anders 53 Skrevet 26. Marts, 2017 Hej alle Jeg er nysgerrig på hende her i næste uge https://annoncelight.dk/showad/224952 hun lyder sørme sød, fræk og spændende Er der nogen som har besøgt hende fornylig og jeg er lidt genert og vil gerne have lidt tips så jeg ikke går helt i sort når jeg møder hende. Er det nemt at parkere og være diskret mht til borgerskabet På forhånd tak A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2017 Hej Anders. Jeg har ikke selv mødt Ida, så det kan jeg ikke bidrage med viden omkring. Men dejlig ser hun ud. Mht. Parkering, det er super nemt i forhold til hvor Ida normalt huserer i Vejle. Du kan parkere diskret ved Føtex på havnen, så ligger stedet 3 minutters gang derfra. God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 27. Marts, 2017 Har besøgt Ida et par gange. Hun er en fantastisk kvinder der virkelig giver den gas. God fornøjelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 27. Marts, 2017 Takker for jeres hjælp, hun virker osse cool/legesyg i hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 28. Marts, 2017 anders skrev, for 22 timer siden: Takker for jeres hjælp, hun virker osse cool/legesyg i hendes annonce Fatter ikke en bjælde i den annonce...må komme fra en anden planet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 28. Marts, 2017 Hej Jeg fatter det hele, jeg tror hendes intelligens prøver at drille os lidt, så ikk hvem som helst booker tid med hende. Jeg tror hun er en kræsen men meget varm kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 28. Marts, 2017 anders skrev, for 24 minutter siden: Hej Jeg fatter det hele, jeg tror hendes intelligens prøver at drille os lidt, så ikk hvem som helst booker tid med hende. Jeg tror hun er en kræsen men meget varm kvinde. Kan så konkludere at min intelligens Ikke rækker til at kunne booke tid hos denne højt intelligente kvinde.....øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 28. Marts, 2017 anders skrev, for 37 minutter siden: Hej Jeg fatter det hele, jeg tror hendes intelligens prøver at drille os lidt, så ikk hvem som helst booker tid med hende. Jeg tror hun er en kræsen men meget varm kvinde. Ida spiller da en rolle. Hun hedder nok heller ikke Ida i virkeligheden. Jeg synes det fedt hun udskiller sig fra mængden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 28. Marts, 2017 StudineMILF skrev, for 37 minutter siden: Ida spiller da en rolle. Hun hedder nok heller ikke Ida i virkeligheden. Jeg synes det fedt hun udskiller sig fra mængden. Lam...jeg hedder jo heller ikke Grækeren i virkeligheden, men jeg skrider små grise, og det skiller sig Ikke ud fra mængden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 629 Skrevet 30. Marts, 2017 Forhåbentlig begynder vokalerne på hendes tastatur snart at virke igen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg