fraekfyrfyn 5 Skrevet 11. Marts, 2017 Hejsa, er der nogen som stadig har kontakt til Lene i Odense S? I så fald ville eg sætte pris på et telefon nummer, da det jeg har ikke virker mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 12. Marts, 2017 Er det gade pigen Lene du mener? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 12. Marts, 2017 Jeg tror det er gadepigerne, men der er ingeb kontakt til hende.. lene var indlagt i lang tid med rygsmerter.. siden er hun ikke set eller kunne kontaktes.. Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 12. Marts, 2017 Var lige forbi Lenes ringeklokke i dag.. Der blev ikke svaret, men postkassen var tømt.. Eller sagt på en anden måde, der hang ikke reklamer, breve eller andet ud af sprækken, som der har gjort tidligere.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 13. Marts, 2017 Jeg var så heldig at møde Lene i gaden, fredag aften. Glemte dog at få hendes nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elfyr 5 Skrevet 13. Marts, 2017 Søger også lenes nummer har gjort længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 11. April, 2017 Er der nogen som har set eller hørt noget til Lene for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 11. April, 2017 Har takt med Lene, men hun vil ikke have besøg, da det roder meget hos hende.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 14. April, 2017 Mødte Lene i gaden i onsdags, hun har pt. ingen telefon. Kørte hende hjem, Så jeg kunne se hvor hun bor. Hun inviterede mig til at besøge hende i påsken. Gør jeg måske. har en telefon som ikke bliver brugt den kunne jeg jo forære hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 17. April, 2017 Det kunne være super.. Kan du evt smide en etage og dør nr, i en PB til mig? Jeg har været der et par gange, men kan sgu ikke huske etage og dør nr.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elfyr 5 Skrevet 19. April, 2017 Muligt at få lenes nummer evt adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 29. April, 2017 Er der nogen der har Lenes nye nummer? Eller kører man bare forbi hende nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olsen71 10 Skrevet 2. Maj, 2017 Nogle der kan hjælpe med et nr til Lene . Har besøgt hende flere gange men længe siden. PB på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 2. Maj, 2017 Det var da pokkers som I kender hende alle jer. kan én af jer lige beskrive hende lidt: alder, højde, vægt - sådan ca altså og hvorfor er det alle vil have kontakt? Hva kan hun som mange af dem som annoncerer ik kan? Ja, nu blev jeg bare nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. Maj, 2017 Jb232 skrev, 1 time siden: Det var da pokkers som I kender hende alle jer. kan én af jer lige beskrive hende lidt: alder, højde, vægt - sådan ca altså og hvorfor er det alle vil have kontakt? Hva kan hun som mange af dem som annoncerer ik kan? Ja, nu blev jeg bare nysgerrig. Største grund er så vidt jeg ved hendes ret lave priser og at hun kan hendes håndværk. Men vil måske nok mene at hvis man efter gentagne gange ikke har kunne få fat i hende er det måske fordi hun ikke er interesseret i af få besøg. Man skal i hvert fald lige fare lidt med lempe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg