Guest Tøs Skrevet 15. Marts, 2017 Hej Hvor er der bedst mulighed for at finde en pige til pigesex ? Jeg synes jeg har søgt mange steder på nettet og irl Men synes at det er blevet svært at finde nogen seriøse piger derude Jeg er gift men er også bisexuel og savner den side og leg Håber på at i kender nogen gode sider / tips Ønsker jer alle en god dag Knus fra Tøsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sonofsam Skrevet 15. Marts, 2017 Prøv evt. hende her. Hun er seriøs og til begge "sider", som hun osse skriver.https://annoncelight.dk/showad/223146 Held og lykke. Hun er ikke på så ofte - som regel et par gange om måneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larslarsen 26 Skrevet 15. Marts, 2017 Prøv hende her: sexpiger.dk/3737, hun er også bi. Det du ser er det du få Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yasin448 12 Skrevet 15. Marts, 2017 Hvorfor ikke lave en trekant med din fyr? Syntes det mærkeligt at være utro med en pige, måske ku i gøre det sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 15. Marts, 2017 Tøs skrev, for 2 timer siden: Hej Hvor er der bedst mulighed for at finde en pige til pigesex ? Jeg synes jeg har søgt mange steder på nettet og irl Men synes at det er blevet svært at finde nogen seriøse piger derude Jeg er gift men er også bisexuel og savner den side og leg Håber på at i kender nogen gode sider / tips Ønsker jer alle en god dag Knus fra Tøsen Send en pm til Maii, så er jeg faktisk overbevist om at i enten finder ud af noget, eller at hun har en god anbefaling til dig https://www.eroguide.dk/forum/profile/16267-maii-love/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 15. Marts, 2017 Jeg mener @Frække Ida og måske @Miss Ea er bi men er ikke sikker. Flotte og frække er de. Jeg selv er 100% til fyr så har aldrig prøvet en kvinde og kan ikke anbefale nogen til pigesex. Håber du finder en❤ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen Skrevet 15. Marts, 2017 Jeg mener at dejlige @Tilde er bi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tøs Skrevet 15. Marts, 2017 Yasin448 skrev, for 1 time siden: Hvorfor ikke lave en trekant med din fyr? Syntes det mærkeligt at være utro med en pige, måske ku i gøre det sammen. Har haft flere trekanter med min mand og en pige eller en fyr men savner en pige der kunne blive lidt fast med mig Og hvis det hun er med på det kan han da også være med engang imellem men søger hovedsagligt til mig selv Og han ved det godt at jeg søger en pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tøs Skrevet 15. Marts, 2017 Prinz skrev, 1 time siden: Send en pm til Maii, så er jeg faktisk overbevist om at i enten finder ud af noget, eller at hun har en god anbefaling til dig https://www.eroguide.dk/forum/profile/16267-maii-love/ Hej Prinz Takker det vil jeg da lige prøve knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Blondine Zine Skrevet 15. Marts, 2017 Yasin448 skrev, for 2 timer siden: Hvorfor ikke lave en trekant med din fyr? Syntes det mærkeligt at være utro med en pige, måske ku i gøre det sammen. Hvorfor er det mærkeligt? Jeg har altså flere piger der kommer på besøg uden deres mænd ved det. Det er da også rigtig mange mænd der besøger andre mænd uden deres koner ved det. Der er da helt det samme. Kvinder må vel også få lidt fremmed ikk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yasin448 12 Skrevet 16. Marts, 2017 Det utroskab om det er en mand eller kvinde. Jeg ved ikke hvilke mænd som har koner eller ikke, jeg spurgte bare her fordi hun som sagt siger hun har en fyr og søger en kvinde. Så kommer mit sprøgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2017 Blondine Zine skrev, for 15 timer siden: Hvorfor er det mærkeligt? Jeg har altså flere piger der kommer på besøg uden deres mænd ved det. Det er da også rigtig mange mænd der besøger andre mænd uden deres koner ved det. Der er da helt det samme. Kvinder må vel også få lidt fremmed ikk? Det er mærkeligt fordi at brugeren Yasin448, har et meget gammeldags/konservativt syn på parforhold/kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg