og meget andet... ellers ville jeg jo ikke være bruger herinde ;)

40279065.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 5 timer siden:

Når jeg er ude er jeg en af de mest naturlige og søde piger I nogensinde kommer til at møde. Jeg er ung, frisk og ser rigtig godt ud. Sexen bliver aldrig bedre end med mig. Og det hører jeg hver dag. 

Men jeg elsker at kritisere og jeg elsker at tage problemstillinger op på eg fordi de fleste mænd herinde simpelthen tror det hele er en dans på roser. Selv når I besøger en gp, tror I simpelthen at pigen bare elsker sit job for alt i verden og I bare er de frækkeste og dejligste mænd ! Vi ville aldrig nogensinde have sex med jer hvis der ikke var pengea involveret! Og det er en barsk sandhed, ja. 

I kan kommentere så meget I vil. Jeg holder ved og fastholder mine principper. Jeg nægter at mødes for mindre end 4000-5000kr(i timen) og sådan er det. Der er masser af mænd til mig derude. Flere gange om dagen hvis jeg ville. Så hvis i finder piger til 1000-1500kr på SD så fyr den af :) Jeg glæder mig bare over at jeg er så "heldig" at møde den anden halvdel af mænd på SD som er velhavende og villige til at bruge den salgs penge på mig. Om der er sex involveret eller ej ;)

Jamen det er da fantastisk for dig at du er verdens bedste GP, og at du bliver rost for det hver dag. Men du mangler tydeligvis selverkendelse. For ligesom du syntes at dem der besøger dig langtfra er de "dejligste mænd", så er det jo også en mulighed at de mænd der besøger dig ikke syntes at du er guds gave til manden. Prøv at overvej hvor mange andre kvinder der har måttet lægge øre til mænds overdrevne komplimenter.

Du har også misforstået hvad der ligger i begrebet at være "naturlig". Det er ikke bare et spørgsmål om at være sød og serviceminded. Det kræver også et vist mål af oprigtighed og jordforbindelse. Og den har du tydeligvis mistet, din succes har steget dig til hovedet i en grad så du vælger at save den gren over som du sidder på. 

Du undervurderer tydeligvis også de mænd der besøger GPere. Langt størsteparten er godt klar over at det er en forretning, og at det ikke er nogen dans på roser at være en GP. Det ligger jo ligesom i præmissen at GPen ikke kunne finde på at have sex med en kunde uden at der var penge involveret. Men tro det eller ej, det sker faktisk ind i mellem alligevel. Og selv om det kan være svært at forestille sig for et overmenneske som dig, så findes der faktisk mænd der besøger GPere som også går på dates i den virkelige verden og har sex med kvinder, uden at der er penge involveret. 

Det er da godt for dig at der findes masser af velhavende kunder til dig, som er glade for at betale 4000-5000kr. for at drikke kaffe med dig. Selvom der er noget der siger mig at du nok smører lidt tykt på. Sandheden er immervæk at flertallet af GPere og SBere hurtigt ville ryge ud af markedet hvis de tog minimum 4000kr. per møde. Det har ikke noget med principper at gøre, men er en konsekvens af prisen på markedet, udbud og efterspørgsel. Når man står overfor det valg, om man vil kræve minimum 4000kr., eller lave noget andet end at arbejde som GP, så må man gøre op med sig selv hvor vigtigt man syntes at arbejdet er, eller hvor hårdt brug man har for pengene.  Noget tyder på at en stor andel GPere og SBere ikke syntes at arbejdet er så frygteligt som du syntes, eftersom de kan nøjes med langt mindre økonomisk kompensation end du kan. Og det kan vel næppe overraske, eftersom alle dine indlæg indikerer at du ikke kan lide dit arbejde i synderlig grad, og at du har et meget negativt syn på mænd generelt.

Jeg priser mig lykkelig for at det langt fra er alle kvinder der har den indstilling til mænd som du har. Man må håbe på at du bliver lidt klogere med alderen.  

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht. Trådstarterends spørgsmål.
Når man læser på det her "Sugardating" fora, syntes jeg der er overraskende mange mænd, der primært ønsker så meget sex og tid med pigen, så billigt som muligt, og derfor leder efter et alternativ til GP'erne, der typisk er noget dyrere (pga faste timepriser)

Så opstår der ofte sådan en sjov situation, hvor mænd på den ene side aktivt opsøger amatørpiger, men på den anden side anmelder dem som om, de køber en "professionel" ydelse (-og nåde hjælpe den pige, der ikke lige lever op til deres krav eller er super professionel.)
Efterspørgslen handler typisk om time priser og blow uden kondom, hvilket bare gør det ret tydeligt for mig, at mange Danske mænd overhovedet ikke har fattet en fis af sugardating konceptet. Denne tråd trold har lavet (og særligt første indlæg) understreger fint dette. 

Der er piger og kunder til alle typer. Hvis man er en ung pige, der foretrækker dyre dates og lækre gaver så fred være med det, hvis der er mænd, der foretrækker piger til en "billig" penge, så er det da også helt fint, det behøves i altså ikke at rakke hinanden ned for?
Studinebaben er grov, men der er også mange mænd herinde, der har et enormt behov for lige at gøre alle opmærksom på, at de ihvertfald IKKE kunne drømme om at betale for den pige, der allerede har gjort det klart, at vedkommende ikke har en chance hos hende :rolleyes: 

I starten havde jeg stort set ingen "krav" til kunderne, men jeg udviklede mig med jobbet og endte med kun at modtage fysisk attraktive mænd, som jeg følte havde et par brikker at rykke rundt med og satte også af flere grunde prisen op, så kan det godt være at "Leif på 65 og 30 kilo for meget på sidebenene", syntes at det er "unfair", men det ville da være en fuldstændig sindssyg verden, hvis jeg skulle undskylde over, at der er mænd jeg ikke gider ha sex med? haha. (Obs. Jeg arbejder ikke nu)

Jeg tror heldigvis der er plads til alle, og man er ikke nødvendigvis en dum bums, fordi man syntes 1500 kr er meget for lidt selskab, ligesom man også kan være en sød ung pige, bare fordi man har bestemt at ens selskab som minimum skal koste et par nye Louboutins. 

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Studinebaben er grov, men der er også mange mænd herinde, der har et enormt behov for lige at gøre alle opmærksom på, at de ihvertfald IKKE kunne drømme om at betale for den pige, der allerede har gjort det klart, at vedkommende ikke har en chance hos hende :rolleyes: 

Hvis du mener at de pågældende mænd ikke ville have en chance hos pigen, med mindre at der var penge involveret, så er jeg ikke overbevist om at grunden til at disse mænd føler sig fornærmede er at en GP har valgt at briste deres illusioner. Den negative reaktion kan sagtens skyldes at de pågældende mænd syntes at det er unødvendigt og upassende at hovere eller nedgøre, eftersom de fleste mænd som mindst er 15-20 år ældre end en typisk GP, godt kan se at det ville være et urealistisk match i den virkelige verden. I sidste ende er det bare dårlig stil at gøre en stor sag ud af det. 

Noget andet er at GPen jo faktisk heller ikke ved om det rent faktisk er tilfældet. Vi befinder os jo på et anonymt forum, så hun ved jo ikke hvem det er hun har valgt at sortere fra. Tro det eller ej, men der er sikkert mange her på dette forum som passer ret dårligt på beskrivelsen "Leif på 65 og 30 kilo for meget på sidebenene", men som af den ene eller den anden grund ikke har råd til at betale 4000kr+ for et jævnligt GP møde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 37 minutter siden:

Jamen det er da fantastisk for dig at du er verdens bedste GP, og at du bliver rost for det hver dag. Men du mangler tydeligvis selverkendelse. For ligesom du syntes at dem der besøger dig langtfra er de "dejligste mænd", så er det jo også en mulighed at de mænd der besøger dig ikke syntes at du er guds gave til manden. Prøv at overvej hvor mange andre kvinder der har måttet lægge øre til mænds overdrevne komplimenter.

Du har også misforstået hvad der ligger i begrebet at være "naturlig". Det er ikke bare et spørgsmål om at være sød og serviceminded. Det kræver også et vist mål af oprigtighed og jordforbindelse. Og den har du tydeligvis mistet, din succes har steget dig til hovedet i en grad så du vælger at save den gren over som du sidder på. 

Du undervurderer tydeligvis også de mænd der besøger GPere. Langt størsteparten er godt klar over at det er en forretning, og at det ikke er nogen dans på roser at være en GP. Det ligger jo ligesom i præmissen at GPen ikke kunne finde på at have sex med en kunde uden at der var penge involveret. Men tro det eller ej, det sker faktisk ind i mellem alligevel. Og selv om det kan være svært at forestille sig for et overmenneske som dig, så findes der faktisk mænd der besøger GPere som også går på dates i den virkelige verden og har sex med kvinder, uden at der er penge involveret. 

Det er da godt for dig at der findes masser af velhavende kunder til dig, som er glade for at betale 4000-5000kr. for at drikke kaffe med dig. Selvom der er noget der siger mig at du nok smører lidt tykt på. Sandheden er immervæk at flertallet af GPere og SBere hurtigt ville ryge ud af markedet hvis de tog minimum 4000kr. per møde. Det har ikke noget med principper at gøre, men er en konsekvens af prisen på markedet, udbud og efterspørgsel. Når man står overfor det valg, om man vil kræve minimum 4000kr., eller lave noget andet end at arbejde som GP, så må man gøre op med sig selv hvor vigtigt man syntes at arbejdet er, eller hvor hårdt brug man har for pengene.  Noget tyder på at en stor andel GPere og SBere ikke syntes at arbejdet er så frygteligt som du syntes, eftersom de kan nøjes med langt mindre økonomisk kompensation end du kan. Og det kan vel næppe overraske, eftersom alle dine indlæg indikerer at du ikke kan lide dit arbejde i synderlig grad, og at du har et meget negativt syn på mænd generelt.

Jeg priser mig lykkelig for at det langt fra er alle kvinder der har den indstilling til mænd som du har. Man må håbe på at du bliver lidt klogere med alderen.  

Et indlæg med mange gode pointer, som jeg selv kunne stå inde for.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Jeg holder fast og jeg giver mig ikke. I kan kommentere så tosset i vil på mine kommentarer. 4-5 bobs ellers er der ingen chance her. Og dem der virkelig vil mig, betaler prisen. Har aldrig sagt noget om en kaffe date. Champagne på d'angle terrre er mere min stil :)

Jeg er da ragende da ligeglad med jeres meninger omkring mig. I siger mig intet. Clarie formulere et glimrende indlæg her i tråden. Enten er man til de billige eller de dyre piger. Sådan er det vel? 

Jeg hader ikke de mænd jeg møder nu. Det har jeg gjort før men ikke mere. Jeg har gjort mange ting som jeg fortryder. Tilbudt mig selv for småpenge og haft det forfærdeligt. Nu kan jeg med god samvittighed gå på en lækker date med en lækker velhavende mand og ha det godt i de rammer jeg foretrækker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Et indlæg med mange gode pointer, som jeg selv kunne stå inde for.

Tak for det. 

Det er specielt rart at høre når det kommer fra en ældre herre der har så meget mere visdom og erfaring end en selv. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du mener .....

Nej det var ikke det jeg mente.

Jeg skrev f.eks. stille og roligt i min annonce, at jeg modtog attraktive mænd, samt at jeg ikke modtog overvægtige, der er da blevet nedgjort mange gange herinde? Jeg syntes der er en enormt stor og faktisk ret sexistisk tendens her på EG, hvor det er helt ok for mandlige brugere, at skrive stort set hvad som helst om piger, både i debatter og i anmeldelser (også om piger de aldrig har mødt) Men helvede bryder hurtigt løs, hvis en pige giver udtryk for, at hun ikke ligger med benene spredt 24/7, mens et vandfald af liderlighed sprøjter ud, bare ved tanken om at "Leif 65" gerne vil.. hvad er det der nogen gange bliver sagt? ah, "lege med hendes slikkelapper".. 

@Studinebabe Man skal ikke rakke ned på "dyre" piger, du behæves vel heller ikke at rakke ned på.. "billige mænd"? 

Redigeret af Claire
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, 1 time siden:

Det her har jeg sagt et par gange før... men hvis det er sex du søger, hvorfor i alverden så bruge sugardaters - jo jo der er en del piger der leder efter kun det - "Hurtige aftaler for sugar" - men hvis det er det du vil, hvorfor så ikke bruge esortguide (eller eroguide)... det er gratis :) 

Udover det, så jo har også en oplevelse af at der bliver flere og flere der gerne vil ud og spise, eller hjem og spise eller tilbyder deres selskab til diverse arrangementer, ikke noget der er så aktuelt for mig pt, men det har jeg brugt en del tidligere :) - det er faktisk en helt okay udvikling syntes jeg. Kommer nok lidt tættere på Sugar Dating 

h

det er en forkert konklusion sparkster, og må være din ide om noget derinde
jeg siger at der er flere som ikke vil begge dele, altså date og e v t med fælles kemi ende med sex , så hold dig fra at sige hvad jeg vil, jeg er jo netop på den side for at møde noget som ikke er gp og professionalisme, men noget mere enkelt og hvor de almindelige spilleregler om fællees tiltrækning også er med
og så for at undgå nogle studine typer , som jeg bare finder ucharmerende , når følelser og ting/penge er fuldstændigt blandet sammen for dem )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Jeg holder fast og jeg giver mig ikke. I kan kommentere så tosset i vil på mine kommentarer. 4-5 bobs ellers er der ingen chance her. Og dem der virkelig vil mig, betaler prisen. Har aldrig sagt noget om en kaffe date. Champagne på d'angle terrre er mere min stil :)

Jeg er da ragende da ligeglad med jeres meninger omkring mig. I siger mig intet. Clarie formulere et glimrende indlæg her i tråden. Enten er man til de billige eller de dyre piger. Sådan er det vel? 

Jeg hader ikke de mænd jeg møder nu. Det har jeg gjort før men ikke mere. Jeg har gjort mange ting som jeg fortryder. Tilbudt mig selv for småpenge og haft det forfærdeligt. Nu kan jeg med god samvittighed gå på en lækker date med en lækker velhavende mand og ha det godt i de rammer jeg foretrækker ;)

Jeg vil råde dig til ikke at rådgive denne mand om skattetekniske spørgsmål, ;) og lad de professionelle om det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhussyd
Studinebabe skrev, for 21 timer siden:

Og jo, de fleste SB'er kigger med herinde :) Der er blevet skrevet flere indlæg og kommentar til at mænd sidder og diskutere priser og piger herinde(da de har ansigtsbillede på) - har set flere sb'er der skriver med :) Og ja, jeg er luder. En luder du gentagende har besøgt fordi dit sølle ægteskab ikke kan holde og du er nød til at betale for den smule glæde du har her i livet :)

Jeg er single, og kan med garanti skrive at jeg aldrig har besøgt dig :-)

du må have et sølle liv, siden du skriver herinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, 1 time siden:

Jeg tror heldigvis der er plads til alle, og man er ikke nødvendigvis en dum bums, fordi man syntes 1500 kr er meget for lidt selskab, ligesom man også ....

Selvfølgelig er der plads til alle.

Jeg har altid skrevet, at der en kvinde til enhver mand i enhver alder. Jeg er selv en "Leif på 65 og 30 kilo for meget på sidebenene" – hvis det endda kan gøre det – men jeg har faktisk kun mødt venlighed, hvor jeg er kommet frem i denne lidt sjovhemmelige verden.

Det skyldes formodentlig, at jeg sltid har respekteret pigerne og behandlet dem pænt i både ord og gerning.

Jeg har mødt en god håndfuld af toppigerne i branchen, og ingen af dem har ytret utilfredshed med mig, men derimod udtrykt ønske om, at jeg kom igen.

Derimod fornemmer jeg klart, at selv jeg med mine ret store resourcer og (ifølge glædespiger) ikke uinteressante menneskelige egenskaber kommer til kort overfor delveste  Studinebaben.

Det må jeg så affinde mig med.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 3 minutter siden:

Nej det var ikke det jeg mente.

Jeg skrev f.eks. stille og roligt i min annonce, at jeg modtog attraktive mænd, samt at jeg ikke modtog overvægtige, der er da blevet nedgjort mange gange herinde? Jeg syntes der er en enormt stor og faktisk ret sexistisk tendens her på EG, hvor det er helt ok for mandlige brugere, at skrive stort set hvad som helst om piger, både i debatter og i anmeldelser (også om piger de aldrig har mødt) Men helvede bryder hurtigt løs, hvis en pige giver udtryk for, at hun ikke ligger med benene spredt 24/7, mens et vandfald af liderlighed sprøjter ud, bare ved tanken om at "Leif 65" gerne vil.. hvad er det der nogen gange bliver sagt? ah, "lege med hendes slikkelapper".. 

Ok, det er vel egentlig også fair nok, at man kun vil modtage kunder hvis der eksisterer en vis gensidig tiltrækning. Det tyder jo på at du faktisk tager GP ydelserne alvorligt. Og jeg syntes faktisk at det på en måde er befriende ærligt, fremfor de GPere som siger at de modtager stort set alle, men omvendt så leverer en ydelse der ligger under gulvbrædderne når Leif 65 dukker op.

Jeg syntes personligt ikke at der er i orden at skrive stort set hvad som helst om GPere her på sitet. Specielt ikke når det går på hendes udseende. Omvendt er det helt i orden at pointere at en GP enten leverer dårlig service eller svindler. Man skal bare sørge for at formulere sig sobert. Ingen forventer at en GP skal være klar 24/7, men til gengæld så må man som kunde også forvente at en GP tager en fridag eller vælger en kunde fra hvis hun er for uoplagt. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...