Hop til indhold
Guest Marlene More

Jeg er lyv og tyve, vil du virkelig gerne vide det?

Recommended Posts

Det burde egentlig være helt simpelt.

Den der sælger en vare, og tager pengene for det, ja der skal varedeklarationen ganske enkelt være sandfærdig.

Alder og vægt er ikke relative begreber, men simple nominelle fakta.

Vi kan som forbrugere ikke rigtig bruge det til noget, at alle konkurrenterne gør det samme, og derfor er jeg også nødt til at gøre det.

Det er vores penge det handler om, og for os handler det om at kunne træffe en købsbeslutning på et så retvisende et grundlag som muligt.

Om så sandheden koster kunder, ja det er sælgers problem, og ikke købers problem.

Købers problem bliver det hvis det lykkes sælger at snyde sig til en handel, som køber ikke havde indgået hvis varedeklarationen havde talt sandt.

Og nej jeg regner ikke pigerne for en vare, men det regner jeg deres service for at være!

Og god service begynder hos mig med at sælger taler sandt.

Om kunden så lyver så vandet driver, om alder, vægt og egne øvrige fortræffeligheder, fred med det, den afmålte tid sælger er sammen med køber.

Er det ikke som på værtshuset, der gider bartenderen også godt lytte, så længe gæsten stadig køber i baren - mon ikke bare det så går ind af det ene øre og ud af det andet.

Helt enig med Liderligfyr om FKK klubberne i Tyskland.

Her bedrages synet ikke af Photoshop, og forførende usande tekster.

Snakken i klub rammer er også meget mere naturlig, og tror jeg ægte end på et bordel.

Sådan følte jeg i alt fald til de FKK lignende arrangementer jeg deltog i, da de blev forsøgt i Rødovre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Sandheden er bare at de kvinder i branchen der startede det her med at trække moms osv fra alderen gjorde os andre en kæmpe bjørnetjeneste.. Fordi jeg tænker, som sagt flere gange før, at hvis jeg i min annonce skrev 27 år så ville flere forvente at møde en kvinde i midt 30'erne og blive slemt skuffede..

Et eller andet sted er jeg "nød" til at fortsætte ud af den vej for at tiltrække de gæster der faktisk ønsker en GP i min alder og ikke en som er langt over min alder..

Det sku skide irriterende (pardon my French).. Men desværre er det bare sådan det er.. 

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i gæsternes frustrationer.. Mit råd er at man enten dropper idéen om at købe sex eller selv ligger momsen oveni når man ser pigernes klinik alder.. Hahaha.. 

Jeg synes personligt, 27 års livserfaring (og seksuel erfaring!) kombineret med en krop som en 21-årig er ret ideelt! Det er derfor, du er den perfekte glædespige, smukke @JenniferRomantica (tror jeg...har jo desværre stadig et besøg til gode).

På den måde ville det fungere fint for mig at du skrev din rigtige alder. Umiddelbart ville jeg lægge moms på, men der er jo nogen, der skriver i annoncen at det faktisk er deres rigtige alder, de oplyser. Det burde flere gøre, for ret beset kan man jo ikke vide om der kun er lagt moms eller også topskat på alderen. Har i hvert fald en klar fornemmelse af, at nogle bestemte piger må være en del mere end 25 % ældre end den alder, de skriver på hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Sandheden er bare at de kvinder i branchen der startede det her med at trække moms osv fra alderen gjorde os andre en kæmpe bjørnetjeneste.. Fordi jeg tænker, som sagt flere gange før, at hvis jeg i min annonce skrev 27 år så ville flere forvente at møde en kvinde i midt 30'erne og blive slemt skuffede..

Et eller andet sted er jeg "nød" til at fortsætte ud af den vej for at tiltrække de gæster der faktisk ønsker en GP i min alder og ikke en som er langt over min alder..

Det sku skide irriterende (pardon my French).. Men desværre er det bare sådan det er.. 

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i gæsternes frustrationer.. Mit råd er at man enten dropper idéen om at købe sex eller selv ligger momsen oveni når man ser pigernes klinik alder.. Hahaha.. 

Altså, sidst dette emne var oppe havde du konstrueret et svar alá "Dem på klinikken synes jeg ligner en x år". Jeg vil give et kompliment for ovennævnte konstruerede svar. Det er en fix lille finte at fjerne sig eget ansvar ved at give tidligere glædespiger skylden -  og fremstille det som om, at det kan aldrig ændres  :D

Se..... problemet ved disse svar er, at nogle betragter det som decideret løgn.  Andre tænker hun er ikke den hurtigste knallert havnen, Andre tænker, tror hun virkelig at vi mænd er så dumme at vi køber den. Andre smiler måske bare og giver dig et like fordi du er sød og sexet.

For ikke så længe siden var der en meget seriøs tråd omkring hvorfor der bliver færre og færre klinikker. Der kom rigtigt meget fornuftigt input, små ting og store ting der kunne ændres med fordel. 

For mit vedkommende betragter jeg det,  at angive den korrekte alder og..... smide nogle billeder, hvor man ikke bevidst gør pigen yngre, som en lille detajle man hurtigt kunne tage i brug. Selvfølgelig skal man ikke gøre det, hvis man ønsker at selv tænkende mænd skal havde ret når de sige "Det er jo egentligt lige meget om jeg besøger danske piger eller de billigere udenlandske piger - Begge partner er lige utroværdige i deres markedsføring.

Men... hvis hvis man ønsker at kunne distance sig, hvilket man jo ofte hører i form alá  "Danske piger giver en bedre service, dem kan rent faktisk tale med osv osv" Så er det jo jeg tænker "Jamen det vil virke stærkere og mere troværdig hvis man tilføjer "Hos os møder du den pige du ser, og hun har faktisk den alder og vægt som vi opgiver"

Man kan så spørge sig selv "Jamen er der rent faktisk et marked, hvor en højere pris er berettiget og hvor køberne kan se de indlysende forskelle ? " Det er der ihvertfald nu, for mange af de danske piger giver jo udtryk for, at de reelt ikke mangler gæster. Det er så bare her man skal passe på med "Så behøver vi ikke at ændre noget - Alt skal være ved det gamle"

Rent forretningsmæssigt mener jeg virkelig at klinikkonceptet på rigtig mange måder at skvattet i søvn. Det skal dog siges, at jeg lejlighedsvis ser enkelte innovative tiltag. Jeg tilhører den gruppe, der gerne betaler for, at alt er iorden, der er pæne lokaler, rent sengetøj, pigernes billeder afspejler virkeligheden m.v. - Altså kort sagt "Der er ikke noget at komme efter. Klinikken har et godt brand og ensartet service niveau". Det er således idag, at hvis man skal besøge en pige for første gang, så er der mange elementer af tvivl man skal forholde sig til, men noget af det vigtigste er faktisk at pigen ser ud som forventet. Dette kan selvfølgelig ikke stå alene, men starter et besøg med skuffelse, så bliver det sjældent godt.

Det er mit indtryk at du og andre aktive piger på EG, faktisk klarer sig godt og er rimelige populære, det der så kan undre mig er, at jeg skal læse de underlige konstruere svar, næsten uagtet hvad der spørges om. Jeg synes det er fair at en pige siger "Ja det er ikke særligt troværdigt, jeg ønsker bare ikke at bruge kræfter på at forklare klinikken det" Så er man da hudløs ærlig. 

Det bedste for jer selv ville jo nok være, at bruge bare lidt af det input i får på EG, Det kunne hurtigt skabe en Win/win for alle parter. Jeg er fra udelukkende at besøge i privat/diskret begyndt at komme en del på hovedsageligt københavnske klinikker. Hvorfor så det ? For så må det jo være i skønneste orden. Jeg kommer der kun fordi, der findes nogle stjerner, der desværre ikke kan besøges på anden vis. Der er mange gode rutiner m.v. på klinikker, men for fanden hvor laver de også mange fodfejl. 

Det blev lidt langt, og det er faktisk mit håb, at mange godt forstå, at det med alder, billeder og vægt ikke bare er en sjov lille detalje, samt at det betyder en del. 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Altså, sidst dette emne var oppe havde du konstrueret et svar alá "Dem på klinikken synes jeg ligner en x år". Jeg vil give et kompliment for ovennævnte konstruerede svar. Det er en fix lille finte at fjerne sig eget ansvar ved at give tidligere glædespiger skylden -  og fremstille det som om, at det kan aldrig ændres  :D

Se..... problemet ved disse svar er, at nogle betragter det som decideret løgn.  Andre tænker hun er ikke den hurtigste knallert havnen, Andre tænker, tror hun virkelig at vi mænd er så dumme at vi køber den. Andre smiler måske bare og giver dig et like fordi du er sød og sexet.

For ikke så længe siden var der en meget seriøs tråd omkring hvorfor der bliver færre og færre klinikker. Der kom rigtigt meget fornuftigt input, små ting og store ting der kunne ændres med fordel. 

For mit vedkommende betragter jeg det,  at angive den korrekte alder og..... smide nogle billeder, hvor man ikke bevidst gør pigen yngre, som en lille detajle man hurtigt kunne tage i brug. Selvfølgelig skal man ikke gøre det, hvis man ønsker at selv tænkende mænd skal havde ret når de sige "Det er jo egentligt lige meget om jeg besøger danske piger eller de billigere udenlandske piger - Begge partner er lige utroværdige i deres markedsføring.

Men... hvis hvis man ønsker at kunne distance sig, hvilket man jo ofte hører i form alá  "Danske piger giver en bedre service, dem kan rent faktisk tale med osv osv" Så er det jo jeg tænker "Jamen det vil virke stærkere og mere troværdig hvis man tilføjer "Hos os møder du den pige du ser, og hun har faktisk den alder og vægt som vi opgiver"

Man kan så spørge sig selv "Jamen er der rent faktisk et marked, hvor en højere pris er berettiget og hvor køberne kan se de indlysende forskelle ? " Det er der ihvertfald nu, for mange af de danske piger giver jo udtryk for, at de reelt ikke mangler gæster. Det er så bare her man skal passe på med "Så behøver vi ikke at ændre noget - Alt skal være ved det gamle"

Rent forretningsmæssigt mener jeg virkelig at klinikkonceptet på rigtig mange måder at skvattet i søvn. Det skal dog siges, at jeg lejlighedsvis ser enkelte innovative tiltag. Jeg tilhører den gruppe, der gerne betaler for, at alt er iorden, der er pæne lokaler, rent sengetøj, pigernes billeder afspejler virkeligheden m.v. - Altså kort sagt "Der er ikke noget at komme efter. Klinikken har et godt brand og ensartet service niveau". Det er således idag, at hvis man skal besøge en pige for første gang, så er der mange elementer af tvivl man skal forholde sig til, men noget af det vigtigste er faktisk at pigen ser ud som forventet. Dette kan selvfølgelig ikke stå alene, men starter et besøg med skuffelse, så bliver det sjældent godt.

Det er mit indtryk at du og andre aktive piger på EG, faktisk klarer sig godt og er rimelige populære, det der så kan undre mig er, at jeg skal læse de underlige konstruere svar, næsten uagtet hvad der spørges om. Jeg synes det er fair at en pige siger "Ja det er ikke særligt troværdigt, jeg ønsker bare ikke at bruge kræfter på at forklare klinikken det" Så er man da hudløs ærlig. 

Det bedste for jer selv ville jo nok være, at bruge bare lidt af det input i får på EG, Det kunne hurtigt skabe en Win/win for alle parter. Jeg er fra udelukkende at besøge i privat/diskret begyndt at komme en del på hovedsageligt københavnske klinikker. Hvorfor så det ? For så må det jo være i skønneste orden. Jeg kommer der kun fordi, der findes nogle stjerner, der desværre ikke kan besøges på anden vis. Der er mange gode rutiner m.v. på klinikker, men for fanden hvor laver de også mange fodfejl. 

Det blev lidt langt, og det er faktisk mit håb, at mange godt forstå, at det med alder, billeder og vægt ikke bare er en sjov lille detalje, samt at det betyder en del. 

 

 

 

 

 

 

Meget langt men detaljeret indlæg vi kunne lære noget af. 

MEN. Set er jo også sådan at hvis man skriver sin virkelige alder er der ikke EN der tror på det alligevel. 

Branchen er vist bare sådan, at mange mænd sjældent gider læse profilteksten, men kigger på alder= plus minus, vægt=plus minus, brystmål.

" ok hende ringer jeg sgu til, hun ser fornuftig ud, hun er nok ældre og tykkere end hun ser ud til, men fuck det, jeg er horny. "

Det er da irriterende. Jeg VAR ærlig, da jeg startede for snart 2,5 år siden. Jeg har været 40 lige siden, men min profil alder er røget længere ned. 

Hvorfor? Simpelthen fordi det ikke kan betale sig at være ærlig. 

" hvis hun skriver hun er 40, faktisk alder er hun sgu sikkert 50. Og så er billederne IHVERT FALD Fake. Hende besøger jeg gu ikke"

Og så er der at jeg, som rent faktisk stadig har min ungpige krop, er moden seksuelt, men en fjollet pige indeni, ja jeg få da besøg af de snart selvdøde gnubber over 70.

I det øjeblik jeg sænkede min alder fik jeg besøg af den aldersgruppe jeg egentligt går efter. 

Jeg sender gerne selfies på selfie siden, mine tatoveringer er ikke sløret. Det du ser er hvad du får. 

MEN, ja... Jeg har løjet om min alder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu læser jeg ikke så meget i anmeldelser, men jeg ved at nogle klinikker / steder egentligt har prøvet at give den en tand ekstra for at lokke gæster og de goder piger til stedet.

Men ved nogen om det bliver fremhævet i anmeldelserne, eller skrives der kun om sex delen ? for så kan det jo næsten være lige meget at de har oppet sig, for ingen ved at der findes meget gode steder, med mindre at de tilfældigt kommer forbi til et besøg.

Og må klinikkerne overhovedet annoncere / reklamere for sig selv ? eller nærmer vi os så rufferiloven ? det er da noget med at pigen officielt kun lejer lokalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Altså, sidst dette emne var oppe havde du konstrueret et svar alá "Dem på klinikken synes jeg ligner en x år". Jeg vil give et kompliment for ovennævnte konstruerede svar. Det er en fix lille finte at fjerne sig eget ansvar ved at give tidligere glædespiger skylden -  og fremstille det som om, at det kan aldrig ændres  :D

Se..... problemet ved disse svar er, at nogle betragter det som decideret løgn.  Andre tænker hun er ikke den hurtigste knallert havnen, Andre tænker, tror hun virkelig at vi mænd er så dumme at vi køber den. Andre smiler måske bare og giver dig et like fordi du er sød og sexet.

For ikke så længe siden var der en meget seriøs tråd omkring hvorfor der bliver færre og færre klinikker. Der kom rigtigt meget fornuftigt input, små ting og store ting der kunne ændres med fordel. 

For mit vedkommende betragter jeg det,  at angive den korrekte alder og..... smide nogle billeder, hvor man ikke bevidst gør pigen yngre, som en lille detajle man hurtigt kunne tage i brug. Selvfølgelig skal man ikke gøre det, hvis man ønsker at selv tænkende mænd skal havde ret når de sige "Det er jo egentligt lige meget om jeg besøger danske piger eller de billigere udenlandske piger - Begge partner er lige utroværdige i deres markedsføring.

Men... hvis hvis man ønsker at kunne distance sig, hvilket man jo ofte hører i form alá  "Danske piger giver en bedre service, dem kan rent faktisk tale med osv osv" Så er det jo jeg tænker "Jamen det vil virke stærkere og mere troværdig hvis man tilføjer "Hos os møder du den pige du ser, og hun har faktisk den alder og vægt som vi opgiver"

Man kan så spørge sig selv "Jamen er der rent faktisk et marked, hvor en højere pris er berettiget og hvor køberne kan se de indlysende forskelle ? " Det er der ihvertfald nu, for mange af de danske piger giver jo udtryk for, at de reelt ikke mangler gæster. Det er så bare her man skal passe på med "Så behøver vi ikke at ændre noget - Alt skal være ved det gamle"

Rent forretningsmæssigt mener jeg virkelig at klinikkonceptet på rigtig mange måder at skvattet i søvn. Det skal dog siges, at jeg lejlighedsvis ser enkelte innovative tiltag. Jeg tilhører den gruppe, der gerne betaler for, at alt er iorden, der er pæne lokaler, rent sengetøj, pigernes billeder afspejler virkeligheden m.v. - Altså kort sagt "Der er ikke noget at komme efter. Klinikken har et godt brand og ensartet service niveau". Det er således idag, at hvis man skal besøge en pige for første gang, så er der mange elementer af tvivl man skal forholde sig til, men noget af det vigtigste er faktisk at pigen ser ud som forventet. Dette kan selvfølgelig ikke stå alene, men starter et besøg med skuffelse, så bliver det sjældent godt.

Det er mit indtryk at du og andre aktive piger på EG, faktisk klarer sig godt og er rimelige populære, det der så kan undre mig er, at jeg skal læse de underlige konstruere svar, næsten uagtet hvad der spørges om. Jeg synes det er fair at en pige siger "Ja det er ikke særligt troværdigt, jeg ønsker bare ikke at bruge kræfter på at forklare klinikken det" Så er man da hudløs ærlig. 

Det bedste for jer selv ville jo nok være, at bruge bare lidt af det input i får på EG, Det kunne hurtigt skabe en Win/win for alle parter. Jeg er fra udelukkende at besøge i privat/diskret begyndt at komme en del på hovedsageligt københavnske klinikker. Hvorfor så det ? For så må det jo være i skønneste orden. Jeg kommer der kun fordi, der findes nogle stjerner, der desværre ikke kan besøges på anden vis. Der er mange gode rutiner m.v. på klinikker, men for fanden hvor laver de også mange fodfejl. 

Det blev lidt langt, og det er faktisk mit håb, at mange godt forstå, at det med alder, billeder og vægt ikke bare er en sjov lille detalje, samt at det betyder en del. 

 

 

 

 

 

 

Sådan helt ærligt så ville jeg aldrig "lyve" mig til at være 21 hvis jeg ikke kunne gå for at være 21.. Og du kan da sagtens kalde det en finte.. Jeg ser det ikke selv som sådan.. Jeg mener sådan generelt det der står.. Havde ingen startet "trenden" så havde mændene ikke tillært sig begrebet "alders-moms" og så kunne dem der faktisk har lyst til at være ærlige så være ærlige uden at frygte for at tiltrække dem der er til de mere modne piger når man ikke er det..

Og alt kan jo ændres hvis man ønsker det.. Men du må et eller andet sted give mig ret i at "det er min rigtige alder" udtalelsen er skudt langt pokker i vold at piger hvor det alligevel ikke stemmer.. Det samme med udtalelsen "100% real pictures"..

Jeg husker skam godt tråden.. Og deltog selv ivrigt i den.. Hammer god og lærerig tråd for lige at give et kompliment til Trådstarter..

Jeg synes jo i sig selv at bare det man ved at pengene (hovedsageligt) gå til pigen selv burde være berettigelse nok for at ligge sine penge ved de danske klinikker.. Og at man ved og kan se at pigerne arbejder under ordnede forhold og ikke på en madras på et beskidt gulv.. Jeg vil også vove at påstår at vi generelt giver en super service fordi vi skal arbejde her i Danmark mere end bare 14 dage.. Vi har et navn at passe på.. Og et sted.. Om alle har det sådan ved jeg jo ikke men hvis de ikke har det sådan tænker jeg at de hurtigt kører deres egen forretning i sænk..

Som det også kan læses ud fra mit svar så forstår jeg da udemærket jeres frustrationer og at det er pisse nederen rent ud sagt at det ikke er den rigtige alder.. Men jeg tvivler på at der er en eneste mand der har købt sex mere end 5 gange der stadig tror på at det er den rigtige alder.. Når gæster spørger mig om min alder så svarer jeg "hernede eller rigtigt.?" eller evt bare "min klinik alder.?" med et grin der ikke kan efterlade nogen med en tvivl om at jeg selv synes det er noget underligt noget.. 

Jeg tror slet ikke der er en eneste pige der ikke forstår vigtigheden af alder og billeder.. Derfor er der nok opstået de her forsøg på at "perfektionere" både billederne og alderen.. Jeg nyder da 1000 gange mere mine egne selfies end jeg gør med mine prof billeder.. Og jeg synes generelt også at mine selfies er bedre hvis jeg selv skal sige det.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok piger

Så essensen er "For alle aldre er vi simpelthen nødt til at lyve og et sted imellem 5-10 år yngre, ellers har mænd bare ikke interesse i at besøge os". OK så vi antager, at mænd ligger noget til alderen i et forsøg på gætte på hvor pigen er i livet (super ung, ung, moden osv)

Så hvis man skriver man er 25 år, så vil det rykke ens målgruppe ændres, således at mændene pludselig bliver tilsvarende 5 år ældre. tænke tænke... hvis dette skulle skabe en markant ændring i antal besøg, så skal det jo forholde sig således, at hver gang man aldersmæssigt runder 25,30,35 osv, så bliver gruppen af potentielle mænd mindre og mindre. Tja set med de store briller er det måske ikke helt lyv. Men det er nok også en anden side af tessen. Det forholder sig nok således, at der er flere unge piger i branchen end ældre (vurderet på den rigtige alder)

Det der så også kunne være lidt interessant af få belyst er, når vi ser på mænds alder gør det samme sig så gældende ? Umiddelbart ville jeg gætte på, at når vi taler stamkunder, altså mænd der har et rimeligt pænt sexbudget, så er vi nok et godt stykke op i alderen, Det forudsætter jo ligesom at man i sin karriere er nået til en punkt hvor der kommer noget "Klaus" ind på kontoen.

Hvis ovennævnte holder vand, vil konsekvensen ved at være ærlig have den kedelige effekt, at kvinder med styr på seksualitet og livet på + 30 blive presset ud af markedet. ikke helt med der vil nok ikke være plads til alle. End være må det så være, hvis kvinden er + 40. Det vil være en rigtig kedelig udvikling, hvis man se på det samfundsmæssigt.

Jeg er 57 år, og jeg tror at @borende X vel også ligger i gruppen (Yngre seniorer, der åndeligt er som en 30 ung mand :D)  Jeg nævnte @Borende X fordi jeg faktisk har det på samme måde som ham. Hvis pigen er lækker er det kun et rigtigt stort plus, senere måske at erfare at hun rent faktisk er voksen sammenligne med sådan nogle som os. Og egentlig tror jeg faktisk stadig, at der rigtig mange mænd, på vores alder hvor det ikke ville betyder en skid at kvinden har rundet de 40. Der må da også være mænd på min alder, der undgår at besøge piger der skilter med at de 23-24 år. Har man en datter kan det få mange til ligesom at miste appetitten. 

Jeg køber ikke jeres forklaring, men jeg køber, at der måske kan mærkes lidt nedgang i en overgangsperiode (ikke af forveksle med årgangsalderen, for en sådan kvinde skal man nok lede længe efter :))

Jeg kender ikke klinik branchen nok til at  eventuelt at kunne sige "Gennemsnitalderen på de mænd der holder det kørende, er lavere end mænd der tilsvarende ligger en god pose penge i P/D eller Escort. Jeg ved det ikke, men det kunne da være interessant hvis man reelt havde lidt brugbar statistik på de kære mænd.

Citat

Jeg synes jo i sig selv at bare det man ved at pengene (hovedsageligt) gå til pigen selv burde være berettigelse nok for at ligge sine penge ved de danske klinikker.. Og at man ved og kan se at pigerne arbejder under ordnede forhold og ikke på en madras på et beskidt gulv.. Jeg vil også vove at påstår at vi generelt giver en super service fordi vi skal arbejde her i Danmark mere end bare 14 dage.. Vi har et navn at passe på.. Og et sted.. Om alle har det sådan ved jeg jo ikke men hvis de ikke har det sådan tænker jeg at de hurtigt kører deres egen forretning i sænk..

Jeg er enig i, at gruppen der beskrives ovenfor skam eksistere. Det man måske så bare glemmer er, at udviklingen har bevæget sig således, at der er flere og flere udenlandske piger der har luret, at i DK er prisniveauet meget højt, hvilket faktisk også tiltrækker en bestemt kategori piger, piger som er selvstændig, piger der leverer høj service i pæne og ordentlige omgivelser.

For nylig har jeg faktisk bemærket, at der faktisk er udenlandske piger, der ligger over klinik markedsprisen på 2.000 - 2100. Det er faktisk mit indtryk, at de er mere ærlige omkring deres fotos, alder m.v. Deres problem er bare, at man ikke kan spotte dem fra al det lort man ser på Escortguide.dk. Det sker nok ikke imorgen, men jeg kunne sagtens forstille mig, at vi vil opleve over tid, at flere af de udenlandske piger der bare ikke har krop og udseende til at tiltrække ret mange mænd vil blive færre og færre, for deres konkurrence indbyrdes er dælme stor.

Men fair nok, at mange danske klinikker meget konservative, Det vil bare have den konsekvens at flere og flere danske piger må skifte koncept fra klinik til :escort, privat/diskret eller måske SD. En af de rigtige gode ting ved klinik konceptet synes er, at pigerne kan starte i branchen og slippe for mange kedelige begynder fejl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er kun et tal...Så for min skyld, LYV FOR DÆLEN!!!!

Selvfølgelig håber jeg I er mere ærlige med billeder i jeres profiler, fordi dét er jo dér jeg vælger netop dét jeg har brug for lige nu i mit liv...Rå sex / Varme og omsorg / De våde fantasier...Alle har deres egen udstråling i min verden, dog er der enkelte mennesker der har formået at dække hele behovet. :wub:.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har på klinikker (som jeg selv var en del af i 9 år) altid heddet sig, at det er ih, så åh, så farligt at oplyse sin korrekte og helt aldeles rigtige alder - i ved, det dér der står på dåbsattesten... Det er noget fis! :) 

Jeg skrev det, som det var, fra jeg fyldte 23 og frem til mit stop i branchen kort før jeg blev 29, og der var sgu ingen problemer på den front og ikke særlig mange af mine gæster, der blev skuffet... Ikke over det i hvert fald. ;) 

Jeg er så godt nok nærmest aldrig blevet skudt yngre, end jeg er... Så TheVoice's påstand om at alle piger, han har besøgt, har påstået dette, er i hvert fald pure opspind for mit vedkommende :) 

Redigeret af Nikita Darling
Ved ikke hvordan teksten blev så stor...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 18/3/2017 at 17:57:

Sandheden er bare at de kvinder i branchen der startede det her med at trække moms osv fra alderen gjorde os andre en kæmpe bjørnetjeneste.. Fordi jeg tænker, som sagt flere gange før, at hvis jeg i min annonce skrev 27 år så ville flere forvente at møde en kvinde i midt 30'erne og blive slemt skuffede..

Et eller andet sted er jeg "nød" til at fortsætte ud af den vej for at tiltrække de gæster der faktisk ønsker en GP i min alder og ikke en som er langt over min alder..

Det sku skide irriterende (pardon my French).. Men desværre er det bare sådan det er.. 

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i gæsternes frustrationer.. Mit råd er at man enten dropper idéen om at købe sex eller selv ligger momsen oveni når man ser pigernes klinik alder.. Hahaha.. 

Det er jo en underlig verden, der er så aldersfikseret fremfor at være "kvalifikationsfikseret".

Jeg havde engang en god korrespondance med en pige herinde, der senere skulle blive et rigtigt hit i branchen. Da vi begyndte at skrive sammen, var hun 28. Den troede jeg så på.

Nu opererede hun i Jylland, så der var ikke større chancer for, at jeg ville kunne møde hende. Af en eller anden årsag måtte hun afsløre, at hun faktisk var 35, og da jeg spurgte om årsagen til denne "erindringsforskydning" var svaret det gamle velkendte, som jeg ikke gider gentage her ...

Jeg følte først skuffelse, fordi jeg var blevet bundet den historie på ærmet, men derefter følte jeg en usigelig stor glæde, fordi hun dermed rykkede ind i den aldersgruppe, der begyndte at blive rigtigt interessant for mig. Selvom et møde af geografiske årsager var udsigtsløst.

Da jeg påtalte tingene, måtte hun medgive, at jeg havde ret i, at hun jo blot skiftede kundesegment.

Forhåbentligt til det bedre: Så vidt jeg har forstået på mange af pigerne herinde, har de det bedst med lidt ældre mænd. Så hvorfor ikke prøve at lokke dem til "lidt før tid"?

Og så lade de piger, der decideret går efter de unge præmietyre udtale sig "liberalt" om deres alder?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 9 minutter siden:

Det har på klinikker (som jeg selv var en del af i 9 år) altid heddet sig, at det er ih, så åh, så farligt at oplyse sin korrekte og helt aldeles rigtige alder - i ved, det dér der står på dåbsattesten... Det er noget fis! :) 

Jeg skrev det, som det var, fra jeg fyldte 23 og frem til mit stop i branchen kort før jeg blev 29, og der var sgu ingen problemer på den front og ikke særlig mange af mine gæster, der blev skuffet... Ikke over det i hvert fald. ;) 

Jeg er så godt nok nærmest aldrig blevet skudt yngre, end jeg er... Så TheVoice's påstand om at alle piger, han har besøgt, har påstået dette, er i hvert fald pure opspind for mit vedkommende :) 

Et eller andet sted er det nu dejligt at få lidt forskellige erfaringer på banen. Du burde da ellers blive skudt yngre end du er, specielt når du skulle vurderes ud fra din rigtige alder og ikke en alder der er 5-10 år mindre. :D

Forøvrigt dejligt at læse et indlæg fra din hånd. Det er jo ikke så tit det sker længere. 

Håber iøvrigt at du og dine nærmeste har det

Hilsen

Du har selvfølgelig gættet hvem jeg er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Et eller andet sted er det nu dejligt at få lidt forskellige erfaringer på banen. Du burde da ellers blive skudt yngre end du er, specielt når du skulle vurderes ud fra din rigtige alder og ikke en alder der er 5-10 år mindre. :D

Forøvrigt dejligt at læse et indlæg fra din hånd. Det er jo ikke så tit det sker længere. 

Håber iøvrigt at du og dine nærmeste har det

Hilsen

Du har selvfølgelig gættet hvem jeg er 

Jeps, jeg spottede dig for længst ;) Håber også du har det godt :)

Men altså... Det er ud fra min erfaring intet problem at oplyse sin rigtige alder, så alle de sædvanlige undskyldninger giver jeg ikke meget for :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Ok piger

 

Så essensen er "For alle aldre er vi simpelthen nødt til at lyve og et sted imellem 5-10 år yngre, ellers har mænd bare ikke interesse i at besøge os". OK så vi antager, at mænd ligger noget til alderen i et forsøg på gætte på hvor pigen er i livet (super ung, ung, moden osv)

Nej for mig er dette ikke essensen i det.. Men jeg vil gerne tiltrække de gæster der føler sig tiltrukket af en på min alder.. Hvis jeg skriver mig som 27 år (hvilket vi vel alle ved betyder start til midt 30'erne i klinik alder) så vil de gæster der regner med at der skal ligges moms oveni blive slemt skuffede når de forventer en i midt 30'erne men møder mig der mere ligner en i start 20'erne.. Det er den pointe jeg ligesom prøver at fremfører..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en gæst engang hvor jeg næsten måtte hente mit id for at han ikke skulle ringe til politiet fordi han ikke troede på jeg var lovlig.. Han regnede med at møde en pige på 21 og blev velsagtens slemt skuffet fordi jeg så yngre ud end det.. I hvertfald gik han påtrods af mine formaninger om at jeg (dengang) var 25 og altså fuldt ud lovlig..

Sjovt nok fik vi besøg af politiet ugen efter på min vagt fordi de lige skulle tjekke at vi alle havde alderen til at måtte arbejde..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har haft en gæst engang hvor jeg næsten måtte hente mit id for at han ikke skulle ringe til politiet fordi han ikke troede på jeg var lovlig.. Han regnede med at møde en pige på 21 og blev velsagtens slemt skuffet fordi jeg så yngre ud end det.. I hvertfald gik han påtrods af mine formaninger om at jeg (dengang) var 25 og altså fuldt ud lovlig..

Sjovt nok fik vi besøg af politiet ugen efter på min vagt fordi de lige skulle tjekke at vi alle havde alderen til at måtte arbejde..

Det viser jo bare, hvor tåbelige disse aldersløgne er. Og nede i din aldersgruppe kan det tilsyneladende ligefrem blive farligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har haft en gæst engang hvor jeg næsten måtte hente mit id for at han ikke skulle ringe til politiet fordi han ikke troede på jeg var lovlig.. Han regnede med at møde en pige på 21 og blev velsagtens slemt skuffet fordi jeg så yngre ud end det.. I hvertfald gik han påtrods af mine formaninger om at jeg (dengang) var 25 og altså fuldt ud lovlig..

Sjovt nok fik vi besøg af politiet ugen efter på min vagt fordi de lige skulle tjekke at vi alle havde alderen til at måtte arbejde..

Okay Jennifer, du ligner en mindreårig, og det er derfor helt fint, at du lyver dig yngre. Der er sikkert også et par få andre piger, der kan komme i den kategori. Men altså... Du er selv på klinik, så du har vel observeret, at langt de fleste piger ikke ligefrem kan gå for den alder, som de oplyser ik'? :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden:

Okay Jennifer, du ligner en mindreårig, og det er derfor helt fint, at du lyver dig yngre. Der er sikkert også et par få andre piger, der kan komme i den kategori. Men altså... Du er selv på klinik, så du har vel observeret, at langt de fleste piger ikke ligefrem kan gå for den alder, som de oplyser ik'? :) 

Jeg har da oplevet et par gange hvor jeg har tænkt "ookkaaayyy så".. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Det viser jo bare, hvor tåbelige disse aldersløgne er. Og nede i din aldersgruppe kan det tilsyneladende ligefrem blive farligt.

Det var nu ikke min "aldersløgn" der var det udslagsgivende.. Mere at jeg ser yngre ud end jeg er.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det var nu ikke min "aldersløgn" der var det udslagsgivende.. Mere at jeg ser yngre ud end jeg er.. 

Nu talte jeg på dette punkt mere generelt om branchen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Jeps, jeg spottede dig for længst ;) Håber også du har det godt :)

Men altså... Det er ud fra min erfaring intet problem at oplyse sin rigtige alder, så alle de sædvanlige undskyldninger giver jeg ikke meget for :) 

Jo tak. Jeg har det godt. :) Jeg er helt på linie med dig. Det burde ikke være noget problem at oplyse sin rigtige alder, eller hvis man f.eks har fået et 4 tal foran så bare at skrive man er en moden kvinde.

Til gengæld tror jeg mange piger/kvinder har et problem med at erkende deres rigtige alder, og derfor kredser meget omkring "Jeg har altså hørt, at jeg ser skide ung ud, og samtidigt at jeg er skide klog". :D Iøvrigt kan det så undre mig, at når man har allerede i sin klinik-alder har gjort sig meget yngre, at man så stadig får komplimentet "Kæft hvor ser du bare dejlig ud, jeg ville dælme tro du var mindst 5 år yngre" . 

Altså et eller andet sted er kvinder squ også lidt naive, når du slubre al det pis mænd fyrer af i sig, og tror på. Men nu vil jeg fremfinde min feminine side

Pause

Hej piger. Jeg vil bare sige, at jeg tit og ofte hører at jeg er skide ungdommelig, har en krop som en 40. Det giver mig bare så meget selvtillid. Forleden dag delte jeg et glas champagne med min kære nabo Ole. Vi er jævnaldrende, men jeg siger jer, det er bare utroligt som gammel han ser ud. Det siger jeg selvfølgelig ikke. Derimod sagde jeg da jeg kom "Hej min body, kæft du ser godt ud, og de cykelbukser de fremhæver bare din dejlige popo"

Nå nu skal vi jo heller blive for morsomme. :D

P.s

Nu prøver jeg sgu noget nyt næste gang jeg skal besøge min nye farvorit. Jeg vil sige "jeg har undret mig lidt over din alder på 30, har du selv et bud på, hvorfor du mere ligner en på 38 (jeg tør ikke sige 40) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Nej for mig er dette ikke essensen i det.. Men jeg vil gerne tiltrække de gæster der føler sig tiltrukket af en på min alder.. Hvis jeg skriver mig som 27 år (hvilket vi vel alle ved betyder start til midt 30'erne i klinik alder) så vil de gæster der regner med at der skal ligges moms oveni blive slemt skuffede når de forventer en i midt 30'erne men møder mig der mere ligner en i start 20'erne.. Det er den pointe jeg ligesom prøver at fremfører..

Ok. så i dit tilfælde giver mening, men ikke for alle pigerne, hvis jeg har forstået det rigtigt ? Et eller andet sted, kan jeg sagtens se, at mange mænd tænker "lille pige" når de ser dig. Spørgsmålet er så bare, at når som mand dyrker lille-pige looket skal pigen så nødvendigvis også være meget ung, og her tænker jeg yngre end 25 år. 

Jeg tror det faktisk ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forøvrigt lige et smut forbi Romantica-piger

Når jeg nu ved, at ingen af pigerne har oplyst deres rigtige alder, så er jeg sgu glad for det ikke er mig, der skal lave en sondring imellem hvornår man er 21 eller 22.. Der er 11 på 21 og 4 på 22.  og så er resten med undtagelse af en enkelt 23-25

Der er sådant set ikke noget galt i at skelte med "Er du til unge piger, så er der her det sker". Man så undre sig over hvorfor bryde konceptet med en lækker kvinde på 30, specielt hvis man har kunder der bare tropper op til nogen "ungpige sex".

Jeg har sagt det før, og dette gælder ikke kun romantica. De underlige klinik tendenser omkring markedsføring  virker sgu ikke særligt gentænkt  Jeg checkede så Skibhuspigerne i Odense, her har man fået den fantastiske ide, at vise en pokkers masse piger, der måske engang har haft en vagt, men aldrig kommer der mere.  Nu er det jo ingen hemmelighed at nogle piger kommer på flere klinikker, og da vurderes deres klinikalder forskelligt. Ja, det tror da fanden, hvis en eller anden halv blind mutter skal vurdere i forhold til de andre og hvad ønsker mulige kunde de skal være.

Der er snart ikke andet at sige end "Det er sgu også lidt sjovt" :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Var forøvrigt lige et smut forbi Romantica-piger

Når jeg nu ved, at ingen af pigerne har oplyst deres rigtige alder, så er jeg sgu glad for det ikke er mig, der skal lave en sondring imellem hvornår man er 21 eller 22.. Der er 11 på 21 og 4 på 22.  og så er resten med undtagelse af en enkelt 23-25

Der er sådant set ikke noget galt i at skelte med "Er du til unge piger, så er der her det sker". Man så undre sig over hvorfor bryde konceptet med en lækker kvinde på 30, specielt hvis man har kunder der bare tropper op til nogen "ungpige sex".

Jeg har sagt det før, og dette gælder ikke kun romantica. De underlige klinik tendenser omkring markedsføring  virker sgu ikke særligt gentænkt  Jeg checkede så Skibhuspigerne i Odense, her har man fået den fantastiske ide, at vise en pokkers masse piger, der måske engang har haft en vagt, men aldrig kommer der mere.  Nu er det jo ingen hemmelighed at nogle piger kommer på flere klinikker, og da vurderes deres klinikalder forskelligt. Ja, det tror da fanden, hvis en eller anden halv blind mutter skal vurdere i forhold til de andre og hvad ønsker mulige kunde de skal være.

Der er snart ikke andet at sige end "Det er sgu også lidt sjovt" :D 

 

Generelt nægter jeg at udtale mig om andre pigers alder.. Der har jeg dummet mig en enkel gang nemlig.. Hahaha.. jeg siger bare at jeg ikke er de 21 år.. Som sagt mangt en gang før.. 

Vi har en meget varieret kundekreds hos os.. Så ja vi har lidt til en hver.. De gæster der kommer i huset er ikke udelukkende til blondiner eller ungpige looket.. 

TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Ok. så i dit tilfælde giver mening, men ikke for alle pigerne, hvis jeg har forstået det rigtigt ? Et eller andet sted, kan jeg sagtens se, at mange mænd tænker "lille pige" når de ser dig. Spørgsmålet er så bare, at når som mand dyrker lille-pige looket skal pigen så nødvendigvis også være meget ung, og her tænker jeg yngre end 25 år. 

Jeg tror det faktisk ikke. 

Igen misforstår du mig.. Jeg siger bare at hvad min grund til aldersbedraget er.. Jeg kan ikke udtale mig for nogen som helst anden end mig selv jo.. Det er hvad der menes med "for mig er det essensen i det".. 

Nej man skulle ikke tro det har den store betydning.. Men det lyder rimelig selvmodsigende at skrive "ungpige nips på 27"..

Der var f.eks for ikke så længe siden en der søgte en GP med det såkaldte "lillepige-look" hvor jeg passede på alle kriterier lige pånær alderen.. Så jov når man tænder på det har det som regel også noget at gøre med alderen.. Og her tænker jeg at det nok har noget at gøre med at "ungdoms sødmen" gå af os piger med alderen og vi bliver mere modne i vores seksualitet.. 

Og så tænker mænd nok uanset ikke lillepige når de tænker på piger i slut 20'erne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Igen misforstår du mig.. Jeg siger bare at hvad min grund til aldersbedraget er.. Jeg kan ikke udtale mig for nogen som helst anden end mig selv jo.. Det er hvad der menes med "for mig er det essensen i det".. 

 

Ok, skal det så nu forstås således, at i piger selv bestemmer alderen eller hvad ?. Tidligere synes jeg, at det blev indikeret at det var klinikken der satte alderen. Men bortset fra det, er du vist kommet til at angive din alder til 27 på din annonce profil på EG. :)  Burde den så ikke også være 21, hvis du bevidst brander ungpige nips. 

Men iøvrigt tak for dit input. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...