niels123 2296 Skrevet 26. Marts, 2017 (edited) Redigeret 26. Marts, 2017 af niels123 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 26. Marts, 2017 Ja, det er fint! Warning mod hvem?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 Ja hvad mon der ville ske hvis man fik hele ladningen i munden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Ja hvad mon der ville ske hvis man fik hele ladningen i munden Det er da kun nice med en overaskelse når man mindst venter det....Luv it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 DK fyr 34 skrev, Lige nu: Det er da kun nice med en overaskelse når man mindst venter det....Luv it Jeg HADER sperm i min mund, så jeg ved godt hvad der ville ske men jeg har ingen kæreste, så dyrker ikke oral uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Jeg HADER sperm i min mund, så jeg ved godt hvad der ville ske men jeg har ingen kæreste, så dyrker ikke oral uden. Jeg kan egentlig godt lide det. Det er bare så pisse svært at ramme 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Jeg kan egentlig godt lide det. Det er bare så pisse svært at ramme Bare du rammer mit ansigt og ikke inde i munden, så jeg på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Bare du rammer mit ansigt og ikke inde i munden, så jeg på Det skulle ikke være noget problem m.m det sker i en doggy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 17 minutter siden: Jeg HADER sperm i min mund, så jeg ved godt hvad der ville ske men jeg har ingen kæreste, så dyrker ikke oral uden. Hvad vil der så ske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 11 minutter siden: Bare du rammer mit ansigt og ikke inde i munden, så jeg på Hovhov. Du siger, du ikke er til oral uden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 Steppeulven skrev, for 5 minutter siden: Hovhov. Du siger, du ikke er til oral uden! Ja kun med min faste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 Steppeulven skrev, for 6 minutter siden: Hovhov. Du siger, du ikke er til oral uden! Hvem siger desuden jeg har suttet ham når han sprayer mig til ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 Allan37 skrev, for 6 minutter siden: Hvad vil der så ske? Jeg tror Milfen ville puste sig op 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Ja kun med min faste Hvordan bli'r man fast med en skønhed som dig, når du næsten kun opererer på "Djævleøen"? Og jeg bor i Østjylland? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Hvem siger desuden jeg har suttet ham når han sprayer mig til ? Ingen siger det, meeen, mon ikke du har alligevel?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 Steppeulven skrev, Lige nu: Ingen siger det, meeen, mon ikke du har alligevel?? Jo måske med en fast, men så sprayer han mig ikke i munden. Jeg skal ikke ha sperm i munden fra en gæst kære Steppeulven. Jeg skal passe på mig selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Jo måske med en fast, men så sprayer han mig ikke i munden. Jeg skal ikke ha sperm i munden fra en gæst kære Steppeulven. Jeg skal passe på mig selv. Søde Milf - der er ikke noget der, der smitter med noget som helst. Læs lige lægehåndbøgerne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 Steppeulven skrev, for 1 minut siden: Søde Milf - der er ikke noget der, der smitter med noget som helst. Læs lige lægehåndbøgerne! Hvad jeg gør mht sexaftaler det noget jeg selv finder ud af. Det vel ok med dig ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 26. Marts, 2017 (edited) StudineMILF skrev, for 3 minutter siden: Hvad jeg gør mht sexaftaler det noget jeg selv finder ud af. Det vel ok med dig ? Ja, helt bestemt - det besvarer dog ikke, hvordan man bliver fast gæst med dig - geografien taget i betragtning! Jeg vil ellers gerne, hvis noget kunne findes ud af! Måske via PM? Redigeret 26. Marts, 2017 af Steppeulven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. Marts, 2017 Steppeulven skrev, for 2 minutter siden: Ja, helt bestemt - det besvarer dog ikke, hvordan man bliver fast gæst med dig - geografien taget i betragtning! Jeg vil ellers gerne, hvis noget kunne findes ud af! Måske via PM? Du skriver bare. Jeg kommer til jylland på et tidspunkt men jyderne er ikke nemme når det gælder og booke tid i god tid. Jeg kører kun afsted hvis jeg har bookinger så det kan betale sig mht udgifter og indtægter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 26. Marts, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Du skriver bare. Jeg kommer til jylland på et tidspunkt men jyderne er ikke nemme når det gælder og booke tid i god tid. Jeg kører kun afsted hvis jeg har bookinger så det kan betale sig mht udgifter og indtægter. Nåja, det har jeg faktisk godt set i nogle annoncer for ikke så længe siden. Jeg vil gerne give dig et bindende tilsagn, men det bliver PM. Ikke her. Og jeg skal helst have et rimeligt varsel, lissom dig, men i mit tilfælde har det andre årsager, selvsagt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg