Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 1 minut siden: Det hele sidder som det skal - små bryster er søde men kræver ofte undertøj. hahah sounds like a man speaking God dag xx 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 1 minut siden: Det har jeg heller ikke noget imod Desuden bruger jeg ikke meget undertøj. Det hele sidder som det skal - små bryster er søde men kræver ofte undertøj. Hyggelig snak om din mor. Og sødt at du praler over at sæt undertøj. Personligt ville jeg aldrig bruge et sæt undertøj til 5000kr når jeg var sammen med en kunde. Det undertøj jeg bruger med en kunde ryger ud efter et besøg Hvordan kan du have kunder hvis du ikke skal betale skat af gaverne ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 1 minut siden: Orker ikke at læse og kommentere din psykoanalyse min ven. For det første, så er jeg ikke din "ven". Og for det andet, så er det jo nok også en god ide at du holder igen med kommentarerne. For hver gang du forsøger at forsvare din indstilling til tingene, graver du dig bare længere ned i et stort hul. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 27 minutter siden: Ja. Et overfald i 2015. Så synes jeg simpelthen du som trold får helt ny mening men så synes jeg du skal lade din vrede gå til den/dem der overfaldt dig og ikke sprede den til alle resten af verdens mænd - det er super trættende og tilmed alt alt alt for hårdt for dig selv også Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Hestendk skrev, for 8 minutter siden: Hvordan kan du have kunder hvis du ikke skal betale skat af gaverne ? Det er vel lidt som "hvordan kan du få lavet sort arbejde" i Jylland Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tantra Anders Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 23 minutter siden: Ja virkelig. Det ligner ærlig talt noget fra H&M. Det ser ikke særlig classy ud. Sorry. Men sådan er meget af deres undertøj, synes jeg. Jeg er mere til Chantel og Aubade Jeg går selv i Gucci og elsker deres tasker/tøj alt. Jeg går ikke op i hvad der er in, men hvad jeg kan lide og hvad jeg ser godt ud i Jeg har diverse tasker fra LV siden 2012. LV vil altid være in. Altid Det her er bedre en kvinder der lavede muderwrestling i 80'erne :)) Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 11. Marts, 2017 Tantra Anders skrev, for 9 minutter siden: Så synes jeg simpelthen du som trold får helt ny mening men så synes jeg du skal lade din vrede gå til den/dem der overfaldt dig og ikke sprede den til alle resten af verdens mænd - det er super trættende og tilmed alt alt alt for hårdt for dig selv også Ja hvis det ikke er en ren trold vi har med at gøre, så er det en svært psykisk forstyrret kvinde. Hun har meget travlt med at nedgøre alt og alle i dette forum, og i særdeleshed de mænd som vælger at besøge hende. Hun har tydeligvis problemer med mænd, sådan helt generelt, og har et absurd behov for opmærksomhed og for at lukke galde ud. Hun må virkelig skumme af raseri indvendigt. Det er sgu lidt synd for hende, men vi kan intet ændre på det med vores kommentarer. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 11. Marts, 2017 syntes måske hun / han får for meget opmærksomhed , i f t hvad jeg faktisk spurgte om i mit oplæg men ved fra andre , på siden at hun ikke kan have mange kunder, men siger jo også selv at hun må få 62000 skattefrit som gave, og til 5000 pr møde og 3 møder inden knald , så er det jo også kun 3 kunder om året ) hun fortæller hun får 700 mails om dagen ? det gør hun så ikke , de der får allerflest, og det ved jeg da jeg har redigeret profiler for et par stykker i topklasse . får måske 70 om dagen max hun er en tja faker simpelthen har sgu lidt ondt af hendes kæreste, hvis han altså findes men tilbage til trådens emne og lad hende ligge som hun selv har redt i sit lous futon tøj fra h + m 1 Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 11. Marts, 2017 hun minder mig om en af mine første dates faktisk, hun havde faktisk klasse ) det kunne jeg høre på de bekend skaber, som jeg havde viden om, hun refererede til hun sagde hendes eks, havde givet hende en Mercedes at køre i, cabriolet, men fordi hun nu boede alene i den lejlighed til 2 mill inde i byen, som hun fik da de splittede op, da han skulle giftes , så kunne jeg nøjes med at give hende en fiat 500 så kunne vi være kærester. en fiat var mere praktisk, i byen nogle måneder senere, fik jeg en aftale med hende i hendes lejlighed til 1700 kr ja sådan kan det jo gå ) god jagt alle sammen og god weekend 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 11. Marts, 2017 trold2 skrev, for 2 minutter siden: syntes måske hun / han får for meget opmærksomhed , i f t hvad jeg faktisk spurgte om i mit oplæg men ved fra andre , på siden at hun ikke kan have mange kunder, men siger jo også selv at hun må få 62000 skattefrit som gave, og til 5000 pr møde og 3 møder inden knald , så er det jo også kun 3 kunder om året ) hun fortæller hun får 700 mails om dagen ? det gør hun så ikke , de der får allerflest, og det ved jeg da jeg har redigeret profiler for et par stykker i topklasse . får måske 70 om dagen max hun er en tja faker simpelthen har sgu lidt ondt af hendes kæreste, hvis han altså findes men tilbage til trådens emne og lad hende ligge som hun selv har redt i sit lous futon tøj fra h + m Ja jeg tror du har ret i at hun vist har fået sine 15 minutters berømmelse på EG. Og ja, hvis hun ikke er en decideret trold, så er hun en fake og en svindler der fortæller løgnehistorier. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre at få 700 unikke henvendelser om dagen rent matematisk, uden at hele den mandlige liste af abonnenter er opbrugt indenfor kort tid. Så mange SD brugere er der bare ikke på sitet. Selv 70 er vist højt sat, og er næppe noget der sker for selv de mest populære hver dag. Det inkluderer jo også spam meddelelser, hvilket så ikke gør det specielt imponerende. Al hendes snak om 5000 kr. for at drikke champagne på D angleterre er ren spil for galleriet, hvis det passer, er det næppe noget der er sket mere end et par gange. Der findes ganske enkelt ikke så mange mænd der både er i stand og villige til at bruge så mange penge på noget så ligegyldigt. Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 11. Marts, 2017 trold2 skrev, for 2 minutter siden: hun minder mig om en af mine første dates faktisk, hun havde faktisk klasse ) det kunne jeg høre på de bekend skaber, som jeg havde viden om, hun refererede til hun sagde hendes eks, havde givet hende en Mercedes at køre i, cabriolet, men fordi hun nu boede alene i den lejlighed til 2 mill inde i byen, som hun fik da de splittede op, da han skulle giftes , så kunne jeg nøjes med at give hende en fiat 500 så kunne vi være kærester. en fiat var mere praktisk, i byen nogle måneder senere, fik jeg en aftale med hende i hendes lejlighed til 1700 kr ja sådan kan det jo gå ) god jagt alle sammen og god weekend Ja det siger jo en del om hendes type. De lever i en slags fantasi verden hvor de bilder sig selv ind at de er guds gave til manden, og kan tage høje priser for at mødes med mænd på dyre hoteller for blot at bælle champagne. Kratter man lidt i overfladen står fantasien sjældent mål med virkeligheden. Også god weekend til dig. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 58 minutter siden: Orker ikke at læse og kommentere din psykoanalyse min ven. Næ, sandheden er vel ilde hørt. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 11. Marts, 2017 Studinebabe skrev, for 5 timer siden: Det er så fedt at konkludere det. Det er ikke tilfældet kan jeg fortælle. Aarhussyd har besøgt mig op til flere gange på trods af at han benægter det. Det er skægt som du insisterer på at jeg har besøgt dig, i så fald er det mindst 10 år siden..så du er en halv gammel studinebabe Som skrevet i privat besked til dig, giv et link til dine annoncer, el. Dit profil navn på sd.dk ..men det vil du ikke, skrev du til mig så jeg hælder til at Claire har ret, du er nok en fyr der har for meget tid ..og et trist liv Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Marts, 2017 aarhussyd skrev, for 3 minutter siden: Det er skægt som du insisterer på at jeg har besøgt dig, i så fald er det mindst 10 år siden..så du er en halv gammel studinebabe .... eller også er Studinebaben begyndt ret tidligt. Som ca. 10-årig. Jeg havnede for en god tid siden i en lortestorm, da jeg angreb Studinebaben for hendes priser og Weltanschau. Det var både hende selv og hendes understøttere, der gik i offensiven. Det kom derefter til en PB-udveksling, og her lød hun faktisk ret fornuftig, og det er bestemt ikke mit indtryk, at det var en mand, der stod bag. Nu holder jeg hendes dengang opgivne navn lidt tilbage, så hvis der er tale om en anden end dengang, vil hun/han ikke kende navnet. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 (edited) Borende X skrev, for 14 minutter siden: .... eller også er Studinebaben begyndt ret tidligt. Som ca. 10-årig. Jeg havnede for en god tid siden i en lortestorm, da jeg angreb Studinebaben for hendes priser og Weltanschau. Det var både hende selv og hendes understøttere, der gik i offensiven. Det kom derefter til en PB-udveksling, og her lød hun faktisk ret fornuftig, og det er bestemt ikke mit indtryk, at det var en mand, der stod bag. Nu holder jeg hendes dengang opgivne navn lidt tilbage, så hvis der er tale om en anden end dengang, vil hun/han ikke kende navnet. Jeg syntes dit angreb dengang, (er ikke sikker på at er den samme studinebabe?) er og var top latterligt og studinebaben har da også formået at fornærme en bunke mænd til punktet hvor de i en 6-siders lang debat sidder og surmuler, måske det også er sundt at reflektere over hvorfor voksne mænd reagere så voldsomt? ..Jeg er naturligvis undskyldt, det var mit undertøj der blev angrebet nu vil jeg forsøge at læse videre, i klædt min meget meget gamle morgenkåbe fra Bilka, som var billig, men top nice. Redigeret 11. Marts, 2017 af Claire 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 aarhussyd skrev, for 33 minutter siden: Det er skægt som du insisterer på at jeg har besøgt dig, i så fald er det mindst 10 år siden..så du er en halv gammel studinebabe Som skrevet i privat besked til dig, giv et link til dine annoncer, el. Dit profil navn på sd.dk ..men det vil du ikke, skrev du til mig så jeg hælder til at Claire har ret, du er nok en fyr der har for meget tid ..og et trist liv Jeg har som hele mail korrespondancen med dig og ville med glæde oplyse den på dette forum men så ville jeg afsløre mig selv som GP og det ønsker jeg ikke. Og jo, du har besøgt mig op til flere gange. Det er ikke mere end 1-2 år siden Kan huske dig, fordi du hedder Aarhusyd og den gang besøgte du mig i Jylland. Nu er jeg kun på Fyn. Nej kære venner. Jeg er ikke en mand og har skam aldrig været. Det ville der sikkert have været penge i. Så kunne jeg da først tage røven på jer. Mere end jeg gør i forevejen Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 Stabilizer skrev, for 1 minut siden: Vi har fået flere rapporter på denne tråd også. Hele misforståelsen hvor Studinebabe påstår at @aarhussyd har besøgt hende, hvilket han nægter skyldes nok at studinebabe mener at han har udtrykt interesse for @MinKærestes setup herinde, idet vi kan se at de skriver indlæg med gå minutters mellemrum fra samme CPU. Med alle de beskyldninger fra studinebabe til navngivne brugere af dette forum om hvem de er og hvem de har besøgt og de står forvirrede tilbage naturligt nok skulle den misforståelse være udredet. Fint at du træder varsomt. Der er nemlig en bruger der hedder @Studinebaben og det er vist hende du taler om her, og hun er en anden end denne Studinebabe. Afslørede/Sagde du lige at minkæreste og studinebaben er den samme? Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Kære Stabilizer Det er samme CPU eftersom jeg lejer mig ind samme sted som dem. Men det ændre ikke det faktum at Aarhussyd har besøgt mig op til flere gange. Ikke afslørede, nej Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Jeg har desuden ikke beskyldt nogen for at vide hvem de er. Jeg har skrevet at personen har besøgt mig eftersom der er kommet mange positive anmeldelser af mig herinde som GP og der har Aarhussyd b.la kommenteret Desuden er det dumt at kalde sig "Aarhussyd" i sin mail adresse og på dette forum. Så kan man regne ud hvem det er. Kender absolut ikke hans navn, men kan huske hans identitet udfra anmeldelse, mail og besøg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Stabilizer skrev, Lige nu: Ok, så sidder i på skødet af hinanden og skriver jeres indlæg, kan vi se Nej. Vi deler samme lejlighed til besøgende Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Jeg kender desuden Lea " Studinebaben" og hun har absolut intet at gøre med mine indlæg, kommentar osv. herinde. Hun er ikke i branchen længere. Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 (edited) Stabilizer skrev, for 7 minutter siden: okay, og i har samme alder, bryststørrelse ifgl jeres annoncer mv også. Og hvad så? Har begge brugere deltaget i samme tråd, eller hvad er grunden til din afsløring? Er vi ude i det der med, at man ikke længere kan ha en privat profil uafhængig fra sin arbejds profil? Eller er det kun dem du ikke kan li eller syntes der er dumme, der ikke må det? Som spurgt tidligere, må jeg få en liste over Cages brugere? Manden har bevidst sent mig trusler og oprettet den ene tråd efter den anden, kun med henblik på at chikanere mig, han har også flere gange påstået at han har besøgt mig, hvorfor ikke lige offentliggøre hans profiler, så vi kan få den ged barberet nu vi er igang? Eller er de mandlige brugere nogle små stakler der skal beskyttes, mens EGs piger bare kan smide sig på ryggen og adlyde? hey, du ved også godt at jeg selv mener, at du køre en chikanekamp mod mig, så hvad med lige at afsløre din egen privatprofil, nu vi er igang? På forhånd tak Redigeret 11. Marts, 2017 af Claire 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 11. Marts, 2017 Stabilizer skrev, for 1 minut siden: som du også har fået besked om på pm som svar på din rapport, holder man klare grænser ml ens brugernavne afslører vi det ikke men blander man det sammen og sidder fra et brugernavn og beskylder en navngivnen bruger herinde for at have besøgt vedkommende så holder vi ikke hånden over pigerne jeg kører ikke nogen chikanekamp mod dig, den sanktion du fik af mig var godkendt af administrator og en anden moderator, og den anden sanktion var ikke fra mig Du har ikke styr på din dokumentation. Kan du finde et opslag hvor jeg har deltaget med "minkæreste"? Du skal vist udlukkes for dette forum som moderator. De to profiler som du nævner har på ingen måde deltaget i samme diskusion. Skal lige høre dig om hvad det næste bliver som du oplyser? Adresse, personlige konto oplysninger, fulde navn osv?! Kan se ud fra Claries kommentar at du gentagende gange har chikaneret hende og du laver tilfældigvis samme chikane nu, både overfor mig og ikke mindst "minkæreste", som intet har med dette at gøre. Som sagt, så lejer vi denne samme lejlighed som er meget normalt i denne branche. Del dette indlæg Link til indlæg
Buddy 42 Skrevet 11. Marts, 2017 Nogen der har et link til studinens annonce blev helt nyskerig Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. Marts, 2017 Jeg har fået besked på ikke at blande mig yderligere i administrations beslutninger, fair nok. Jeg håber at de ændrede regler bliver indskrevet i EG regelmangt ASAP. ellers er det jo ren bananrepublik. Der er en kæmpe andel af bruger, der bruger sekundære profiler, når de skal skrive negative anmeldelser af piger, for ikke at blive koblet sammen med deres anden bruger, de vil nok også gerne ha de nye ændrede regler afvide. Jeg venter i spænding på listen over Cages brugere, i og med han tidligere har sagt at han besøgt mig, har han jo også vist sig ude afstand til at adskille forskellige brugere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg