Guest Eron Skrevet 11. April, 2017 Ved ikke om jeg overhovedet kan efterlyse gode hotel muligheder for GP'er her på dette forum? Jeg kender en dejlig en af slagsen, der er i Tyskland og som har være her før. Vil gerne hjælpe hende med at komme igen Så, er der nogle gode anbefalinger hvor pigerne og gæster kan være og komme anonyme, og hvor det ikke koster er banegård i Odense? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 13. April, 2017 Hotel Knudsens Gård, et af Best Westerns. Der har jeg før besøgt piger og synes det er ok diskret. Priser ved jeg intet om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 13. April, 2017 Der ligger et i hans tausens gade, der har jeg besøgt en engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. April, 2017 T.Hansen47 skrev, for 11 timer siden: Hotel Knudsens Gård, et af Best Westerns. Der har jeg før besøgt piger og synes det er ok diskret. Priser ved jeg intet om På dette sted ryger GP ud omgående hvis de opdager noget.. De er også meget emsige med at leje ud til enlige piger.. disse oplysninger har jeg fra pålidelig kilde, hendes første besøg i Odense Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. April, 2017 most wanted skrev, for 8 timer siden: Der ligger et i hans tausens gade, der har jeg besøgt en engang Har hørt at væggene er meget tynde og rengøringspersonalet lytter med.. har ingen erfaring her.. Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg