Hop til indhold
Guest Kamilla K

Gratis dyt til dig der er forårsliderlig

Recommended Posts

Guest Kamilla K

Velkommen til sommertid :) 

Har I husket at stille jeres ure 1 time frem ?

SÅ er det i morgen, at vi skal dytte efter blåt.

Og man må ikke  tyvstarte, vel @Dellepude1970 ? :wub:


Er I klar ? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 9 minutter siden:

Velkommen til sommertid :) 

Har I husket at stille jeres ure 1 time frem ?

SÅ er det i morgen, at vi skal dytte efter blåt.

Og man må ikke  tyvstarte, vel @Dellepude1970 ? :wub:


Er I klar ? :) 

 

Jeg er klar :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
StudineMILF skrev, for 25 minutter siden:

Jeg er klar :lol:

Dejligt !  :D

 

Det er jeg også :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, for 3 timer siden:

Ps: Din lækre frækkert, dine nye billeder er flotte:wub::wub:

joh joh ,frække :)

Men man skal dytte efter lastbiler med blåt på i morgen 

ikke efter mig , eller mine billeder :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 1 time siden:

joh joh ,frække :)

Men man skal dytte efter lastbiler med blåt på i morgen 

ikke efter mig , eller mine billeder :)  

Slam :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, for 21 minutter siden:

Slam :D:D 

:lol:

ja okay , kan godt se, at det måske var lidt strengt svaret..

Det var ikke min mening .

Men det er jo rigtigt ? Det er jo ikke mig man skal dytte af .

og man kan altså ikke ALTID være sød og oprigtig på samme tid ,

at du ved det, @TheVoice :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, for 21 minutter siden:

Jeg dytter kun i dig, så i dag er jeg dytfri din dejlige dyttert.<3

Hihi sikke et ordspil :) 

jamen så spar på hornet på bilen 

og dyt du bare løs i mig, din  frækkert :P:) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Kamilla K

Så har jeg fulgt dit råd og dyttet til lastbiler med noget blåt på, hele dagen på min vej.

Jeg mødte blandt andet:

  • En slamsuger hvorpå der var blåt, og stod skrevet: "Byens bedste blowjob".

Lidt forårsliderlig er man vel, så jeg tænkte der måtte da være sikker gevinst, der. Han synes ikke det var spor morsomt, og spurgte mig om jeg ville have al "lortet" tilbage.:P

  • En blå pølsevogn hvorpå der stod: "Vi ta´r hånd om pølsen".

Jeg troede i min forårsliderlighed, at pølsedamen mente det bogstaveligt. Men hun synes heller ikke det var spor sjovt, og spurgte, om jeg skulle have en gang brutale løg. :P

  • En lastbil fra de rigtigt flot tatoverede "Guldager Trucks".

Han blev mægtig gal og ville først give mig en på skallen. Men jeg spurgte så, om vi da ikke skulle køre til den nærmeste landevejskro og afgøre det med et slag pool. Det var han med på.

Men han slog mig så grundigt i spillet, at jeg fik en blå næse. :D

Da jeg så ville have revanche, gav han mig et blåt øje, som tak.:D:D

Så tak for din gode ide Kamilla K, men selvom himlen har været klar og blå hele dagen, så har jeg altså fået nok af blåt for i dag, som du kan se.:lol:

Næste gang må du nok finde en anden farve, ellers ser jeg bare rødt, og så ender jeg bare med, at komme med den blå vogn:lol::lol:

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 22 timer siden:

:lol:

ja okay , kan godt se, at det måske var lidt strengt svaret..

Det var ikke min mening .

Men det er jo rigtigt ? Det er jo ikke mig man skal dytte af .

og man kan altså ikke ALTID være sød og oprigtig på samme tid ,

at du ved det, @TheVoice :) 

Næ.. egentlig mere sjov på en sød måde end streng. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 7 timer siden:

@Kamilla K

Så har jeg fulgt dit råd og dyttet til lastbiler med noget blåt på, hele dagen på min vej.

Jeg mødte blandt andet:

  • En slamsuger hvorpå der var blåt, og stod skrevet: "Byens bedste blowjob".

Lidt forårsliderlig er man vel, så jeg tænkte der måtte da være sikker gevinst, der. Han synes ikke det var spor morsomt, og spurgte mig om jeg ville have al "lortet" tilbage.:P

  • En blå pølsevogn hvorpå der stod: "Vi ta´r hånd om pølsen".

Jeg troede i min forårsliderlighed, at pølsedamen mente det bogstaveligt. Men hun synes heller ikke det var spor sjovt, og spurgte, om jeg skulle have en gang brutale løg. :P

  • En lastbil fra de rigtigt flot tatoverede "Guldager Trucks".

Han blev mægtig gal og ville først give mig en på skallen. Men jeg spurgte så, om vi da ikke skulle køre til den nærmeste landevejskro og afgøre det med et slag pool. Det var han med på.

Men han slog mig så grundigt i spillet, at jeg fik en blå næse. :D

Da jeg så ville have revanche, gav han mig et blåt øje, som tak.:D:D

Så tak for din gode ide Kamilla K, men selvom himlen har været klar og blå hele dagen, så har jeg altså fået nok af blåt for i dag, som du kan se.:lol:

Næste gang må du nok finde en anden farve, ellers ser jeg bare rødt, og så ender jeg bare med, at komme med den blå vogn:lol::lol:

 

:lol:

Så har du været mere heldig end jeg i dag :D For jeg har ikke fået en DYT ud af at køre rundt og dytte ude på motorvejen her til eftermiddag / aften :( 

Jeg fik først solen i øjnene , så de lastbiler med mørkeblå hænger så sorte ud i det skarpe lys . Dernæst tænkte jeg : "Gælder det mon også, hvis der kører en blå lastbil på modsatte vejbane i modsatte retning "? Så jeg ringede til en ven. Han sagde "jamen hva ved jeg ?Det er sgu da dig der har opfundet den "leg" så  du kan da sætte reglerne som du vil " Nåh ja tænkte jeg - det er selvfølgelig rigtigt . SÅ overhalede jeg min første lastbil med blåt på, og jeg trykkede på hornet , men jeg kunne ikke høre at min bil sagde noget. jeg havde vnduet rullet ned og blæsten direkte ind i øret . Så jeg lukkede  vinduet og dyttede atter da jeg overhalede den næste lastbil blåt . 

og SÅ forstod jeg hvorfor ingen gad at dytte tilbage til mig , for denne gang kunne jeg høre mit horn og tak skæbne et ynkeligt lille horn jeg har på min bil , hahaha :D 

Jeg elsker virkelig min bil. Men det horn den har , det lyder som hornet på en børne go kart !!  :lol::lol:

Jeg får aldrig pik , hvis jeg skal score med min bil nogensinde igen - det skal lyden af mit horn i hvert fald nok sørge for at jeg ikke gør ! :lol:

Ud over det , så hørte jeg ikke nogen omkring mig dytte . Jeg blev overhalet af en der åbenbart troede at det var ham jeg lå og dyttede af , jeg må have gjort ham vred med mit ynkelige lille horn, for han satte pludselig farten gevaldigt op og overhalede mig - selvom jeg ellers kørte i en allerede (for nogen) bekymrende fart, for at sige det mildt ...

Men jeg var seriøst ude at dytte i dag - med mit ynkelige lille horn :P 

Men der var INGEN der dyttede tilbage . INGEN !!

Hvor f..blev I af ??? :D 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 6 timer siden:

:lol:

Så har du været mere heldig end jeg i dag :D For jeg har ikke fået en DYT ud af at køre rundt og dytte ude på motorvejen her til eftermiddag / aften :( 

Jeg fik først solen i øjnene , så de lastbiler med mørkeblå hænger så sorte ud i det skarpe lys . Dernæst tænkte jeg : "Gælder det mon også, hvis der kører en blå lastbil på modsatte vejbane i modsatte retning "? Så jeg ringede til en ven. Han sagde "jamen hva ved jeg ?Det er sgu da dig der har opfundet den "leg" så  du kan da sætte reglerne som du vil " Nåh ja tænkte jeg - det er selvfølgelig rigtigt . SÅ overhalede jeg min første lastbil med blåt på, og jeg trykkede på hornet , men jeg kunne ikke høre at min bil sagde noget. jeg havde vnduet rullet ned og blæsten direkte ind i øret . Så jeg lukkede  vinduet og dyttede atter da jeg overhalede den næste lastbil blåt . 

og SÅ forstod jeg hvorfor ingen gad at dytte tilbage til mig , for denne gang kunne jeg høre mit horn og tak skæbne et ynkeligt lille horn jeg har på min bil , hahaha :D 

Jeg elsker virkelig min bil. Men det horn den har , det lyder som hornet på en børne go kart !!  :lol::lol:

Jeg får aldrig pik , hvis jeg skal score med min bil nogensinde igen - det skal lyden af mit horn i hvert fald nok sørge for at jeg ikke gør ! :lol:

Ud over det , så hørte jeg ikke nogen omkring mig dytte . Jeg blev overhalet af en der åbenbart troede at det var ham jeg lå og dyttede af , jeg må have gjort ham vred med mit ynkelige lille horn, for han satte pludselig farten gevaldigt op og overhalede mig - selvom jeg ellers kørte i en allerede (for nogen) bekymrende fart, for at sige det mildt ...

Men jeg var seriøst ude at dytte i dag - med mit ynkelige lille horn :P 

Men der var INGEN der dyttede tilbage . INGEN !!

Hvor f..blev I af ??? :D

De var garanteret derude allesammen, men hvis nu de alle har haft et ligeså "forkølet" horn som dit Kamilla K, ja så tror da pokker.

Næ mit horn er altså en ordentlig tuba, siger jeg bare :P

Men se så bare hvad der kom ud af det...:D

Måske du skulle overveje at få monteret et flertone horn i bilen, fx. et der kan spille Riwer Kwai-marchen.

Det er godt nok ulovligt i DK, men blev alligevel for år tilbage anvendt flittigt af de unge mænd, når de jagtede damer over hele landet  i deres topgejlede biler.

Godt dyt til dig Kamilla K.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 7 timer siden:

:lol:

Så har du været mere heldig end jeg i dag :D For jeg har ikke fået en DYT ud af at køre rundt og dytte ude på motorvejen her til eftermiddag / aften :( 

Jeg fik først solen i øjnene , så de lastbiler med mørkeblå hænger så sorte ud i det skarpe lys . Dernæst tænkte jeg : "Gælder det mon også, hvis der kører en blå lastbil på modsatte vejbane i modsatte retning "? Så jeg ringede til en ven. Han sagde "jamen hva ved jeg ?Det er sgu da dig der har opfundet den "leg" så  du kan da sætte reglerne som du vil " Nåh ja tænkte jeg - det er selvfølgelig rigtigt . SÅ overhalede jeg min første lastbil med blåt på, og jeg trykkede på hornet , men jeg kunne ikke høre at min bil sagde noget. jeg havde vnduet rullet ned og blæsten direkte ind i øret . Så jeg lukkede  vinduet og dyttede atter da jeg overhalede den næste lastbil blåt . 

og SÅ forstod jeg hvorfor ingen gad at dytte tilbage til mig , for denne gang kunne jeg høre mit horn og tak skæbne et ynkeligt lille horn jeg har på min bil , hahaha :D 

Jeg elsker virkelig min bil. Men det horn den har , det lyder som hornet på en børne go kart !!  :lol::lol:

Jeg får aldrig pik , hvis jeg skal score med min bil nogensinde igen - det skal lyden af mit horn i hvert fald nok sørge for at jeg ikke gør ! :lol:

Ud over det , så hørte jeg ikke nogen omkring mig dytte . Jeg blev overhalet af en der åbenbart troede at det var ham jeg lå og dyttede af , jeg må have gjort ham vred med mit ynkelige lille horn, for han satte pludselig farten gevaldigt op og overhalede mig - selvom jeg ellers kørte i en allerede (for nogen) bekymrende fart, for at sige det mildt ...

Men jeg var seriøst ude at dytte i dag - med mit ynkelige lille horn :P 

Men der var INGEN der dyttede tilbage . INGEN !!

Hvor f..blev I af ??? :D 

 

 

Jeg fik sgu heller ingen dyt i går... tror bare jeg dytter videre hele ugen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
den nysgerrige skrev, for 9 timer siden:

Jeg fik sgu heller ingen dyt i går... tror bare jeg dytter videre hele ugen :-)

God ide :) Lad os dytte videre efter lastbiler med blåt HELE ugen :D:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu lidt sur røv, at dytte af mandlige lastbilchaufører og så få Fingeren tilbage. Jeg går tilbage det klassiske at dytte lidt forsigtigt, til kvinder i korte kjoler. Her får man lejlighed et bette smil tilbage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg dytte af folk hele søndag mandag og tirsdag folk bliver bare sure, ved ikke om de bare er sure når kl.06 og ikke vil give det, men det giver i hvert fald 0 sex

Redigeret af Gartner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så dig da godt Kamilla K, ja jeg hørte dig også, men syntes du så lidt morgen grim ud, håret var ligesom ud til alle sidder, ak ja og så var det kun fordi du havde kørt med 150 og haft hovedet ud af vinduet for at lytte til dit horn :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, den 28/3/2017 at 19:17:

Det er sgu lidt sur røv, at dytte af mandlige lastbilchaufører og så få Fingeren tilbage. Jeg går tilbage det klassiske at dytte lidt forsigtigt, til kvinder i korte kjoler. Her får man lejlighed et bette smil tilbage.

 

Jeg går altid i MEGET korte kjoler om sommeren. Med mine batman,- eller supermand trusser indenunder 

For det er det sidste folk forventer at se, når kjolen flyver lidt op :P:D 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Bing skrev, den 29/3/2017 at 00:00:

Jeg så dig da godt Kamilla K, ja jeg hørte dig også, men syntes du så lidt morgen grim ud, håret var ligesom ud til alle sidder, ak ja og så var det kun fordi du havde kørt med 150 og haft hovedet ud af vinduet for at lytte til dit horn :D 

Nå nå , bevares :D 

Hvis der ikke skal mere end lidt strithår til, at du melder pas

Så har du da aldrig været forårsliderlig ? :P 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 2/4/2017 at 14:19:

Jeg går altid i MEGET korte kjoler om sommeren. Med mine batman,- eller supermand trusser indenunder 

For det er det sidste folk forventer at se, når kjolen flyver lidt op :P:D 

 

 

 

Dey er jeg squ glad for at høre, men kan du finde en telefonboks hvor du kak skifte, lækkermås???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Bing skrev, den 29/3/2017 at 00:00:

Jeg så dig da godt Kamilla K, ja jeg hørte dig også, men syntes du så lidt morgen grim ud, håret var ligesom ud til alle sidder, ak ja og så var det kun fordi du havde kørt med 150 og haft hovedet ud af vinduet for at lytte til dit horn :D 

Lige til en orientering @Bing - så er jeg altså ikke kun lidt morgengrim 

Jeg er altid MEGET morgengrim :P

Desuden så sidder det stadig i mig det med at dytte efter blåt 

jeg dytter stadig i ny og næ når jeg ser en blå lastbil 

Den eneste respons jeg har fået indtil nu, er en lastbilchauffør der gav mig det lange lys da jeg dyttede mens jeg overhalede ham 

Den lastbilchauffør må godt lige ringe til mig på 70  40 41 39 

Jeg har nemlig en gave til ham :)

 

Redigeret af Kamilla K
Kan ikke give en begrundelse for redigeringen, uden at lyde pervers. Så det vil jeg altså ikke fortælle :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...