Hop til indhold
lhrn

Vejle centrum 21 år

Recommended Posts

lhrn skrev, for 7 minutter siden:

Vejle centrum er jo et vidt begreb tænkte mere om nogen vidste hos hvem

Ok, på den måde ;) Troede du havde overset det.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Honda
lhrn skrev, for 7 timer siden:

Vejle centrum er jo et vidt begreb tænkte mere om nogen vidste hos hvem

Du har ikke mulighed for at ringe. Velkommen tilbage til stenalderen.

Hun har jo en grund til ikke at gå offentlig med sin adresse. Intet visa, holde det hemmeligt for en dansk "kæreste" og mange andre årsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Honda skrev, 1 time siden:

Du har ikke mulighed for at ringe. Velkommen tilbage til stenalderen.

Hun har jo en grund til ikke at gå offentlig med sin adresse. Intet visa, holde det hemmeligt for en dansk "kæreste" og mange andre årsager.

Kære Honda nu kan der jo være mange grunde til at jeg ikke kan ringe dog er det så simpelt at jeg ikke har mobil signal her hvor jeg opholder mig ( ca 250 km ude i Nordsøen) og når jeg ringer via nettet er det skjult nummer som 99% af pigerne ikke tager så mit spørgsmål henvender sig til brugeren og ikke giveren da jeg er helt klar over at mange først opgiver adressen ved kontakt men ellers tak for et ubrugeligt svar Go søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Honda
lhrn skrev, for 9 timer siden:

Kære Honda nu kan der jo være mange grunde til at jeg ikke kan ringe dog er det så simpelt at jeg ikke har mobil signal her hvor jeg opholder mig ( ca 250 km ude i Nordsøen) og når jeg ringer via nettet er det skjult nummer som 99% af pigerne ikke tager så mit spørgsmål henvender sig til brugeren og ikke giveren da jeg er helt klar over at mange først opgiver adressen ved kontakt men ellers tak for et ubrugeligt svar Go søndag

Beklager en del af mit indlæg. Og massøsen har stadig sine grunde, og sin ret,:D til ikke at oplyse hvor hun kan lejes. Når du er tilbage på landjorden kan du sikkert ringe. Og glem alt om at lave langtidsaftaler med thai massøser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...