Hop til indhold
Guest Anilingus

En synders bekendelser…og tak.

Recommended Posts

God vind til TS og tak for skriverierne. Og skrub så ud af EG og få dig et liv (hold kæft, hvor må du bruge tid på det her). Af EG's to hovedarketyper, wankerne (happy-go-lucky typer med stor pik og hang til bolledukker) og de patetiske (følsomme sjæle, som elsker at skrive langt og voksent med GP'erne), er du et sjældent rendyrket eksempel på den sidste slags. Men gennemført sympatisk (om end en smule selvsmagende). Under alle omstændigheder: Drop nu al den åh-så-følsomme snak og se at komme videre. Og, yes, jeg er bare et asshole.

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Virgula skrev, for 8 timer siden:

God vind til TS og tak for skriverierne. Og skrub så ud af EG og få dig et liv (hold kæft, hvor må du bruge tid på det her). Af EG's to hovedarketyper, wankerne (happy-go-lucky typer med stor pik og hang til bolledukker) og de patetiske (følsomme sjæle, som elsker at skrive langt og voksent med GP'erne), er du et sjældent rendyrket eksempel på den sidste slags. Men gennemført sympatisk (om end en smule selvsmagende). Under alle omstændigheder: Drop nu al den åh-så-følsomme snak og se at komme videre. Og, yes, jeg er bare et asshole.

Oh yes you are, Virgula.:P Takker for de pæne ord.

Tiden der bruges herinde bruges ofte i verden udenfor på nøjagtig de samme ting - overspringshandlingerne.;)

Så mange timer bruger jeg nu heller ikke, i forhold til mange andre herinde, og vigtigst, så ligger tidspunkterne, hvor jeg logger på indenfor en "normal" døgnrytme.

Følsomhed er en underlig størrelse. For 10 år siden var jeg på mange måder en "iskold" mand uden behov for kvinden i mit liv, for der var så meget andet der lige skulle nåes forinden.

Det har ændret sig drastisk indenfor det seneste år.

Jeg er videre...

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 9 timer siden:

Af EG's to hovedarketyper, wankerne (happy-go-lucky typer med stor pik og hang til bolledukker) og de patetiske (følsomme sjæle, som elsker at skrive langt og voksent med GP'erne),

Hæ hæ hæ - det er sgu godt skrevet..... Mæææææn kære Virgula - mindst fem-seks andre arketyper trænger sig på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...