Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 Tantra, man skal ikkelade sig provokere for meget af en troll. Som iøvrigt højest sandsynligt er en mand Ingen, INGEN pige i 20'erne ville i 2017 skrive: Studinebabe skrev, den 10/3/2017 at 11:09: (dvs en Louis Vuittion taske, smykker, Gucci, Dior, Chanel mm) hvis du ved hvad det er Måske i 2003? Balmain, PauleKa, Céline og til nød Mcqueen.. tak 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Tantra, man skal ikkelade sig provokere for meget af en troll. Som iøvrigt højest sandsynligt er en mand Ingen, INGEN pige i 20'erne ville i 2017 skrive: Måske i 2003? Balmain, PauleKa, Céline og til nød Mcqueen.. tak Jeg foretrækker Givenchy, Valentino og Chanel. Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, for 3 minutter siden: Tantra, man skal ikkelade sig provokere for meget af en troll. Som iøvrigt højest sandsynligt er en mand Ingen, INGEN pige i 20'erne ville i 2017 skrive: Måske i 2003? Balmain, PauleKa, Céline og til nød Mcqueen.. tak Du ligner nu ikke selv en som går sønderligt meget om i den slags udfra dine billeder. Drop H&M en periode. Bare et råd. Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 10 minutter siden: Ha ha ha. Jeg kan ikke klare mere. En luder er en luder. Alle pigerne herinde er definitionen af ludere. Det er et grimt ord men det er virkeligheden. Vågn op. Jeg har skam ikke tænkt at slette min profil. Hvad skulle jeg gøre det for? Syntes du skal passe på med hva du skriver.... Men på den anden side så er du her jo selv.. Man undres over at du ka ha sådan et syn på mænd... Der må være gået noget galt et sted.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 1 minut siden: Jeg foretrækker Givenchy, Valentino og Chanel. Ja, selvfølgelig gør du det Går ud fra du mener vintage Chanel og Valentinos A/w 2015 (er er ved gud ingen der vil gå i deres Ss17?) Givenchy? "Lagersfelds voldtægt af chanel" much? Hvis du havde en smule forstand, ville du vide, at undertøjet på mine billeder er Agent Provocateur.. http://www.agentprovocateur.com/eu_en/soiree/view-all-soiree 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, for 1 minut siden: Ja, selvfølgelig gør du det Går ud fra du mener vintage Chanel og Valentinos A/w 2015 (er er ved gud ingen der vil gå i deres Ss17?) Givenchy? "Lagersfelds voldtægt af chanel" much? Hvis du havde en smule forstand, ville du vide, at undertøjet på mine billeder er Agent Provocateur.. http://www.agentprovocateur.com/eu_en/soiree/view-all-soiree Har kun set dine klinik billeder. Det er svært at tyde Ok. Det er godt du kan fortælle mig hvad jeg kan lide. Jeg regner ikke med at en pige som arbejde på en klinik og får 1100-1600 i timen går op i den slags. Du skal vel betale de 30-40% til huset Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 kvinde 1966 skrev, for 4 minutter siden: Syntes du skal passe på med hva du skriver.... Men på den anden side så er du her jo selv.. Man undres over at du ka ha sådan et syn på mænd... Der må være gået noget galt et sted.. Ja. Et overfald i 2015. Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, Lige nu: Ja. Et overfald i 2015. Som jeg er sikker på ikke har været sjovt... Men derfor skal man jo ikk tro alle andre mænd er af samme støbning.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 1 minut siden: Har kun set dine klinik billeder. Det er svært at tyde Ok. Det er godt du kan fortælle mig hvad jeg kan lide. Jeg regner ikke med at en pige som arbejde på en klinik og får 1100-1600 i timen går op i den slags. Du skal vel betale de 30-40% til huset Jeg arbejder ikke på klinik, jeg lejede et værelse på Sexy Secret, og betalte ikke % af min indtjening. og 2800 i timen, så du er ret, jeg var et rent bargain ift dig. Svært at tyde, really? http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/21-andrea# Man behøves ikke gå über meget op i mode, for at vide hvad der er in og hvad der har været out i over 10år (Gucci? Min mor går i Gucci, prøv lidt hårdere) Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 kvinde 1966 skrev, Lige nu: Som jeg er sikker på ikke har været sjovt... Men derfor skal man jo ikk tro alle andre mænd er af samme støbning.. Det gør jeg heller ikke. Men mændene der kommenter herinde er de samme. De skriver det samme lort igen og igen. Det provokerer mig at jeg ikke må og kan tillide mig at tage 4-5000kr i timen og være kritisk og endda skrive det her. At jeg simpelthen ikke gider sidde på en klinik fra 10-22 og tage alle de mænd som kommer ind hele dagen. Nej tak. Men jo billigere, jo bedre ! Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Jeg arbejder ikke på klinik, jeg lejede et værelse på Sexy Secret, og betalte ikke % af min indtjening. og 2800 i timen, så du er ret, jeg var et rent bargain ift dig. Svært at tyde, really? http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/21-andrea# Man behøves ikke gå über meget op i mode, for at vide hvad der er in og hvad der har været out i over 10år (Gucci? Min mor går i Gucci, prøv lidt hårdere) Ja virkelig. Det ligner ærlig talt noget fra H&M. Det ser ikke særlig classy ud. Sorry. Men sådan er meget af deres undertøj, synes jeg. Jeg er mere til Chantel og Aubade Jeg går selv i Gucci og elsker deres tasker/tøj alt. Jeg går ikke op i hvad der er in, men hvad jeg kan lide og hvad jeg ser godt ud i Jeg har diverse tasker fra LV siden 2012. LV vil altid være in. Altid Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, for 20 minutter siden: Tantra, man skal ikkelade sig provokere for meget af en troll. Som iøvrigt højest sandsynligt er en mand Ingen, INGEN pige i 20'erne ville i 2017 skrive: Måske i 2003? Balmain, PauleKa, Céline og til nød Mcqueen.. tak He he he - godt fanget :)))) jeg synes jo også bare det er synd for hende og prøvede at hjælpe hvalpen lidt :)))) tak for hjælpen claire - der var jeg sgu da helt blank :)))) Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, Lige nu: Ja virkelig. Det ligner ærlig talt noget fra H&M. Det ser ikke særlig classy ud. Sorry. Men sådan er meget af deres undertøj, synes jeg. Jeg er mere til Chantel og Aubade Jeg går selv i Gucci og elsker deres tasker/tøj alt. Jeg går ikke op i hvad der er in, men hvad jeg kan lide og hvad jeg ser godt ud i Jeg har diverse tasker fra LV siden 2012. LV vil altid være in. Altid Min mor går i Chantal og Aubade, men hvis du har store bryster er det fint nok.. Man kan købe det i magasin, ikke? Der er ingen der siger hvad du skal ta i timepris, eller at du skal arbejde 10-22, man skal gøre hvad man har lyst til (jeg har da heller aldrig gidet arbejde fra 10-22?) Men folk reagere jo nok på, at du er ude med riven efter alle der ikke gør som dig? Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Det er så fedt at konkludere det. Det er ikke tilfældet kan jeg fortælle. Aarhussyd har besøgt mig op til flere gange på trods af at han benægter det. Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 4 minutter siden: Det gør jeg heller ikke. Men mændene der kommenter herinde er de samme. De skriver det samme lort igen og igen. Det provokerer mig at jeg ikke må og kan tillide mig at tage 4-5000kr i timen og være kritisk og endda skrive det her. At jeg simpelthen ikke gider sidde på en klinik fra 10-22 og tage alle de mænd som kommer ind hele dagen. Nej tak. Men jo billigere, jo bedre ! Der er bare mange måder at skrive på og gi sin mening på... Man behøver ikk bande som en havnearbejder og nedgøre alt og alles meninger.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 4 minutter siden: Det gør jeg heller ikke. Men mændene der kommenter herinde er de samme. De skriver det samme lort igen og igen. Det provokerer mig at jeg ikke må og kan tillide mig at tage 4-5000kr i timen og være kritisk og endda skrive det her. At jeg simpelthen ikke gider sidde på en klinik fra 10-22 og tage alle de mænd som kommer ind hele dagen. Nej tak. Men jo billigere, jo bedre ! Nu må du simpelthen komme ned far den pedistal.... Hvis du skal ud i det virkelige erhvervsliv bliver du nød til at vide der er noget som hedder udbud/efterspørgelse Hvis alle tog 4000-5000 som du gør, så ville i skulle kæmpe om den samme gruppe af kunder, i ville med garanti ikke gøre markedet væsentligt større Du ville derfor selv ende med at have færre kunder pga. konkurrenterne. Det lidt ligesom at lave biler... Ikke alle Kan/Gider/har behov for at køre rundt i en Porche, men kan sagtens nøjes med en Skoda/Ford Hvis alle besluttede sig for at de nu skulle lave biler af porche kvalitet ville markedet crashe og de ville sikkert forlade bilbranchen alle sammen pga konkurs fordi kunderne simpelthen ikke var der. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 3 minutter siden: Jamen det er både sødt og morsomt på en gang at I tror at det hænger sådan sammen. Du tror simpelthen at jeg opfører mig sådan udenfor dette forum? Fint nok. De fleste i denne tråd har helt sikkert henvendt sig til mig på SD eftersom jeg lige knap får 700 henvendelser derinde dagligt. Wannabe diva? Ved du overhovedet hvad det er?.. hm.. Jeg ville aldrig være sammen med mændene hvis de ikke betalte for mit selskab, nej. Jeg er ikke usympatisk. Jeg er uforstående overfor den mentalitet mange mænd har herinde. Det provokerer mig at læse sådanne indlæg om SB'er, derfor er jeg hurtig på tasterne og muligvis usympatisk efter jeres mening. I kan ikke tåle modstand og kritik. Det hele skal gå efter jeres vurderinger og jeres hoved. Hvis ikke, så er man jo bare usympatisk og egocentreret. Jeg har som ingen selvtillidsproblemer, tvært i mod. Umodenhed? Hvis det er ordet for en glimrende tilværelse med frihed - hvis det kaldes at tage røven på mænd og få mest ud af det? For det er jo i virkeligheden det hele denne denne branche handler om. Så snart i har smidt pengene og sexet med sb'er eller gp'er, så har de sgu glemt alt om jer. Men som regel vender I tilbage igen og igen og ender som stamkunder som bruger en hel del penge på besøgene hver måned. Ergo, I smider pengene - sexer - ud også snart I er ude eksistere I ikke mere. Hvis der ikke var materielle goder og en stor mængde kontanter i denne branche... Hvad fanden skulle man så være i den for? Jeg skrider fra denne branche så snart jeg er færdig uddannet og tjener den slags penge selv. Hvorfor skal alting pakkes så pænt ind? I elsker selfietråde, skamros fra gp'er som elsker at smage på sig selv herinde. Som altid har påstået at de "aldrig har gjort det for pengenes skyld" - at de elsker deres kunder og bla bla bla. BRÆK BRÆK BRÆK. Er det fordi det er flovt at tænke over hvilke skabninger I er? Flovt at tænke over at pigerne kun gider at have jeres penge? Jo hurtigere det går, jo bedre. Videre til næste. At pigen må sætte et skuespil op for at sexe med jer? Egenligt ikke gider at have noget med jer at gøre? Forståeligt nok. For mig er det ren forretning og jeg vil skide på jeres meninger omkring mig og min forretning. I kan lave den ene psykoanalyse efter den anden om min manglende selvtillid og sympati. Men jeg giver egentlig ikke noget for mænd som ikke har penge i banken. Jeg giver heller intet for dem der har og ikke har intentioner om at bruge dem på mig. Ja du fortsætter i vanlig stil, uden tanke på hvad dine kommentarer siger om dig som person. Mere praleri fra din side af. Fik du hypotetisk set 700 henvendelser om dagen fra unikke personer, så ville der ikke gå mange uger før at samtlige danske Daddys på SD havde henvendt sig hos dig. Hvor troværdigt syntes du egentlig det lyder? Du vil ikke være sammen med mændene hvis de ikke betaler dig for det? Gælder det også din kæreste? Ved han godt at du er den største golddigger nord for alperne? Du er en wannabe fordi at du har så satans travlt med at blære dig overfor læserne her på EG. Tror du ikke de mænd der læser denne tråd har stiftet bekendtskab med typer som dig før? Typer som har det hele i munden. Du er ikke guds gave til manden, og har svært ved at få ind i din tykke skal at få, hvis nogen mænd overhovedet, bryder sig om din type. At du er blevet så god til at spille komedie, at du totalt kan skjule den foragt du har overfor de mænd som besøger dig, er altså ikke et sundhedstegn. Men en person som dig syntes jo ikke det er noget problem så længe ingen opdager hvad du inderst inde tænker om dem. Og så går du som det naturligste ud fra at alle andre kvinder tænker præcist som du gør, er lige så kyniske og kalkulerede i deres omgang med andre mennesker. Du er uden tvivl en af de mest gennemførte narcisister jeg har haft den tvivlsomme fornøjelse at udveksle kommentarer med på denne side. Det er dygtigt af dig at forsvare dine lettere psykopatiske kommentarer med henvisning til at mændene herinde ikke kan tåle kritik. Det er vist det man kalder projektion. At du ikke selv kan se at du er hamrende egocentreret og blottet for bare et gran af empati, tyder på at du lider af en alvorlig brist. Du var jo ikke sen til at indrømme at du hadede mænd i den periode hvor dine kunder (ifølge dig selv) underbetalte dig. Så tog du en højere pris for selskab, og lige pludselig forsvandt dit had som dug for solen. Du indrømmer selv at hele din aktivitet som GP handler om at tage røven på de mænd som besøger dig. Med den kommentar udstiller du jo i den grad dig selv. Og det værste er at du ikke selv kan se det. Du ejer simpelthen ikke den mindste form for selverkendelse. Jeg kan også forsikre dig om at der findes GPer der sagtens kan huske tilbagevendende kunder. Ellers ville de næppe kunne huske en masse personlige detaljer og spørge ind til forhold fra gang til gang. Din påstand er ganske enkelt forkert. Det er ret indlysende at du hader dit arbejde som GP. Men du kan ikke forvente at alle GPere har samme indstilling som dig. Ingen påstår heller at pengene ikke er en væsentlig del af GP erhvervet, og en væsentlig del af motivationen. Du tager ganske enkelt fejl når du regner med at alle GPere tænker præcist som du gør. Ligesom din idiotiske antagelse om, at de mænd der besøger GPere aldrig kan få sex uden at de skal betale for det, er helt hen i vejret. Igen siger det mere om dig selv end de mænd der besøger dig. Mænd er er blot pengemaskiner der værsgo har at hoste op, ellers har de fortjent dit had og din foragt. Så du kan skide lige så højt og flot på andres meninger som du har lyst til. Det ændrer bare ikke på at du i den grad har udstillet din egen modbydelige personlighed på dette forum. Det har du fint klaret helt på egen hånd frk. studine. Hvis jeg var dig ville jeg i den grad være flov over hvilken skabning du er. Men jeg tror ganske enkelt ikke du er i stand til at være flov, du er et sørgeligt eksempel på en komplet skamløs person. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, for 1 minut siden: Min mor går i Chantal og Aubade, men hvis du har store bryster er det fint nok.. Man kan købe det i magasin, ikke? Der er ingen der siger hvad du skal ta i timepris, eller at du skal arbejde 10-22, man skal gøre hvad man har lyst til (jeg har da heller aldrig gidet arbejde fra 10-22?) Men folk reagere jo nok på, at du er ude med riven efter alle der ikke gør som dig? Næ. Jeg synes bare din smag er billig udfra billederne? Det er vel ok.? Du kunne sige det samme hvis jeg havde navn og billeder oplyst på siden. God stil din mor har Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 2 minutter siden: Ja virkelig. Det ligner ærlig talt noget fra H&M. Det ser ikke særlig classy ud. Sorry. Men sådan er meget af deres undertøj, synes jeg. Jeg er mere til Chantel og Aubade Jeg går selv i Gucci og elsker deres tasker/tøj alt. Jeg går ikke op i hvad der er in, men hvad jeg kan lide og hvad jeg ser godt ud i Jeg har diverse tasker fra LV siden 2012. LV vil altid være in. Altid Du fremstår i et helt ny og klart lys når man har Claris troldetanke med men tak - for satan da hvor vil jeg grine længe over din indsats det er lidt som i casper og drengene fra Brazilien hvor det i et afsnit pludseligt går op for Frank Hvam at julemanden der fik lov at røvpule ham hver jul for gaver bare var han onkel :)) og han blot grinende konstaterer der tog han godt nok fusen på mig der :))) sådan har jeg det præcist lige nu - bare uden ondt bag i :)) Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 (edited) Studinebabe skrev, for 2 minutter siden: Næ. Jeg synes bare din smag er billig udfra billederne? Det er vel ok.? Du kunne sige det samme hvis jeg havde navn og billeder oplyst på siden. God stil din mor har Selvfølgelig er det ok at syntes den er billig? Jeg har ikke noget imod at betale 5000kr for et sæt billigt undertøj, hvis jeg syntes det er smukt Ja min mor har god stil, hun klæder sig efter sin alder og sin krop. Redigeret 11. Marts, 2017 af Claire 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Tantra Anders skrev, for 1 minut siden: Du fremstår i et helt ny og klart lys når man har Claris troldetanke med men tak - for satan da hvor vil jeg grine længe over din indsats det er lidt som i casper og drengene fra Brazilien hvor det i et afsnit pludseligt går op for Frank Hvam at julemanden der fik lov at røvpule ham hver jul for gaver bare var han onkel :)) og han blot grinende konstaterer der tog han godt nok fusen på mig der :))) sådan har jeg det præcist lige nu - bare uden ondt bag i :)) Kindhesten80 skrev, for 2 minutter siden: Ja du fortsætter i vanlig stil, uden tanke på hvad dine kommentarer siger om dig som person. Mere praleri fra din side af. Fik du hypotetisk set 700 henvendelser om dagen fra unikke personer, så ville der ikke gå mange uger før at samtlige danske Daddys på SD havde henvendt sig hos dig. Hvor troværdigt syntes du egentlig det lyder? Du vil ikke være sammen med mændene hvis de ikke betaler dig for det? Gælder det også din kæreste? Ved han godt at du er den største golddigger nord for alperne? Du er en wannabe fordi at du har så satans travlt med at blære dig overfor læserne her på EG. Tror du ikke de mænd der læser denne tråd har stiftet bekendtskab med typer som dig før? Typer som har det hele i munden. Du er ikke guds gave til manden, og har svært ved at få ind i din tykke skal at få, hvis nogen mænd overhovedet, bryder sig om din type. At du er blevet så god til at spille komedie, at du totalt kan skjule den foragt du har overfor de mænd som besøger dig, er altså ikke et sundhedstegn. Men en person som dig syntes jo ikke det er noget problem så længe ingen opdager hvad du inderst inde tænker om dem. Og så går du som det naturligste ud fra at alle andre kvinder tænker præcist som du gør, er lige så kyniske og kalkulerede i deres omgang med andre mennesker. Du er uden tvivl en af de mest gennemførte narcisister jeg har haft den tvivlsomme fornøjelse at udveksle kommentarer med på denne side. Det er dygtigt af dig at forsvare dine lettere psykopatiske kommentarer med henvisning til at mændene herinde ikke kan tåle kritik. Det er vist det man kalder projektion. At du ikke selv kan se at du er hamrende egocentreret og blottet for bare et gran af empati, tyder på at du lider af en alvorlig brist. Du var jo ikke sen til at indrømme at du hadede mænd i den periode hvor dine kunder (ifølge dig selv) underbetalte dig. Så tog du en højere pris for selskab, og lige pludselig forsvandt dit had som dug for solen. Du indrømmer selv at hele din aktivitet som GP handler om at tage røven på de mænd som besøger dig. Med den kommentar udstiller du jo i den grad dig selv. Og det værste er at du ikke selv kan se det. Du ejer simpelthen ikke den mindste form for selverkendelse. Jeg kan også forsikre dig om at der findes GPer der sagtens kan huske tilbagevendende kunder. Ellers ville de næppe kunne huske en masse personlige detaljer og spørge ind til forhold fra gang til gang. Din påstand er ganske enkelt forkert. Det er ret indlysende at du hader dit arbejde som GP. Men du kan ikke forvente at alle GPere har samme indstilling som dig. Ingen påstår heller at pengene ikke er en væsentlig del af GP erhvervet, og en væsentlig del af motivationen. Du tager ganske enkelt fejl når du regner med at alle GPere tænker præcist som du gør. Ligesom din idiotiske antagelse om, at de mænd der besøger GPere aldrig kan få sex uden at de skal betale for det, er helt hen i vejret. Igen siger det mere om dig selv end de mænd der besøger dig. Mænd er er blot pengemaskiner der værsgo har at hoste op, ellers har de fortjent dit had og din foragt. Så du kan skide lige så højt og flot på andres meninger som du har lyst til. Det ændrer bare ikke på at du i den grad har udstillet din egen modbydelige personlighed på dette forum. Det har du fint klaret helt på egen hånd frk. studine. Hvis jeg var dig ville jeg i den grad være flov over hvilken skabning du er. Men jeg tror ganske enkelt ikke du er i stand til at være flov, du er et sørgeligt eksempel på en komplet skamløs person. Orker ikke at læse og kommentere din psykoanalyse min ven. Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 NÅ @Studinebabe Jeg vil ud og nyde det fantastiske vejr, inden jeg skal give mig i kast med Pensum. Nyd resten af din dag herinde Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, Lige nu: Orker ikke at læse og kommentere din psykoanalyse min ven. Det havde intet med psykoanalyse at gøre - det er et rent kompliment. Jeg havde ikke spottet du "bare" var en totalt god trold og nu giver det hele mening - du er den bedste trold der har været herinde indtil videre tak for indsatsen - godt man bliver hold lidt til ilden :))) Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Claire skrev, Lige nu: Selvfølgelig er det ok det syntes den er billig? Jeg har ikke noget imod at betale 5000kr for et sæt billigt undertøj, hvis jeg syntes det er smukt Ja min mor har god stil, hun klæder sig efter sin alder og sin krop. Det har jeg heller ikke noget imod Desuden bruger jeg ikke meget undertøj. Det hele sidder som det skal - små bryster er søde men kræver ofte undertøj. Hyggelig snak om din mor. Og sødt at du praler over at sæt undertøj. Personligt ville jeg aldrig bruge et sæt undertøj til 5000kr når jeg var sammen med en kunde. Det undertøj jeg bruger med en kunde ryger ud efter et besøg Del dette indlæg Link til indlæg