BdsmPar 408 Skrevet 1. April, 2017 Som plaster på aftenens aflysning prøver jeg sammen med Caribbean (den mørke pige) at lege lidt i morgen middag Vi tænker småt og intimt og bare hygge og lækker sex så ganske få pladser. Sted: Frederiksberg Pris: 1.000kr uanset hvor længe man vil lege med. Deltagere max 5 Nogle søndagsfriske? PS. Billedet er fra det tidligere arrangement. Har ikke lige nået at få et nyt fra hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 1. April, 2017 (edited) Skyder en kort kommentar ind her: Jeg er så heldig, at jeg har oplevet Carribbean. Hun er en usædvanlig, smuk (både krop og ansigt), lækker og ung pige, der nyder den opmærksomhed, hun får fra mænd. Faktisk er hun virkeliggørelsen af drømmen om den liderlige-ungpige-studine-steg. Så vidt jeg ved, er det ikke ofte, at hun lader sig sælge. Måske en gang hver eller hver anden måned. Men når det sker, går hun ret all-in. Derfor: Min varmeste anbefaling af dette event Venligst French Redigeret 1. April, 2017 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 1. April, 2017 frenchlover1 skrev, 1 time siden: Skyder en kort kommentar ind her: Jeg er så heldig, at jeg har oplevet Carribbean. Hun er en usædvanlig, smuk (både krop og ansigt), lækker og ung pige, der nyder den opmærksomhed, hun får fra mænd. Faktisk er hun virkeliggørelsen af drømmen om den liderlige-ungpige-studine-steg. Så vidt jeg ved, er det ikke ofte, at hun lader sig sælge. Måske en gang hver eller hver anden måned. Men når det sker, går hun ret all-in. Derfor: Min varmeste anbefaling af dette event Venligst French Af hjertet tak French Anbefalingerne går selvfølgelig også tilbage i din retning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeff 2 Skrevet 1. April, 2017 Kan kun istemme. Hun er fantastisk. Sød, fræk og det bedste blow jeg til dato har fået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theverybadwolf 33 Skrevet 1. April, 2017 Bliver det til noget og eller er der "udsolgt"? Og kunne man se et billede af eventholder også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 3. April, 2017 Tak til deltagerne igår Det var super hyggeligt! Nu ser vi frem mod rough'n'soft på lørdag fra 15 - 20 3 piger, 5 timer, 2.000kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 3. April, 2017 Øv øv øv at se denne annonce om mandagen....og i øvrigt at have haft hele søndagen fri for arrangementer..øv - så kan man lære at checke eg noget oftere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg