Funnydick 5 Skrevet 27. Marts, 2017 Hej var en tur i Randers i dag da jeg ville ha besøgt kat men hun var optaget, så jeg gik lidt rund og så wandee wellness, og jeg gik ind og tog en snak med hende og fuck hun er lækker og hun sagde at hun var med på alt. jeg kunne desværre ikke nå det længere i dag men hun skal helt sikkert besøges næste gang jeg er nær Randers. er der nogen så har erfaring med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 27. Marts, 2017 Funnydick skrev, 1 time siden: Hej var en tur i Randers i dag da jeg ville ha besøgt kat men hun var optaget, så jeg gik lidt rund og så wandee wellness, og jeg gik ind og tog en snak med hende og fuck hun er lækker og hun sagde at hun var med på alt. jeg kunne desværre ikke nå det længere i dag men hun skal helt sikkert besøges næste gang jeg er nær Randers. er der nogen så har erfaring med hende? Nej, ikke den nuværende, men Ann der var der sidste år indtil midt januar i år, hun var god! Til det hele! Og prisen kan selv en studentermedhjælper være med på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 27. Marts, 2017 Hører gene nærmere om den nye, hvis nogen har været forbi. Har besøgt Ann da hun var der og det var super godt WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olsen-banden 2 Skrevet 27. Marts, 2017 (edited) Hvor gammel er hun, skal en tur til Randers i morgen Redigeret 27. Marts, 2017 af Olsen-banden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funnydick 5 Skrevet 28. Marts, 2017 Olsen-banden skrev, for 10 timer siden: Hvor gammel er hun, skal en tur til Randers i morgen Vil gætte på 25-26år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 28. Marts, 2017 (edited) Jeg var hos Wadee i dag, og pigen hed Emmee (staves sikkert anderledes). Meget sød pige, der gav en rigtig dejlig omgang massage. Hun tog sig god tid, og brugte rigtigt længe på at tørre olien af min krop med et håndklæde. Meget smilende og glad pige, og sikkert omkring de 30 år ung. Jeg var glad for at få lov til at ligge på en rigtig massage briks, i stedet for at skulle nøjes med en madras på gulvet. Der skal betales kontant forud, og det er også helt i orden. Jeg kommer helt sikkert igen Redigeret 28. Marts, 2017 af Randersand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the wall 5 Skrevet 28. Marts, 2017 Hvem der end var der for nylig er væk. Der er kommet ny pige i dag. https://www.eroguide.dk/forum/topic/71281-ny-smuk-thai-hos-wadee-randers/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest White hunter Skrevet 28. Marts, 2017 Hej Wall linket viser ikke vej til en pige..... ?? WH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the wall 5 Skrevet 28. Marts, 2017 White hunter skrev, for 21 minutter siden: Hej Wall linket viser ikke vej til en pige..... ?? WH Der er vist ikke engang en hjemmeside. Ved det ikke, men som skrevet i mit link, så fik jeg er uopfordret mail fra dem - med efterfølgende foto. Og hun skal have et visit på fredag - er allerede aftalt. Hun kalder sig Emmy i øvrigt. Sådan blev det stavet til mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Psykoadam Skrevet 31. Marts, 2017 Hvad er priserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 1. April, 2017 Psykoadam skrev, den 31/3/2017 at 08:57: Hvad er priserne Lige som alle andre steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 1. April, 2017 syntes du selv det er et godt svar ??? priserne kan være fra 500 kr til 1500 kr med fuld pakke ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 1. April, 2017 thomas 123 skrev, for 1 minut siden: syntes du selv det er et godt svar ??? Ja, jeg syntes svaret passede forrygende på det svævende spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 1. April, 2017 (edited) jeg orker sgu ikke engang snakke med dig om det ... Redigeret 1. April, 2017 af thomas 123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 1. April, 2017 thomas 123 skrev, for 11 minutter siden: jeg orker sgu ikke engang snakke med dig om det ... Ro på Thomas de priser han hentyder til, er vel de gængse priser, som ligger på 300 / 600 / 1000 men hvis du kender til steder til 500 for Fp ja så hører vi gerne? Dem til 1500 behøver vi ikke hører om Go aften Thomas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg