Nikku 20 Skrevet 9. April, 2017 Er der nogen der har været hos hende? Sexy Chalotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Changalicious 0 Skrevet 10. April, 2017 Hun var forbi mig 1 time igår. Sød smilende pige fra Polen, snakker okay engelsk, giver et ganske fint BJ og så var hun til stede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 11. April, 2017 Og denne tråd ligger allerede på hendes annonce som en anbefaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Changalicious 0 Skrevet 11. April, 2017 Nikku skrev, for 6 timer siden: Passer billederne? Ja det syntes jeg at de gør, ikke de bedste bryster, men det er absolut også det eneste der tæller lidt ned, jeg har ikke været sammen med hende for sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikku 20 Skrevet 19. April, 2017 Hvad er der galt med brysterne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 19. April, 2017 Smuk pige som jeg seriøst har overvejet at besøge, Jeg har det dog lidt svært med den måde at aftale pris, på hvor der er tillæg for alt. Det minder om at købe en flybillet. PRICE LIST FOR SEX :♥ 1h / 1200 dkk♥ 15 min / 600 dkk♥ 30 min / 800 dkk♥ 45 min / 1000 dkkADDITIONAL SERVICE (extra pay):♥ Blow Job / 200 dkk♥ Real kiss with a tongue/ 200 dkk♥ Vibrator play / 200 dkk♥ Massage with oil / 200 dkk♥ Licking my body and sweet pussy / 200 dkk♥ Cum on face / 300 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 20. April, 2017 Det ser ud til at Charlotte har ændret sine tillæg:ADDITIONAL SERVICE (extra pay):♥ Blow Job / 200 dkk♥ Real kiss with a tongue/ 200 dkk♥ Massage with oil / 200 dkk undrer mig dog stadig over ekstra pris for blow job (bemærk der står ikke med eller uden) Jeg tror jeg må forbi den skønne.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 252 Skrevet 28. April, 2017 Jeg har også haft en ret god oplevelse med hende. Jeg blev faktisk positivt overrasket, da jeg mødte hende, for hun har et meget kønt ansigt. Dygtig, intelligent, charmerende. Meget afslappet og imødekommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg