Hop til indhold
Silver fox

Antwerpen massagewereld

Recommended Posts

Jeg havde et stykke tid før min 3 dages tur til Antwerpen researchet lidt på massage og var faldet over dette link www.massagewereld.com  Skrev en mail og bestilte 90 min Nuru massage, de svarede pænt tilbage at Nurugelen desværre ikke var tilgængelig for tiden, så derfor kunne jeg få 90 min oliemassage i stedet. Jeg accepterede og mødte op på adressen hvor jeg af Mutter blev forklaret konceptet: pigerne ville en efter en præsentere sig selv med navn og jeg skulle herefter vælge blandt dem, det var svært; idet de alle var meget lækre. Jeg valgte en mørk pige ved navn Soraya, det skulle senere  vise sig at hun stammede fra Bali. Jeg blev ført op på første sal til det nok mest lækre massagerum man kan forestille sig, egen badeafdeling osv, spejle på endevæg og i loft. Pigen gav en utrolig lækker b2b og  i måtte forlænge seancen med 30 min, hun spurgte om jeg havde lyst til mere end det aftalte, jeg spurgte hvad jeg kunne få hvortil hun replicerede at jeg kunne stort se få alt hvad jeg ville have. Jeg besluttede mig for 69 med afslutning i munden det kom jeg ikke til at fortryde! 

Afslutningsvis mere massage og bad hvor hun vaskede mig meget grundigt 

pris: 225€ for 90 min massage + 80 € for den ekstra halve time. Derudover gav jeg pigen 120 € for extraydelser.

Jeg kan varmt anbefale stedet, pigerne er flotte, lækre,rene omgivelser og mulighed for extra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...