Guest Jessie Skrevet 4. April, 2017 Hey gutter og gutinder Er der nogen herinde der kender til et godt motel/ andet sted der ser igennem fingre med lidt fræk aktivitet. Stedet må rigtig gerne ligge i sydvestjylland. Kolding/Fredericia er også okay. Skriv gerne i pb. På forhånd tusind tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. April, 2017 (edited) Der er en villa bag hejse kro ved Fredericia... Redigeret 4. April, 2017 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. April, 2017 I Sønderborg er der en gammel søfartsskole ved Alssund, der lejer værelser ud ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 4. April, 2017 Må det være et hotel og så fremt må det være i Esbjerg? Ellers send mig en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 5. April, 2017 Ellers så kunne du glæde mange ved at tage en dag eller 2 på Shell Motel i Støvring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 5. April, 2017 Claesen skrev, for 54 minutter siden: Ellers så kunne du glæde mange ved at tage en dag eller 2 på Shell Motel i Støvring Det ville ta mig næsten 3 timer at køre dertil....så det tror jeg desværre ikke.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jessie Skrevet 5. April, 2017 Slet ik nogen der har besøgt piger omkring Herning eller Kolding ? Og har hørt hvordan stedet forholder sig til lidt "lummer aktivitet" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 5. April, 2017 Bor faktisk selv i Kolding, men jeg har ingen anelse udover måske Zleep aka det gamle Hotel Tre Roser. Det er vist sådan nogle små "lejligheder", hvor man kan gå udenom receptionen bortset fra ved check-in. Har dog altid bare taget dem med hjem, men sig da gerne til, hvis det lykkes at finde noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 5. April, 2017 Jeg ved ikke med Kryb i Ly kroen. De har ofte en del gæster fra Tucan, så helt fjernt kan aktiviteter mellem de to køn jo næppe være. Eller det her en mulighed?? https://annoncelight.dk/showad/215177 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 5. April, 2017 Super. Så kan jeg tage dig siddende på køkkenbordet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 5. April, 2017 Jessie skrev, for 7 timer siden: Det ville ta mig næsten 3 timer at køre dertil....så det tror jeg desværre ikke.... Ja ja mindre detalje tænk på alle de nordjyske folk du ville glæde og så kan du jo blive et par dage så det hele turen værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael48 17 Skrevet 11. April, 2017 Hej Jessie zleep i Kolding er fint mange piger bruger det, det ligger centralt har selv været der flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 24. Juli, 2017 Hej, jeg ved ikke om du har fundet et sted, men ellers skriv pb til mig jeg kender et sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg