Hop til indhold
Guest Kamilla K

Gratis dyt til dig der er forårsliderlig

Recommended Posts

Guest Anilingus

@Kamilla K

Fin ide du har fået. Men hvorfor lige farven blå?

Sidst jeg lavede noget tilsvarende, var da jeg sammen med en kammerat var endt skidefuld på et morgenværtshus.

Hvem der skulle give den næste omgang skulle afgøres ved at vi skiftedes til at gætte på, hvilken farve den næste bil der kørte forbi udenfor havde.

Vi gættede aldrig rigtigt, men fulde det blev vi vel - tror jeg, for jeg kan dårlig nok huske det.:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 1 time siden:

SM ... du får et gratis DYT af mig :-)

Nu er det jo ikke mig der har sat denne tråd på, men bliv du bare i troen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 21 timer siden:

@Kamilla K

Fin ide du har fået. Men hvorfor lige farven blå?

Sidst jeg lavede noget tilsvarende, var da jeg sammen med en kammerat var endt skidefuld på et morgenværtshus.

Hvem der skulle give den næste omgang skulle afgøres ved at vi skiftedes til at gætte på, hvilken farve den næste bil der kørte forbi udenfor havde.

Vi gættede aldrig rigtigt, men fulde det blev vi vel - tror jeg, for jeg kan dårlig nok huske det.:D:D

Fordi der næsten altid er en blå farve på en lastbil - jeg har kørt over 500 kilometer siden jeg skrev mit indslag 

og ganske rigtigt , så er der mest blåt at se på de fleste lastbiler jeg har været i nærheden af .

Det der "EU" mærke på nummerpladen tæller også for en blå farve ;) 

 

Desværre kunne jeg intet blåt se på forsvarets lastbiler 

Så kære forsvar , er I ikke nok søde at sætte lidt blåt på jeres lastbiler på mandag ? 

For jeg skal også ud at dytte efter blåt :wub::P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 2 minutter siden:

Fordi der næsten altid er en blå farve på en lastbil - jeg har kørt over 500 kilometer siden jeg skrev mit indslag 

og ganske rigtigt , så er der mest blåt at se på de fleste lastbiler jeg har været i nærheden af .

Det der "EU" mærke på nummerpladen tæller også for en blå farve ;) 

 

Desværre kunne jeg intet blåt se på forsvarets lastbiler 

Så kære forsvar , er I ikke nok søde at sætte lidt blåt på jeres lastbiler på mandag ? 

For jeg skal også ud at dytte efter blåt :wub::P 

Skal man også dytte, når det er en hvid bil med en blå lygte på taget? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
TrineMuz skrev, den 21/3/2017 at 19:25:

Hvis politiet ikke er med på ideen så kan dyttet koste 1500,- så det måske billigere at besøge en prostituerer ;)

jeg melder mig frivilligt:D

Mon ikke politiet har andet at lave end at stoppe biler der dytter ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Skal man også dytte, når det er en hvid bil med en blå lygte på taget? :rolleyes:

Nej @holstebronx :) 

Kun hvis det er en af de store blå varevogne , der står i vejkanten :P 

 

Ejh, man skal selvfølgelig kun dytte når man ser en lastbil med noget  blåt på;) 

 

s

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke politiet har andet at lave end at stoppe biler der dytter ;) 

Nej helt sikkert ikke.

Men jeg er nok bare lidt sur, fordi jeg fredag middag blev knipset på motorvejen lige efter Korsør. De havde måleren stående inde på marken i et sving, de luskebukse.

De fleste kørte omkring de 130 hvor grænsen er 110, og jeg havde lidt småtravlt, så den fik lidt ekstra. Ærgerligt, så bliver der ikke noget GP besøg denne måned, men jeg beholder dog kortet.

Men som man engang imellem må sige til sig selv når man har mange kilometer på vejene - nogen skal jo gøre det sure arbejde :P

P.S. Søværnets lastbiler er altså blå. Men du er måske ikke til frøer?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, den 22/3/2017 at 19:40:

Nej helt sikkert ikke.

Men jeg er nok bare lidt sur, fordi jeg fredag middag blev knipset på motorvejen lige efter Korsør. De havde måleren stående inde på marken i et sving, de luskebukse.

De fleste kørte omkring de 130 hvor grænsen er 110, og jeg havde lidt småtravlt, så den fik lidt ekstra. Ærgerligt, så bliver der ikke noget GP besøg denne måned, men jeg beholder dog kortet.

Men som man engang imellem må sige til sig selv når man har mange kilometer på vejene - nogen skal jo gøre det sure arbejde :P

P.S. Søværnets lastbiler er altså blå. Men du er måske ikke til frøer?:D

joh men sådan en måler kan jo ikke høre , at man dytter :D:P 

- Kan den ? :-o:shock: 

 

Jeg er blevet knap så rebelsk på mine gamle dage, så jeg er vild med det mest i uniform

også frømænd  :P:D 

Men deres biler ser jeg bare ikke så ofte, selvom jeg ofte kører mange hundred kilometer hver dag  :( 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Bing skrev, den 22/3/2017 at 19:48:

I hvilket område kører du rundt på mandag Kamilla ;) 

I jylland :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Connoisseur skrev, den 21/3/2017 at 21:45:

" Gratis dyt til dig der er forårsliderlig "

Sat'me!

Hvis det ikke var fordi, at det er udtryk for sublim humor, er det bare så tæt på at kunne give en lang karantæne!

:P

 

Nå for pokker  ?

Hvor er du i risiko for ,at få karantæne fra ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Bear skrev, den 21/3/2017 at 13:20:

Hvis man kigger på kønsfordelingen blandt dem der er på EG, så håber jeg at man er til "man-on-man" sex når man er kørt ind til siden ;)

 

Joh joh , men som den erfarne bruger du tilsyneladende er , så burde du jo vide, at EG ikke er et lukket forum , kun for medlemmer ? 

Jeg kender en del piger der har læst med herinde, uden at være bruger /medlemmer.

Ligeledes, har jeg fået nogle af disse piger til at tage ud på vejene og dytte blåt på mandag. 

Så den kønsfordeling som du beretter om, har altså intet at sige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 2 timer siden:

joh men sådan en måler kan jo ikke høre , at man dytter :D:P 

- Kan den ? :-o:shock:

Måske skulle jeg bare have givet den måler et ordentligt dyt i bamsen - måske det ville forskrække den?  Så ku den lære det, ku den - det prøver jeg sgu næste gang. Takker for rådet. :D

Kamilla K skrev, for 2 timer siden:

Jeg er blevet knap så rebelsk på mine gamle dage, så jeg er vild med det mest i uniform

også frømænd  :P:D 

Men deres biler ser jeg bare ikke så ofte, selvom jeg ofte kører mange hundred kilometer hver dag  :(

Nordenfjords skal du da bare køre lidt rundt omkring flådestationen i Frederikshavn og dytte lidt inde på det afspærrede område. Så er jeg altså sikker på at du godt kan få lov til at blive tilbageholdt af nogle fine unge fyre i blåt matrostøj og deres ældre chefer i fuld uniform med sovsekande og hele molevitten, hvis du gerne vil. :P

Måske kan du ovenikøbet få lov til at gå planken ud som Sørøver Sally ude på et af deres skibe, hvis du er rigtig slem.:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 21/3/2017 at 11:18:

På søndag går vi over til sommertid. 

Derfor har jeg fået den fremragende ide, at vi alle dytter foråret ind på mandag den 27. Marts

Er du forårsliderlig?  Så lad os lave en "happening" sammen  :)

Dyt i hornet på mandag i næste uge, hver gang du ser en lastbil hvor der er noget blåt på. 

Det er ligemeget hvad på lastbilen der er blåt, omend det kun er skriften på lastbilen, førerhuset , eller andet

Bare husk dette på mandag :

Båt , når du ser en lastbil med noget blåt :D 

Jeg vil naturligvis gøre det samme :) 

Så kør ud på de danske veje på mandag og få et gratis dyt sammen med mig :) 

Er I med  på den piger og drenge , ærede medlemmer af Eroguide ?:) 

Kære Kamilla

Jeg vil stærkt fraråde at følge din ide, da jeg er beviset på at det kan gå grueligt galt.

I eftermiddags var vejret dejligt og jeg var ude at køre en tur ude på landet i min nye bil. Jeg huskede på dit indlæg her og da jeg var rigtig liderlig (længe siden at jeg har fået skudt kanon af), så tænkte jeg at jeg da lige kunne "tyvstarte" lidt med dytteriet. 

Jeg kom kørende på en af de små smalle veje ude på landet da jeg så en blå lastbil komme imod mig, desværre havde jeg ikke lige observeret at den lokale motorcykelklub var ude at lufte cyklerne.

Jeg så lastbilen og da den passerede mig trykkede jeg hornet i bund (var rigtig liderlig), desværrede valgte hornet at sætte sig fast mens jeg kørte lige bag MC-klubben.

Så nu har jeg 2 blå øjne (er normal grønne), en brækket arm samt en forstuvet fod. 

Så pas på med at lade liderligheden tage over, for det kan blive rigtig rigtig træls.:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Dellepude1970 skrev, for 16 minutter siden:

Kære Kamilla

Jeg vil stærkt fraråde at følge din ide, da jeg er beviset på at det kan gå grueligt galt.

I eftermiddags var vejret dejligt og jeg var ude at køre en tur ude på landet i min nye bil. Jeg huskede på dit indlæg her og da jeg var rigtig liderlig (længe siden at jeg har fået skudt kanon af), så tænkte jeg at jeg da lige kunne "tyvstarte" lidt med dytteriet. 

Jeg kom kørende på en af de små smalle veje ude på landet da jeg så en blå lastbil komme imod mig, desværre havde jeg ikke lige observeret at den lokale motorcykelklub var ude at lufte cyklerne.

Jeg så lastbilen og da den passerede mig trykkede jeg hornet i bund (var rigtig liderlig), desværrede valgte hornet at sætte sig fast mens jeg kørte lige bag MC-klubben.

Så nu har jeg 2 blå øjne (er normal grønne), en brækket arm samt en forstuvet fod. 

Så pas på med at lade liderligheden tage over, for det kan blive rigtig rigtig træls.:D

 

:lol::lol:

jeg synes altså , at dit indslag blot understreger HVOR VIGTIGT det er, at holde sit sexliv (og sin bil)  ved lige :D:P 

Desuden så er det nok bare universets karma der har straffet dig ,fordi du tyvstartede dit dytten med hornet :ph34r:

Din slemme, slemme dreng :P:D 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Måske skulle jeg bare have givet den måler et ordentligt dyt i bamsen - måske det ville forskrække den?  Så ku den lære det, ku den - det prøver jeg sgu næste gang. Takker for rådet. :D

Nordenfjords skal du da bare køre lidt rundt omkring flådestationen i Frederikshavn og dytte lidt inde på det afspærrede område. Så er jeg altså sikker på at du godt kan få lov til at blive tilbageholdt af nogle fine unge fyre i blåt matrostøj og deres ældre chefer i fuld uniform med sovsekande og hele molevitten, hvis du gerne vil. :P

Måske kan du ovenikøbet få lov til at gå planken ud som Sørøver Sally ude på et af deres skibe, hvis du er rigtig slem.:D:D

haha ja alle har da brug for et dyt i bamsen , så mon ikke måleren ville have skånt dig , hvis du havde givet den et dyt :P:) 

 

Huh ? Matrostøj ??? Haha...ehm... Matrostøj tænder mig måske ikke helt så meget... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 9 minutter siden:

haha ja alle har da brug for et dyt i bamsen , så mon ikke måleren ville have skånt dig , hvis du havde givet den et dyt :P:) 

Huh ? Matrostøj ??? Haha...ehm... Matrostøj tænder mig måske ikke helt så meget... :rolleyes:

OK så, Kamilla K. 

Ingen matroser til dig, kun:

AN OFFICER AND A GENTLEMAN

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 5 minutter siden:

OK så, Kamilla K. 

Ingen matroser til dig, kun:

AN OFFICER AND A GENTLEMAN

 

Haha Godt fundet på @Anilingus :lol:

Men... jeg hader faktisk de der chick flick - der er alt for meget Hollywoodpladder over alt det opblæste romantiske pjat ! 

Jeg holder mig til virkeligheden hvor der er engangsknald  og sur mælk.  

Men jeg har set filmen - og jeg må erkende, at jeg er ked af at jeg aldrig vil få de 1½ - 2 timer tilbage , som jeg spildte på den film . 

Tænk på alt det sex man kunne have brugt tiden på i stedet for - ak og ve det er tragisk at tænke på :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kamilla K skrev, for 2 minutter siden:

Haha Godt fundet på @Anilingus :lol:

Men... jeg hader faktisk de der chick flick - der er alt for meget Hollywoodpladder over alt det opblæste romantiske pjat ! 

Jeg holder mig til virkeligheden hvor der er engangsknald  og sur mælk.  

Men jeg har set filmen - og jeg må erkende, at jeg er ked af at jeg aldrig vil få de 1½ - 2 timer tilbage , som jeg spildte på den film . 

Tænk på alt det sex man kunne have brugt tiden på i stedet for - ak og ve det er tragisk at tænke på :rolleyes:

Men hans uniform er såmænd meget pæn - er det sådan de ser ud oppe i Frederikshavn ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 7 minutter siden:

Men hans uniform er såmænd meget pæn - er det sådan de ser ud oppe i Frederikshavn ? :) 

Oppe på komandobroen på Absalon eller Esbern Snare, ja måske.

Men kun hvis du fanger ham på vej i officielt embeds medfør (på vej til dronningen e.l.) ,vil jeg tro.

For at gå rundt i en kridhvid presset uniform hele dagen lang må altså godt nok være træls. Det er nok kun i Hollywood, de gør det.:)

Jeg tror at han foretrækker at gå rundt i en helulden sweater - han er vel sømand.

Men kør da forbi og se efter, når du er i nabolaget.:D

Det danske søværns uniform er i øvrigt ikke hvid, men mørkeblå. Billedet herunder viser holdet fra enten Svanen eller Thyra, som er søværnets gamle øvelseskuttere( et par gamle sejlskibe, som stadig anvendes af forsvaret til uddannelse af rigtige sømænd !).

Har engang ligget i samme havn som de to skuder, og her morede mandskabet sig lystigt. De fik masser af madding på krogen, så vi omdøbte dem hurtigt til "Svansen" og "Tyren".:D

billede5s_edacbac8-48fc-4093-bcf7-8dd251
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Man kan få sig nogle gode grin herinde nogle gange :D 

ja men man må altså ikke grine af andre , holstebronx - det er ubehøvlet. 

Og vi skal altså være søde ved hinanden . synes du ikke ? :rolleyes:

Men man må gerne grine MED andre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

ja men man må altså ikke grine af andre , holstebronx - det er ubehøvlet. 

Og vi skal altså være søde ved hinanden . synes du ikke ? :rolleyes:

Men man må gerne grine MED andre :) 

Jeg sidder jo bag en skærm, så jeg ved jo ikke om andre også griner på samme tid som mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, Lige nu:

Jeg sidder jo bag en skærm, så jeg ved jo ikke om andre også griner på samme tid som mig :) 

:lol: 

nej okay, det kan der selvfølgelig  være noget om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...