Captain 576 Skrevet 10. Marts, 2017 Nogen som har besøgt Oliwia ?? https://annoncelight.dk/showad/224456 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 10. Marts, 2017 Prøv at skriv til hende, det er et mærkeligt koncept hun køre, taler om hendes kæreste hele tiden Så regn ikke med ekstra ydelser men jeg hører gerne hvis du tager en for holdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 10. Marts, 2017 frisk fyr nsj skrev, for 5 minutter siden: Prøv at skriv til hende, det er et mærkeligt koncept hun køre, taler om hendes kæreste hele tiden Så regn ikke med ekstra ydelser men jeg hører gerne hvis du tager en for holdet. Kender du hende siden du ved hun taler om kæresten ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 10. Marts, 2017 Captain skrev, for 25 minutter siden: Kender du hende siden du ved hun taler om kæresten ?? Nej så misforstår du det jeg skriver, eller også har jeg været uklar. Har været i kontakt med hende på mail og sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 12. Marts, 2017 ...slet ingen som har prøvet hende..? /T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg