Hop til indhold
Guest Emma Tilde

Hvad afgør om du besøger en GP

Recommended Posts

Guest Emma Tilde

En tanke, som jeg har puslet en smule med..

Hvad afgør om du besøger en GP ? Er det profilteksten, billederne, anbefalingerne eller noget helt fjerde ?

Og hvad afgør om du vender tilbage til hende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I min optik og erfaring, er det en blanding af det hele. Jeg tænder dog mest på danske piger, da det at kunne snakke sammen betyder alt ift. kemi etc. 

Billeder uden filter er at foretrække, så har man et billede af hvad man går ind til.

Kemien og oplevelsen afgøre om jeg kommer igen. Økonomi og udseende er sekundært!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser som regel først efter billederne. Hvis jeg synes pigen ser attraktiv ud, så kigger jeg på prisen. Herefter kigger jeg så om der er nogle anmeldelser. Hvis anmeldelserne også er gode besøger jeg ofte pigen. 

Nogle gange hvis en pige har fået mange gode anmeldelser, har jeg dog valgt at besøge pigen alligevel selvom der egentlig er andre piger jeg ville tænde mere på. 

Jeg besøger aldrig en pige hvis hun har fået dårlige anmeldelser nyligt.

Profilteksten siger mig intet hvis pigen er udenlandsk. Hvis pigen er dansk synes jeg ofte en gid profiltekst hjælper på mit valg, da jeg mere stoler på de danske piger :)

jeg er kun kommer igen hos to glædespiger. Begge fordi der ikke var noget stress, pigen var sød og imødekommende og fordi prisen var overkommelig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Ranger

I første omgang er det vist Profilteksten og billederne der gør det spændende derefter er det den personlige udstråling der får en til at besøge igen og igen:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emma Tilde skrev, for 25 minutter siden:

Hvad afgør om du besøger en GP ? Er det profilteksten, billederne, anbefalingerne eller noget helt fjerde ?

1. for det første undersøger jeg afstanden og ser, hvad der rør sig i nærområdet - vælger dog som regel hurtigt de steder fra, hvor jeg tidligere har haft mindre gode oplevelser eller som ikke er diskrete i forhold til at jeg bor lige i nærheden - kommer jeg længere væk - er jeg måske ligeglad om klinikken ligger ved siden af brugsen.

2. value for money - ser pigen godt ud og har hun et godt tilbud på en ½, 3/4 eller hel time.

3. om jeg kommer tilbage: afgøres af om jeg fik en god oplevelse til prisen med god øjenkontakt, god tid, god belysning, rolig baggrundsmusik, stilfuld indretning, gode toiletforhold mm. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

tja, hvad afgøre det ....

... vel først og fremmest mine præferencer - jeg vil altid går efter en vis udstråling, som (oftest) hænger sammen med en vis alder (måske 30 +? - jeg er selv i 50'erne.

Billeder er knap så afgørende, mere som udelukkelseskriteriet: Hvis de viser er alt for megen photoshop og silikone og tattoos, så er det ikke noget, der falder i min smag.

Lidt oplysning skal der til - jeg er ikke til de helt avancerede lege, men en vis forventningsafstemning er nok på sin plads. Der synes jeg, at nogle piger er gode til at give en indikation - jeg vil nok ikke få meget ud af at besøge en domina, andre annoncer lover alt - men de tilbyder tit intet :-)

Teksten skal tiltale mig, men på den anden side er jeg klar over, at ikke alle har ord i deres magt. Når jeg i en annonce bliver tiltalt som "skat / søde / mv." - så står jeg af ...

F.eks. er din tekst skrevet i 3. person:

"Emma-Tilde vil sno sine lange ben omkring dig og ...."

"Emma-Tilde har frækt kort hår, vejer 75kg og har dejlige bløde D-skåls bryster."

Er det ikke dig, annoncen handler om? Selv om dine attributter kunne vær fristende, og dine billeder ligeså, er teksten for mig et "no-go",

Og meget vigtigt: oplysningerne skal være korrekte - alder, udseende, diskret beliggenhed, forholdene etc. skal passe til den person, jeg møder i døren hhv. værelset -  lidt " + / - moms" er ok, men ellers går jeg min vej igen ...

Beliggenhed + åbningstider spiller en rolle - jeg har det bedst med at besøge damerne om aften, gerne 1 time eller mere, så er dagens opgaver overstået, og jeg kan nyde det mere, end hvis jeg skal noget bagefter. Afstanden spiller ind, men jeg bevæger mig lejlighedsvis rundt i landet / i Jylland, så nogen gange kan andre steder også være interessant. Men som udgangspunkt kører jeg ikke langt ...  vil heller bruge tiden på andet :-)

Indrømmet, kan fristes af en pludselig indskydelse, men det sker sjældent. Har gennem årene fundet et par "faste" piger, så der er ikke så mange "nye" eksperimenter ...

Kort sagt: Når en fornuftig og sandfærdig tekst, og evt. pæne billeder, svarer til mine præferencer - så kan jeg bestemt fristes ...

Håber du kan bruge det til noget ... selv om jeg nok ikke er så tit i det østjyske ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor finder jeg hende? Er det langt fra mit hjem/arbejde? Hvordan ser hun ud? Er det ægte billeder? Dyrker hun sex uden kondom, så nej tak. Pris og ydelser er selvfølgelig også vigtigt. :). Det sker også at jeg bare har lyst til en asiat, hvid eller mørk pige og så er det sådan noget der styrer. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig handler det om hvordan hun ser ud hvos hun tænder mig så prøver jeg og søge herinde med tidligere anmeldelser hvis hun ikke har nogen så er det blot og jeg vil tage springet eller vente til en gp som jeg har være ved før kommer forbi 

Mest af alt det sidst fordi jeg er et provlem med at komme først jeg er ved en ny gp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emma Tilde
sydvinden skrev, for 8 timer siden:

tja, hvad afgøre det ....

... vel først og fremmest mine præferencer - jeg vil altid går efter en vis udstråling, som (oftest) hænger sammen med en vis alder (måske 30 +? - jeg er selv i 50'erne.

Billeder er knap så afgørende, mere som udelukkelseskriteriet: Hvis de viser er alt for megen photoshop og silikone og tattoos, så er det ikke noget, der falder i min smag.

Lidt oplysning skal der til - jeg er ikke til de helt avancerede lege, men en vis forventningsafstemning er nok på sin plads. Der synes jeg, at nogle piger er gode til at give en indikation - jeg vil nok ikke få meget ud af at besøge en domina, andre annoncer lover alt - men de tilbyder tit intet :-)

Teksten skal tiltale mig, men på den anden side er jeg klar over, at ikke alle har ord i deres magt. Når jeg i en annonce bliver tiltalt som "skat / søde / mv." - så står jeg af ...

F.eks. er din tekst skrevet i 3. person:

"Emma-Tilde vil sno sine lange ben omkring dig og ...."

"Emma-Tilde har frækt kort hår, vejer 75kg og har dejlige bløde D-skåls bryster."

Er det ikke dig, annoncen handler om? Selv om dine attributter kunne vær fristende, og dine billeder ligeså, er teksten for mig et "no-go",

Og meget vigtigt: oplysningerne skal være korrekte - alder, udseende, diskret beliggenhed, forholdene etc. skal passe til den person, jeg møder i døren hhv. værelset -  lidt " + / - moms" er ok, men ellers går jeg min vej igen ...

Beliggenhed + åbningstider spiller en rolle - jeg har det bedst med at besøge damerne om aften, gerne 1 time eller mere, så er dagens opgaver overstået, og jeg kan nyde det mere, end hvis jeg skal noget bagefter. Afstanden spiller ind, men jeg bevæger mig lejlighedsvis rundt i landet / i Jylland, så nogen gange kan andre steder også være interessant. Men som udgangspunkt kører jeg ikke langt ...  vil heller bruge tiden på andet :-)

Indrømmet, kan fristes af en pludselig indskydelse, men det sker sjældent. Har gennem årene fundet et par "faste" piger, så der er ikke så mange "nye" eksperimenter ...

Kort sagt: Når en fornuftig og sandfærdig tekst, og evt. pæne billeder, svarer til mine præferencer - så kan jeg bestemt fristes ...

Håber du kan bruge det til noget ... selv om jeg nok ikke er så tit i det østjyske ...

Sikke lækker detaljeret og letforståelig kommentar 

- Og tak fordi du har givet dig tid til, at vurdere mig - Jeg vil rette teksten, så den ikke står i tredje person, ved faktisk ikke, hvorfor jeg har skrevet det,s om jeg har ? 

Emma 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Emma Tilde

Hvis det er dig der er på billedet, vil jeg nok overveje det, og måske se tiden an. måske kommer du med nyere billeder som ikke virker så melankolske jeg synes du udtrykker længsel, et smil vil kunne et oprigtigt smil vil kunne for mig op og ringe, måske skulle du sparer lidt på det at hovere. det vil glæde dig at vise din naturlige side.

Bare min mening ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 17 minutter siden:

Hejsa Emma Tilde

Hvis det er dig der er på billedet, vil jeg nok overveje det, og måske se tiden an. måske kommer du med nyere billeder som ikke virker så melankolske jeg synes du udtrykker længsel, et smil vil kunne et oprigtigt smil vil kunne for mig op og ringe, måske skulle du sparer lidt på det at hovere. det vil glæde dig at vise din naturlige side.

Bare min mening ;)

Det er bare at se sexet ud, ikke melankoli. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emma Tilde
Iscenesat Virkelighed skrev, for 20 minutter siden:

Det er bare at se sexet ud, ikke melankoli. :D 

Jeg synes (Som kvinde) at jeg har naturlige billeder på min profil - 

Men det vil jeg se, om jeg kan få lavet 

Billederne er 100% mine egne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal selvfølgelig være i kørsels afstand... Men alt er relativt. Som det er nu kunne jeg kun finde på at besøge nogen i maks 1 times kørsel. Men min faste holder til 1 1/2 - 2 timers kørsel fra Holstebro.

Ellers er det hvad hun tilbyder som jeg går efter. Udseendet betyder også en smule, men ikke altafgørende...det kommer an på hvad jeg søger.

Om hun VIL Mig under besøget, fake eller ej :D hvis det er gået godt, så kan man jo lige så godt komme på besøg igen :) ( men denne kategori er meget svær, for jeg kan da godt forstå hvis man holder en smule afstand, da det jo trods alt er "købe sex" og ikke et kæreste par som mødes ). 

Anbefalinger er jeg ikke meget for. Jeg vil helst selv gøre mine egne erfaringer. 

Ja, som en anden skrev, så er en tekst skrevet i 3. person måske ikke så smart 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Emma Tilde 

dag jeg har været så heldig at besøge dig nogle gange kan jeg kun tilslutte mig at dine billeder er helt dine egne og meget vellignende 

da jeg så din annonce her bestilte jeg en tid med det samme. Det er måske også fordi jeg ved hvad du består af og det vil jeg ikke lade mig gå glip af 

glæder mig til at se dig igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emma Tilde skrev, for 18 timer siden:

Selfies er turnon for mig, text der antyder en legesyg pige/kvinde(men jeg er osse til bondagelege, så det er vigtig) Og så er det vigtig, at hun er dansker!

Om jeg kommer igen, afhænger af pigen, kemien, og ikke mindst af, om jeg tror hun kan udfordre min fantasi igen. Selvom oplevelsen har været god, vil jeg gerne have en ny oplevelse næste gang, men det afhænger jo osse af mig, og mine ønsker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sachs

Overordnet set er jeg til ligefrem og klar kommunikation. Så selvom jeg er med på, at ’GP-konceptet’ bygger på et vist mål af iscenesættelse, foretrækker jeg altså uredigerede billeder og tekster uden omsvøb; fortæl mig nøgternt og ærligt, hvad du tilbyder og forventer; vis mig, hvem jeg kommer til at møde.

Om forholdet mellem tekst og billede: der er helt sikkert noget om det kendte ét-billede-siger-mere-end-tusind-ord-diktum, men mens jeg ikke vil udelukke et besøg uden at have set billeder, fravælger jeg konsekvent GP’er med profiltekster uden substans.

Måske er det, fordi jeg kun sjældent ’bare’ er ude efter et knald – jeg er single og nyder i den grad (også) muligheden for en inspirerende samtale og et godt grin; en velskrevet profiltekst er en langt bedre indikator for, om der kan opstå den nødvendige kemi, end selv de bedste billeder.

Anmeldelser læser jeg … med rynkede bryn og bevidstheden om, at de er subjektive.

Hvad kan få mig til at vende tilbage? Hmm…, fx at jeg glemte tid og sted og rum, deadlines på jobbet, den globale opvarmning og indkaldelsen fra tandlægen hjemme på køleskabsdøren – mindre kan muligvis gøre det, men det er kraftedeme svært at sætte på formel.

Personligt vil jeg gerne scores, subtilt og sensuelt og uden hast, det kræver en GP, der har indlevelse og overskud til at medvirke til at realisere den illusion – heldigvis findes det, og så vender jeg meget gerne tilbage.

Og nå ja … så er der de dage, hvor reptilhjernen styrer løjerne, ignorerer ’all of the above’ og kaster mig ud i komplet ureflekterede 'impulskøb' … det kan også noget:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er absolut kun til danske naturlige piger, der også selv får dækket et sex behov. 

Annoncen skal være med alder og gerne kropsmål, udseende er sekundært for mig.

En fyldig og klar beskrivelse af hvad GP tilbyder er en stor fordel, ja læser hele annonceteksten og gerne 2 gange :D

Det at GP kun tager imod få kunder på en dag og at weekendbesøg er en mulighed er også et plus.

Billeder skal være ægte og naturlige.

God aften til alle....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Taler vi om annoncer, hvor pigen ikke er aktiv på EG, så er det egentligt meget simpelt for mit vedkommende

1) jeg kigger billeder - Det er indgangsvinklen

2) jeg vurdere om billederne nu også er ægte eller om de virker som om, de afspejler pigen for 10 år siden på en god dag.

3) Jeg tjekker om der skulle være skrevet nogle anmeldelser.

4) Hvis det er klinik, tjekker jeg stedet hvis de har hjemmeside, og også om jeg kan finde noget om klinikken.

Reel er jeg rimelig ligeglad med teksten. Jeg hæfter mig kun ved faktadelen, og ikke den del hvor hun skriver "Jeg er sød og meget service-mindet" og al den slags, som alle skriver i forskellige afskygninger. 

Hvad skal der til for at jeg kommer igen. Reelt ønsker jeg ikke besøge en pige, uden jeg allerede har set et potentiale for at komme igen. Det er således også rimeligt klart, at jeg ikke kommer igen, hvis det ikke rigtigt rykkede. Al det der med kemi, er jo subjektivt, så jeg holder fast ved en pige, hvis jeg synes sexen var i særklasse, alså min følelse af sexen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat:

-----------------------

Hej Søde Emma Tilde <3

Du ser rigtig sød og tiltalende ud på dine billeder "Smuk"  og ja jeg kigger selvfølgelig på dine billeder. Men GP´s (din) tekst beskrivelse betyder rigtig meget for mig. Ofte vil jeg gennem teksten kunne opleve om vi vil være på bølgelængde og finde kemi til det jeg håber på - en god langsom kærlig gensidig erotisk oplevelse, gerne kæreste leg, som vil stå som noget særligt, og skønt at tænke tilbage på.

Du er med dine 26 år nok lidt for ung til jeg middelbart vil tage kontakt til dig. Søger mere GP på 40 - 50 år, så vi står mere lige.

Når det er muligt vælger jeg altid besøg på mindst 2-3 timers længde, gerne mere, så der også er tid til en hyggelig sludder , en kop kaffe, et glas vin, måske lidt mad. 

Hvis det er blevet den gode oplevelse jeg håber på, så kommer jeg igen og igen.

Knus fra Booob :) <3 :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke noget mere tiltrækkende end en køn pige med et sødt smil. Så husk smilet :):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Emma Tilde..

Det første jeg gør er at kigge billeder.. Det jeg kigger mest efter er pigens øjne.. Øjne betyder RIGTIG meget for mig.. Og jeg ved godt at der er ikke mange danske piger der har ansigtet med på billederne.. Der har du så klart et plus.. Og FUCK nogle kønne øjne du har.. (ja HAR kigget din profil) Er det en dem der har billeder på hvor hun bliver knaldet.. Så springer jeg fra.. Jeg ved godt det er en mærkelig tanke.. Men jeg behøver ikke se hende blive knaldet a en anden.. Og jeg har det lidt det samme med hvis hun har billeder på hvor hun har vidt spredte ben.. Det er helst noget jeg gerne selv vil se irl inden jeg ser det på et billede.. 

Det næste er teksten.. Sådan hvad hun tilbyder og om det er en indholdsrig tekst.. Er det en intetsigende tekst.. Så hopper jeg pænt videre.. Jeg må sige at din profiltekst er rigtig go.. 

Og så bliver billederne lige kigget igennem igen.. Inden jeg tager kontakt.. 

Det må jeg sige, at din profil så BESTEMT tiltaler mig.. Så havde du været herovre på øen.. Så havde jeg været forbi dig.. ;)

Om jeg kommer igen?????? Ja det er jo altid det store spørgsmål.. Men er benene blevet revet totalt væk under mig som der er et par stykker herinde der har gjort.. Så ja.  Så kommer jeg igen.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...